Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Podanie - Dupneci  (Read 1724 times)
Dupneci
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 2


« on: May 24, 2020, 08:26:10 PM »

1. Dupneci, 25 , Minstrel
2. 19 lat
3. Gram w MMO od 10 lat Metin , Neverwinter , ESO i wiele innych pomniejszych
4. Nazywam się Maciek jestem z dolnego śląska , jestem ogromnym fanem filmów o Władcy Pierścienia oraz Hobbita (mogę oglądać bez przerwy  ;D) lecz może kiedyś zdołam się złamać do przeczytania książek iż nie jestem wielkim zwolennikiem czytania (czytanie lektury przez 15 minut wprawiała mnie w sen  ;D) i musi być TEN dzień. Również dodam, że pokochałem Shire muzykę słucham ją dla relaksu po pracy czy w trakcie drogi. Lubie grindowanie postaci, ulepszanie jej oraz rajdy głównie to mnie właśnie pociąga ale świat i sama historia jest niesamowita. Twierdza z tego powodu iż z kumplem (KLELITE) raptem 20 minut od napisania tego podania, spotkaliśmy członkinie waszego klanu od razu stwierdziliśmy że trzeba się zapytać iż gramy od dłuższego czasu.
5. Nie należałem do żadnego kinshipu.
6. Przeczytałem regulami, zrozumiałem oraz akceptuje.
7. f2p z myślą o polepszeniu w niedalekim czasie
fraeydis
Gość
« Reply #1 on: May 24, 2020, 10:19:04 PM »

Generalnie jestem za, ale nie wiem czy ten nick przejdzie, wiem że kiedyś się dużą uwagę tu na nicki zwracało, to już zależy od szefci naszej
Panda
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 122


« Reply #2 on: May 24, 2020, 10:26:32 PM »

za ale ten nick to trochę niewłaściwy (25 to nie taki straszny lvl)
Morgred
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 148


« Reply #3 on: May 24, 2020, 11:09:52 PM »

+
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*****
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #4 on: May 25, 2020, 12:09:46 AM »

Nick tragedia i wyzłośliwię się trochę, ale po podaniu widać, że nie lubisz czytać i stronisz od tego ;)
Dupneci
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 2


« Reply #5 on: May 25, 2020, 08:25:32 PM »