Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Zenimax podsumowuje Bete i dzieli sie informacjami nt. wprowadzonych zmian  (Read 3291 times)
Perun
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1015



« on: March 19, 2014, 10:39:34 AM »

Co nadejdzie w nastepnych kilku tygodniach (link)

W skrócie:
1. Po ukonczniu tutoriala z Coldharbour, ladujemy w pierwszym wielkim miescie.
Dodano kilka questow tak by podciagnac level jak i tez dodano mozliwosc powrotu do lokacji startowych (tak wiec kazdy kto ma ochote moze przejsc rowniez poczatkowy "samouczkowy" content, ktory powinien oswoic ludzi z gra) jak rowniez rzucenia sie w wir Tamriel (dobre rozwiazanie dla alta nr N)
2. Dodano Colision z NPC - dziala :) Przypomina sie War Online, niemniej jednak nie wiem czy system kolizji dziala rowniez w potyczkach miedyz graczami.
3. Europejskie Data Center (serwerownia) jest jeszcze lekko w powijakach, ale to sie ma zmienic przed premiera. Na chwil eobecna Europejskie serwery dzialaja w USA :)
4. Naprawiono buga z loading screenami - widac ot juz bylo w ostatniej becie. Praktycznie zerowe kolejki
5. Zeby uniknac kolejek w dniu premiery, Zenimax oferuje tzw overflow servers - czyli miejsce gdzie kazdy moze wbic i rozpoczac levelowanie. Nietstey aspekty socjalne takiego rozwiazania sa wylaczone, niemniej jednak jak juz dana osoba bedzie mogla wbic na glowny mega server (jej kolejka minie) to caly jej progres zostanie przeniesiony podczas nastepnego loginu.
6. Swiezo po premierze pojawi sie Adventure Zona (End Game PvE) o nazwie: Craglorn
7. W dniu premiery (04.04.2014) pojawia sie rozne opcje subskrybcji (wraz ze znizkami) --> spekuluje ze niedlugo po tym pojaiwa sie rowneiz tanie prepaidy na polskich stronach [jak do kazdej innej gry]
TobiAlex
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 177



« Reply #1 on: March 19, 2014, 10:40:45 PM »

Kolizja nie działa między graczami (PvP).
XanderGreatmaster
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 42



« Reply #2 on: March 19, 2014, 11:33:23 PM »

Miejmy nadzieje, że nikt z gildii nie będzie musiał się zmagać z Overflow Servers. Myślę, że nie powinno być żadnych problemów, bo gra nie cieszy się taką popularnością na jaką by zasługiwała. W ostatniej becie na serwerze EU nie natrafiłem na żadną kolejkę, a przecież wiele osób najzwyczajniej w świecie korzystało z "darmowego dema" za jakie ją uważało i nie mają zamiaru kupować gry.
Poza tym, to nie do końca tak, że kolizja z innymi graczami nie działa, raczej nie została (i pewnie nie zostanie już) zaimplementowana w obawie przed niestabilnością serwerów.
Osobiście czekam aż ZOS zapowie Crime System i moje dwie najukochańsze gildie, czyli Dark Brotherhood oraz Thieves Guild ^^
Perun
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1015



« Reply #3 on: March 19, 2014, 11:36:47 PM »

Dla mnie najwazniejsze aby poprawili bugi zwiazane z respawnami questow
Gothri
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 11



« Reply #4 on: March 20, 2014, 09:20:50 PM »

Niech poprawia bugi questów bo znowu się gdzieś zaklinuje w lokacji :/ jak przy ostatniej becie, żeby było śmieszniej quest był jak co niektórzy wiedzą ze storyline.
Perun
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1015



« Reply #5 on: March 20, 2014, 09:31:18 PM »

Yhym
Maet
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1629



« Reply #6 on: March 21, 2014, 07:34:31 AM »

Niech poprawia bugi questów bo znowu się gdzieś zaklinuje w lokacji :/ jak przy ostatniej becie, żeby było śmieszniej quest był jak co niektórzy wiedzą ze storyline.
Hmm, nieusuwalna, zagruzowana ściana blokująca przejście? :)
Senethiel
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 340


Wiewióreczka


« Reply #7 on: March 21, 2014, 07:41:45 AM »

Niech poprawia bugi questów bo znowu się gdzieś zaklinuje w lokacji :/ jak przy ostatniej becie, żeby było śmieszniej quest był jak co niektórzy wiedzą ze storyline.
Hmm, nieusuwalna, zagruzowana ściana blokująca przejście? :)
Widocznie mało zmotywowaliście swoją towarzyszkę. U mnie rozwaliła za pierwszym podejściem ::) Za to jeden z questów w Fighter's Guild, zamknięty po wieki dungeon przy Davon's Watch, czy nagminnie questy wymagające przywołania - jeden wielki nerw >:(
Perun
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1015



« Reply #8 on: March 21, 2014, 08:46:45 AM »

Badzmy dobrej mysli :)
Germion
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1101


Addicted to alts


« Reply #9 on: March 21, 2014, 12:06:29 PM »

Taka podpowiedź: po lvl 10 w razie zablokowania się w storyline bez możliwości teleportacji do miasta wystarczy wbić na pvp i można wrócić na mapę pve.
Pages: [1]
  Print