Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Co to jest Premium Wallet Uograde? I inne pytanie :)  (Read 3589 times)
TobiAlex
Wojownik Twierdzy
Weteran

« on: February 05, 2014, 01:15:52 PM »

Hej.
Mam pytanko - czy ktoś mógłby mi łopatologicznie wytłumaczyć co to jest / po co to jest - Premium Wallet Uograde ? Wybiera się to na screenie postaci Unlock All Currencies -> Premium Wallet Uograde (995TP).

Druga sprawa.
Mam na koncie wszystkie dodatki oprócz HD, mam na koncie Mithril Edition oraz jakiś Triple Pack. Czy tworząc postać będę miał jakieś ograniczenia? Gold cap na pewno nie, nowa postać ma 5 toreb. Jakie tam mogą być jeszcze ograniczenia?

Dzięki
viferia
Gość
« Reply #1 on: February 05, 2014, 01:33:54 PM »

Premium Wallet Upgrade wrzuca ci w zwykły wallet wszelkie trofea, tokeny i tego typu smietnik - czyli nie zajmuje ci to dodatkowego miejsca w plecaku czy vaulcie.
Co do ograniczen to ilosc miejsc na traity, swift travele, ale nie wiem co to jest ten Triple Pack i co on daje.
Engril
Przybysz.
Super Bohater

« Reply #2 on: February 05, 2014, 01:39:09 PM »

Triple Pack

Triple Pack Features
Moria
Delve into the dangerous depths of Moria, and try to reclaim its dark halls from the evil burrowed within.
- Over 350 quests designed to support player levels 50 - 60.
- Seven full fellowship instances (Dark Delvings, Fil Gashan, Skumfil, The Sixteenth Hall, The Forges of Khazad-dum, The Grand Stair, and The Forgotten Treasury).
- Two 12-person raids (Filikul and The Vile Maw).
- Heal or deal damage with a Rune-keeper or use powerful attack combos and self-healing as a Warden!
- Raise the rank cap on your skirmish soldier and skirmish traits to 15, allowing you to further train your soldier and increase its effectiveness in skirmishes!
- Live the legend of two more heroes of Middle-earth with 2 additional character slots!

Mirkwood
Join the elves of Lothlórien in war against Sauron among the ancient ruins, spider-haunted canyons, and foul bogs of Mirkwood.

- 150 quests designed to support player levels 60 - 65.
- Three 3-person instances (Dungeons of Dol Guldur, Sword-hall of Dol Guldur, Warg-pens of Dol Guldur).
- One full fellowship instance (Sammath Gul).
- One 12-person raid (Barad Guldur).
- Raise the rank cap on your skirmish soldier and skirmish traits to 25, allowing you to further train your soldier and increase its effectiveness in skirmishes!

Isengard
Journey eastward toward the tower of Orthanc where an army of Isengard Orcs and Uruk-hai make ready for war.

- Over 375 quests designed to support player levels 65 - 75.
- Three 3-person instances (Fangorn's Edge, Pits of Isengard, Dargnakh Unleashed).
- One full fellowship instance (The Foundry).
- One 12-person instance (The Tower of Orthanc).
- One 12-person raid (Draigoch's Lair).
- Raise the rank cap on your skirmish soldier and skirmish traits to 35, allowing you to further train your soldier and increase its effectiveness in skirmishes!

http://store.turbine.com/store/turbine/en_US/pd/ThemeID.28979900/productID.253909400
TobiAlex
Wojownik Twierdzy
Weteran

« Reply #3 on: February 05, 2014, 01:42:13 PM »

Premium Wallet Upgrade wrzuca ci w zwykły wallet wszelkie trofea, tokeny i tego typu smietnik - czyli nie zajmuje ci to dodatkowego miejsca w plecaku czy vaulcie.
Co do ograniczen to ilosc miejsc na traity, swift travele, ale nie wiem co to jest ten Triple Pack i co on daje.

Ok, ale po zakupie VIPa te ograniczenia znikną na zawsze tak? I tak już pozostanie po utracie VIPa?
viferia
Gość
« Reply #4 on: February 05, 2014, 03:42:01 PM »

jesli chodzi o traity i travele to tak
Milo
Przybysz.
Super Bohater

Why so serious... Its only a game.

« Reply #5 on: February 05, 2014, 05:30:12 PM »

Kupując Vipa zyskujesz (na zawsze - na postaciach stworzonych lub istniejących podczas trwania Vipa):
- Zdjęcie Gold Capa
- Wszystkie sloty na Traity (virtue, class, race, legendary)
- 2 dodatkowe bagi (4 i 5) (6 dokupujesz oddzielnie)
- Swift Travele pomiędzy lokacjami
- 500 TP za 1 m-c Vipa
- Status Premium po skończeniu VIP

Podaczas trwania Vipa masz dodatkowo:
- wszystkie krainy z podstawki (SoA, praktycznie wszystko aż do Morii - można lev do 55 spokojnie wbić)
- wszystkie skirmishe
- dostęp do PVP
Pages: [1]
  Print