Jak do tej pory trzykrotnie wysyłałem zgłoszenie"by email" poprzez stronę supportu.
Niestety nie mogę powiedzieć, że jestem zadowolony.
Za pierwszym razem napisałem w sprawie zmiany userID. Szybko dostałem odpowiedź i prośbę o dane do weryfikacji. Dane wysłałem i sprawa ... umarła. Ja sprawę olałem.
Za drugim razem napisałem w sprawie zapomnianego "security answer". Jak wyżej, szybko dostałem prośbę od dane do weryfikacji. Wysłałem dane i ... następnego dnia dostałem prośbę o kolejne dane do weryfikacji, wysłałem je i następnego dnia otrzymałem moją zapomnianą "security answer".
Za trzecim razem tj. dwa dni temu napisałem ponownie o zmianę userID.
Tym razem chciałem być przebiegły więc wysłałem razem z ticketem wszystkie dane do weryfikacji o które prosili do tej pory oraz alternatywne nowe ID. Liczyłem, że załatwią to szybko i będzie git bez zbędnej korespondencji.
Niestety zero odzewu, nie napisali nawet, że coś ode mnie otrzymali.
Postanowiłem, jednak, że od teraz będę upierdliwy do bólu i jutro wysyłam kolejny ticket o tej samej treści, dodam tylko numer mojego pierwszego ticketa i tak będę wysyłał co 3 dni do skutku.
Na stronie
https://help.elderscrollsonline.com/app/answers/detail/a_id/7236 piszą, że można zmienić swoj userID więc nie zamierzam tego odpuścić.
W grze widzę, że wiele osób ma ten sam problem. Robicie/robiliście coś w sprawie takiej zmiany? Ja nie wiem jak się połapać kto jest kto.