Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Hunter na 60'tym lvlu.  (Read 7302 times)
Riten
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 176


« on: July 24, 2009, 07:08:16 PM »

W tym topicu skoncentruje się głownie na end-gamowych aspektach gry hunterem.








1. Dobór traitów.



- Klasowych


Dobór traitów jest uzależniony o tego co zamierzamy robić.

a) Solo
Ilu hunterów, tyle setupów i najlepszego nie znajdziemy.
Do solowania możemy wyróżnić dwa ustawnienia 4 Bowmaster 3 Huntsman, bądz też 4 Huntsman 3 Bowmaster. Rezultatem jest zwiększony dps do maksimum, kosztem power consumption.
Traity które powinny znaleść sie w takim ustawieniu, moim zdaniem to:
True Shot - Penetrating Shot zadaje wieksze obrażenie poprzez bonus zmniejszający o 8% mitigation moba na typ damagu którym obecnie dysponujemy.
Swift and True - Zwiększa obrażenia z Improved Swift Bow o 8% niezaleznie od mitigation moba na typy dmg.
Deadly Precision - Zwiększa nam focus o jeden punkt z każdym krytycznym zadanym przez nas obrażeniem.
Critical Eye - Zwiększa nasze szanse na criticala.
Swift Recovery - Zmniejsza cooldawno na Needful Haste i Intent Concetration o 1 minute.
Strong Draw Zmniejsza zapotrzebowanie Pentration Shot na focus z 3 do 2 punktów.
Resolute Aim - Zapobiega cofaniu się paska "Induction" w czasie trwania Needful Haste gdy jesteśmy atakowani przez moby a prób użyć skilla.

Oczywiście jest to mój setup do solowania/Etten, jest spora dowolności w doborze traitów, byle byla zachwana proporcja 4B3H lub 4H3B.


 b) Hunter na Żółwiu i Watcherze

Tutaj przy doborze traitów musimy pamiętać o samej specyfice walki i o tym, że z nami jest captain, który da nam buffy. W obu raidach naszą rolą jest maksymalny DPS, bez zwracania uwagi na generowany threat, czyli build jak do solowania, jednak z pewnymi wyjątkami.
Nie zakładamy Critical Eye, dzięki kapitańskiemu buffowi i tak będziemy w okolicach 15% critical chance. Zamiast tego polecam Hail of Arrows, który bypassuje critical cap jeszcze bardziej zwiększając szanase na critical oraz zwiększony multiplier ze skilla Rain of Arrows.
Zamienimy  również Resolute Aim z Arrow Storm. Zmniejszenie focus consumpion skila Rain of Arrows, podniesie jego używalność co w parze z Hail of Arrows w zauważalnym stopniu zwiększy nasz dps.


c) Dar Narbugud

Endurance naszym przyjacielem jest! W tej instancji nadal naszą główną rolą jest zadawanie obrażeń (jak w każdej :P) jednak generowany przez nas threat jest czymś na co musimy zwracać szczegółną uwagę.  Przez 80% czasu w instancji jesteśmy na Endurance, wyjątkiem są walki z Fumarolami, lub w niektorych sytuacjach z trash mobami.
Traitami w które musimy się wyposażyć to:
Graceful Draw - zmniejszenie threata przede wszystkim, pozwoli również obniżyć zapotrzebowanie skilli na power, co przy dlugich walkach z bossami jest ważne. LM ma lepsze rzeczy do roboty.
Deep Concetration - odnowi nam kilkaset poweru gdy użyjemy Intent concetration. Mając dwa powyższe traity otrzymujemy jeszcze bonus +60 ICPR z lini Trapper of Foes.
Pozostale traity to:
Swift and True, Deadly Precision,Swift Recovery, Strong Draw, Arrow Storm.

Przy takim buildzie nie jesteśmy w stanie wyczerpać nasz power, nigdy. Warto więc zrezygnować z książki [Major Book of the Wind-rider] (-12% power cost) na rzecz [Major Book of the Whisper-draw] (zmniejszenie generowanego Threatu)


-Virtue


a) Solo

Must have:

Determination
Valour
Justice
Loyalty

Ostatni wedle uznania.


b) Żółw

Valour
Justice
Loyalty
Idealism

Ostatni wedle uznania. Pomińmy jednak Determination. Kapitan da nam buffa.

c) Watcher

Valour
 Justice
Loyalty
Compassion
Charity


d) Dar Narbugud

Valour
Justice
Loyalty
Idealism

Ostatni wedle uznania. Pomińmy jednak Determination. Kapitan da nam buffa.




2. Dobór biżuterii


*kliknij w na nazwę itemu by zobaczyć jak wygląda

Tutaj niestety nie mamy dużego pola manewru, i nie znajdziemy wielu zamienników na konkretne sytuacje.
Najlepszą biżuterie można zdobyć w Grand Stairs, są tam aż 4 rzeczy których hunter potrzebuje.
Diamond Stud,Insidious Cuff, Sapphire Ring i Painted Vane ( na walke z Watcherem).
Farmiąc te przedmioty najszybciej podbijemy swoje morale, agility oraz in-combat power regen.

Kolejnymi przedmiotami na które każdy hunter powinien zwracać uwagę to Ancient Signet Pendant dropiący w Forges z ostatniego bossa, Lengammel's Feather nagroda za B6C5, Memorial Plaque,dropi z ostatniego bossa w Fil Gashan,Amber Ring dropiący z trolli w Forgotten Treasury oraz Turtle-Shell Bracelet, którą można kupić na AH.



3. Dobór broni oraz gemów/settingów/run


Temat rzeka.
Na tym polu generalnie ciężko dojść do porozumienia. Która broń jest lepsza, z większym DPS czy mniejszym a wolnijeesza. Z mojego punktu widzenia, najlepszą zasięgową bronią jest kusza lv59. Jest najwolniejsza, co przekłada się na większe minimalne-maksymalne obrażenia, zwikszając tym samym siłe naszych skilli.

Z bronią melee jest trochę inaczej. Tutaj główna role odgrywają znajdujące się na niej legacje niż sam damage zadawany przez nią. Dobrze jednak by miała prędkość niż 2.0.


Opis wszystkich legacji



a) broń ranged


Barbed Arrow Bleed Damage (+1% to +10%) -  zwiększa obrażenia zadawane przez DoT zakładany skillem Barbed Arrow. Jedna z najmniej użytecznych legacji. Mając ją wymaksowaną każdy tick będzie zadawał 32 common dmg (domyślnie 29).

Heartseeker Damage (+1% to +10%) - Bardzo mało użyteczna legacja, mająca znikomy wpływ na nasz output damage.

Burn Hot Damage (+0.5% to +5%) - Kolejna z legacji, których żaden hunter nie chciał by mieć na broni. Burn Hot jest używany naprawde okazjonalnie, 5% wielkiej różnicy nie zrobi a kosztuje dużo Legendary Points.

Induction Bow Critical Damage Multiplier (+1% to +19%) - Must have! Podstawowa rzecz na broni zasięgowej. Zwiększa obrażenia krytyczne/devastated skilli posiadających induction time tj. Quick Shot, Improved Swift Bow, Barbed Arrow, Bard's Arrow, Heartseeker, Districting Shot.

Focus Bow Critical Damage Multiplier (+1% to +19%) - Must have! Podstawowa rzecz na broni zasięgowej. Zwiększa obrażenia krytyczne/devastated skilli korzystających z focusa tj. Penetrating Shot, Rain of Arrows, Improved Merciful Shot, Rain of Thorns.

Ranged Skill Evade Chance (-207 to -378) - Przydatna legacja zmniejszająca szanse, że mob z którym walczysz uniknie ataku.

Ranged Skill Block Chance Modifier (-207 to -378) - Przydatna legacja zmniejszająca szanse, że mob z którym walczysz zablokuje atak.

Moving Miss Chance (-1% to -10%) - legacja zwiększające szanse na to, że zadasz obrażenia z auto-ataku podczas poruszania się. Jedna z gorszych legacji na którą nie waro wydawać LP.

Quick Shot Critical Rating (+207 to +378) - legacja zwiększające szanse na critical z Quick Shot. Średnia legacja, na którą jednak warto wydać kilka LP jeżeli nie mamy innej alternatywy.

Distracting Shot Cooldown (-1 to -19) - Bardzo użyteczna legacja, jeżeli używamy pełnej lini Traper of Foes + Explosive Arrow. Niestety przycięcie damagu który będzie zadawać mając tą linie traitową wyklucza ją z użycia, co czyni legacja bezużyteczna.

Distracting Shot Resistance Penetration (-460 to -910) - Zmniejsza szanse na to, że mob zresistuje naszą próbe uśpienia go. Dobra legacja gdyby ... patrz punkt wyżej.

Focus Bow Power Cost (-1% to -10%) - Zmniejsza zużycie poweru przez skille używające focus points tj. Penetrating Shot, Rain of Arrows, Improved Merciful Shot, Rain of Thorns. Legacja bardzo dobra, którą warto mieć na broni.

Induction Bow Power Cost (-1% to -10%) - Zmniejsza zużycie poweru przez skille posiadające induction time tj. Quick Shot, Improved Swift Bow, Barbed Arrow, Bard's Arrow, Heartseeker, Districting Shot. Legacja bardzo dobra, którą warto mieć na broni.

Induction Bow Threat Down (Rating 1 to Rating 10) - Legacja zmniejszająca aggro generowane przez skille posiadające induction time. Legacja którą warto mieć w przypadku niektórych raidów (np. DN)

Focus Bow Threat Down (Rating 1 to Rating 10) - Legacja zmniejszające aggro generowane przez skille kożystające z Focus Points. Legacja którą warto mieć w przypadku niektórych raidów (np. DN).

Ranged Evade Rating (+207 to +378) - Legacja zwiększając nasze szanse na uniknięcie ataku ranged przeciwnika. Raczej zbędna legacja.

Strength Quick Shot Slow (+1% to +10%) - Must have! dla każdego huntera solującego i chodzącego na Etten. Spowalnia moba o kolejne 10% dając w rezultacie -50% run speed.



b) broń melee


Off-hand Damage (+1% to +10%) - zwiększa obrażenia zadawane przez broń off-hand. Wartości damagu zadawanego przez huntera w close combat są na tyle małe, że +10% dla jeden z broni nie zrobi różnicy, unikać jak ognia.

Blindside Critical Chance (+207 to +435) - zwiekszona szansa na critical tego skilla.  Bardzo dobra legacja, szczegolnie uzyteczna w grze solo, gdy Blindside jest w rotacji skilli.

Melee Crit Rating (+207 to +378) Zwiększa szanse na obrażenia krytyczne ze skilli melee. Srednia legacja, zwiakszać poziomy tylko w przypadku braku lepszej legacji.

Low Cut Bleed Chance (+1% to +13%) - Jeden z najbardziej bezuzytecznych bonusów. Low cut jest używany głownie w specyficznych okolicznościach, szansa na pojawienie się dota, czas jego trwania i wysokość wykluczają tą legacja z hunterowskij broni.

Melee Damage Critical Multiplier (+1% to +19%) - Criticale ze skilli melee u huntera są na tyle rzadkie, że legacja można uznać za słabą, chociaż w jednym przypadku może być użyteczna Scourging Blow użyty po Barbed Arrow.

Agile Rejoinder Heal Chance (+1% to +15%) - Uzywając skilla Agile Rejoinder mamy czanse na odpalenie HoT'a (Heal over Time), niestety jest to tylko  50 morale x 4, co niestety czyni legacje mało atrakcyjną.

Swift Stroke Parry Rating Buff (+207 to +378) - Zwieksza buff do parry jaki otrzymujemy używając skilla Swift Stroke. Dla wiekszości  hunterów legacja jest bezużyteczna. Maksymalny poziom parry (15%) jest osiągany przy użyciu Swift Stroke nawet nie mają bonusa z legacji.

Improved Strength of Earth Morale Regen (+360 to +780) - Bardzo dobra legacja dla solującego huntera. Zwiększa morale regen ISoEM. By legacja była użyteczna potrzebujemy 3 traitiow z lini Huntsman.

Beneath Notice Cooldown (-5 to -89) - Must have! dla huntera wybierającego się na raidy. Wymaksować w miare możliwości

Melee Power Cost (+1% to +10%) - Kolejna legacja nie mająca wiekszego zastosowania. Pochłania sporo LP, nie dając zauważalnej różnicy w power consumpion.

Camouflage Stealth Level (0 to +2) - Must Have! dla każdego huntera lubiącego chodzić na Etten. Zwiększa nasz stealth podacza Camouflage, utrudniając creepom wykrycie nas.

Stealth Detection (+1 to +2) 0 Must have! dla każdego huntera lubiącego chodzić na Etten. Zwiększa nasze szanse na wykrycie wargów poruszających się w  stealthcie.

Needful Haste duration (+2 to +11) - Must have! Każda hunter powinien dążyć do tego by jego broń posiadała tą legacje. Wymakoswać w pierwszej kolejności. Wydłuża czas trwania Needful Haste do 41 sekund.




O gemach, settingach, i broniach off-hand dopisze jutro

Veldir
Lotro Officer
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1939



« Reply #1 on: July 25, 2009, 12:14:22 PM »

Czapki z głów. Świetny przewodnik.
Golden
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 399



« Reply #2 on: July 30, 2009, 10:05:23 AM »

Pozwoliłem sobie zaglądnąć do Waszego działu szanowni Hunterzy i jak zobaczyłem ten temat, to faktycznie, czapki z głów :)

Opis legacji bardzo przydatny, opracowanie własne czy może z jakiegoś ogólno dostępnego źródła ??
Nie ukrywam że taki poradnik musi znaleźć się w dziale Guardów !!
Ammaran
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 10


« Reply #3 on: July 30, 2009, 10:51:11 AM »

Może to pytanie nie ma sensu i gdzieś zostało wyjaśnione ( ale niestety nie znalazłem ).

Czym jest legacja ?
Veldir
Lotro Officer
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1939



« Reply #4 on: July 30, 2009, 01:56:26 PM »

Sądzę, że pytasz o grę :) Ich lista w wypadku broni dla łowcy znajduje się powyżej.

Natomiast starając się wyjaśnić rzecz ogólnie, to jest to cecha (cechy) nadawana broni z chwilą jej identyfikacji. Sądzę, że wtedy właśnie w sposób losowy jest ona "nakładana" na broń. Następnie przy przekuwaniu broni na poziomie 10, 30 i 50 otrzymujemy kolejną cechę. Wtedy nie decyduje już tylko los, ale i gracz ma coś do powiedzenia. Dokonuje bowiem wyboru z dwóch proponowanych przez program.   
Tarquill
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 868



« Reply #5 on: July 30, 2009, 02:07:46 PM »

Oczywiscie chodzi o bronie legendarne  ;)
Ammaran
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 10


« Reply #6 on: July 30, 2009, 07:58:36 PM »

Oczywiscie chodzi o bronie legendarne  ;)

Domyśliłem się.  :D
Dzięki za wyjaśnienie
Bursztynka
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 515


Roleplaying


« Reply #7 on: July 03, 2010, 12:49:16 PM »

Poniżej jest opis zmian wprowadzonych 12 grudnia 2009. Poniższy tekst dotyczy tylko walki z mobami, bo nie walczę przeciwko graczom ;)

Merciful Shot cooldown (new)- o 1-10s częsciej można uzyć skilla Merciful Shot- jedynego zdejmującego corrupcje z moba. fajnie dopełnia ją trait The Quality of Mercy (+50% Merciful Shot Critical Multiplier). Bardzo, bardzo przydatna legacja na raidach

Barbed Arrow Bleed Damage (upgraded)- -50% zwiększa DOT,
co 2sec 5razy po około 130 damage (common, chyba że użyjesz olejku)
super działa z traitem Barbed Fury (+5 pulsów). dawniej prawie bezużyteczny, od wprowadzenia ulepszenia bardzo ceniony

Find the Path Movement Bonus (new) 1-6% szybsze bieganie poza walką

Precision Stance Critical Magnitude (New)- 1-13% zwiększa siłe krytycznego trafienia w stance precision-
podstawowa legacja dla większości hunterów

Area of Effect Skills Maximum Targets (new)- 1-5 zwieksza ilość celi w skillach obszarowych

Desperate Flight Cooldown (new)- 10-600sec częściej można używać Desperate Fight-do zamiany na legacje do statu

Swift Stroke Parry/Evade Rating Buff (increased) 245-397-do zamiany na legacje do statu

Agile Rejoinder Heal Chance (increased)- -50%Uzywając Agile Rejoinder mamy szanse na odpalenie HoT'a (Heal over Time) 4 razy co 4sec po około 100 morale

Press Onward Cooldown (new)- częściej można używać Press Onward (leczenie +3000power/morale, wymaga traita legendarnego).
Jeśli chcesz uzywać go podczas walki, trzeba ustawić 4 trait The Huntsman, choć jest łatwo przerywalny podczas i n d u k c j i która trwa 5 sekund- do zamiany na legacje do statu

Traited Intent Concentration Power bonus (new) - raczej bezsensowny u klasy która ma skilla do odzyskiwania 133+ powera na sekundę w walce- do zamiany na legacje do statu

Na nowych broniach nie pojawiają się legacje:
    * Moving Miss chance
    * Camouflage Stealth Level
    * Melee Power Cost
    * Off-hand Damage
Veldir
Lotro Officer
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1939



« Reply #8 on: March 31, 2011, 05:43:24 PM »

Pozwolę sobie na kilka uwag dotyczących gry hunterem po ostatnich zmianach. Moje wrażenia są po bodaj 3 sprawdzianach w grze solo, w miejscach, które znam na wylot i "zaliczałem" przed updatem dziesiątki razy. Wobec tego łatwo mi porównać jak się teraz gra. Przy tym uznaję, że nie zmieniło się nic z mobkami (?).

Zmiany u mego łowcy:
- nałożenie nowych rękawic z q. bookowego (szansa 15% na odzyskanie bodaj 42 powera),
- zwiększenie liczby punktów morale, przy niewielkim trudzie można byłoby mieć ponad 7000, podejrzewam, że "hardcory" doszłyby do o wiele większej wartości,
- inne statystki w zasadzie bez zmian (czyli agi ok 630, vit ok 600, fate ok. 390, icpr ok. 1000),
- zmiana tomu na dodający morale z redukcją threata, przy tym nie wiem jeszcze czy będzie to końcowy wybór.

Efekty i wnioski:
- wrogowie lvl 65, zwykłe i niezwykłe, padają w szybszym tempie, trudno mi oszacować o ile %, jednak biorąc pod uwagę np. czas "hope rogiem mierzony" widać znaczne oszczędności,
- power wielkości ponad 3000 wydaje się niepotrzebny, dużo go wraca, tak jest nawet na strength stance! Dlatego trzeba pomyśleć nad odpowiednią konfiguracją przenoszącą moc na inne wartości,
- heart seeker stał się użyteczny, tak samo jak cool burn, nie wiem jednak jeszcze, czy warto ten ostatni maksymalizować (?)

Koniecznie potestować:

- warto sprawdzić czy na instancjach będzie można chodzić na strength, przy redukcji threata, także z nowego tomu, może sie okazać, że nie będziemy łapali agro, dodatkowo nie powinno brakować powera (zależnie od długości walki?),
- wszelkie możliwe ubrania/sprzęt, zdjęcie rad. dało olbrzymie możliwości.

Jakie są Wasze obserwacje?

Przyznam, że moje spostrzeżenia mogą być powierzchowne, bo jak wspomniałem, grałem bardzo mało.


Pages: [1]
  Print