Karolus
|
|
« on: September 07, 2012, 11:12:55 PM » |
|
No to czekam, mail do supportu poszedł. Komuś też rąbnęli?
|
|
|
TobiAlex
|
|
« Reply #1 on: September 08, 2012, 04:37:56 PM » |
|
No to czekam, mail do supportu poszedł. Komuś też rąbnęli?
Napisz coś więcej tzn. miałeś już zweryfikowany mail? Hasło wykorzystywałeś w innych grach? Twoje informacje mogą pomóc innym.
|
|
|
Karolus
|
|
« Reply #2 on: September 08, 2012, 05:01:27 PM » |
|
Maila nie miałem zweryfikowanego jeszcze, hasło trochę inne i mail inny niż w innych grach. Z supportu odpowiedzi nadal brak.
Gdy się chce zalogować wywala komunikat, że nie ma takiego maila.
|
|
|
Elk
|
|
« Reply #3 on: September 09, 2012, 12:38:28 AM » |
|
|
|
|
Karolus
|
|
« Reply #4 on: September 09, 2012, 02:37:37 AM » |
|
Nie działa...
|
|
|
Germion
|
|
« Reply #5 on: September 09, 2012, 11:17:44 AM » |
|
Ale kiszka
|
|
|
Komciu
|
|
« Reply #6 on: September 09, 2012, 12:41:55 PM » |
|
Zaiste, ale z tego co wyczytałem, to priorytetem supportu są właśnie shakowane konta i problemy z loginem, więc proszą, żeby upewnić się, że nadało się odpowiedni priorytet i odpowiednio nazwało temat, chyba "Hacket account", zaraz poszukam. http://wiki.guildwars2.com/wiki/Game_status_updatesO tutaj, w "Support" jest link. Aczkolwiek pewnie przeleciałeś przez wszystkie możliwe strony i FAQi(taka gra słów łohoho), powodzenia w każdym razie.
|
|
|
TobiAlex
|
|
« Reply #7 on: September 09, 2012, 05:49:46 PM » |
|
Maila nie miałem zweryfikowanego jeszcze, hasło trochę inne i mail inny niż w innych grach. Z supportu odpowiedzi nadal brak.
Gdy się chce zalogować wywala komunikat, że nie ma takiego maila.
No u mojego znajomego trochę to trwało (jakieś 4 dni). Ten recovery, co ktoś podał tu link - on działa, ale najpierw support musi tak jakby zweryfikować Twój wcześniejszy ticket.
|
|
|
Kodda
|
|
« Reply #8 on: September 09, 2012, 07:56:38 PM » |
|
Maila nie miałem zweryfikowanego jeszcze
- ja też jeszcze nie "zweryfikowałem" , bo ktoś się rozpisywał o problemach z tą procedurą , ale może warto to jednak zrobić /?/ - w sumie to ci współczuję, bo może być irytujące coś takiego zwłaszcza na początku , gdy jest największy apetyt na poznanie gry ...
|
|
|
Aldarian
|
|
« Reply #9 on: September 10, 2012, 05:27:41 PM » |
|
- ja też jeszcze nie "zweryfikowałem" , bo ktoś się rozpisywał o problemach z tą procedurą , ale może warto to jednak zrobić /?/
Weryfikacja e-maila działa już od kilku dni bez problemu.
|
|
|
Huzar
|
|
« Reply #10 on: September 10, 2012, 09:30:06 PM » |
|
weryfikacja działa dobrze z ciekawostek to wczoraj miałem dostęp z miasta.... szczaniec
|
|
|
Karolus
|
|
« Reply #11 on: September 15, 2012, 02:27:15 AM » |
|
Odblokowali Wracam do gry.
|
|
|
Kodda
|
|
« Reply #12 on: September 15, 2012, 09:37:20 PM » |
|
no to dobrze, że się w końcu udało
- ale ciekaw jestem jaki był cel tego "zahakowania" ... straciłeś coś z ekwipunku, postać ?
|
|
|
Karolus
|
|
« Reply #13 on: September 16, 2012, 11:42:41 AM » |
|
Ukradli mi 2 srebrniaki, miałem zero kasy. Sprzęt został, ale i tak mam postać na 12 lewelu.
|
|
|
|