Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: B15Ch12  (Read 1882 times)
Hurgo
Wojownik Twierdzy
Weteran

« on: November 21, 2008, 12:58:05 AM »

Przed chwilką gadałem z gosciem który zrobil b15ch12. Pomijajac helpy ktore juz byly wczeniej podawane zapis rozmowy ponizej. Ogolnie po pierwszym Bossie sa jeszcze mobki (trudne, trzeba dobry CC) i drugi oss jest prosty.

Uladar tells you, 'at Mor there are 3 debuffs'
Uladar tells you, 'the yellow ring, red ring and yellow/red ring'
Uladar tells you, 'when you got the yellow ring go to Narmeleth'
Uladar tells you, 'she'll give you a buff (elf face)'
Uladar tells you, 'with that buff you go to Mor in melee range and you must let him attack'
Uladar tells you, 'his dmg will be reflected for 150%'
Uladar tells you, 'that's the way to kill him'
Uladar tells you, 'but only one attacks Mor and that's the one with the buff'
Uladar tells you, 'the rest takes down fire grims'
You tell Uladar, 'there is one whene we need to come beack to Nim'
Uladar tells you, 'ye the yellow ring'
Uladar tells you, 'if you got yellow-red coloured ring buff avoid as much fire dmg as you can'
Uladar tells you, 'and take a LM with you to give Narmeleth some power to remove those debuffs'
Uladar tells you, 'you need classes 2 for crowd control'
Uladar tells you, 'so a champ'
Uladar tells you, 'we did it with: hunter, 2 guards, mins, lm, champ'
Yassith
Przybysz
Weteran

« Reply #1 on: November 21, 2008, 08:38:52 AM »

Kluczem do tego booka jest rozproszenie sie na mordamborze a nie stanie w jednym miejscu bo AOE jest spore. Jeden stoi w srodku, dwoch po bokach jeden z tylu drugi z przodu.

Pojawia sie buff to lecisz do Narmeleth potem jak ona mowi ze juz Cie uleczyla to nawalasz bossa potem wracasz jak on  wola kogo innego.

Wczoraj machnelismy to w 5 osob i w zasadzie nawet trudne nie jest tylko dlugie. Aha po Mordamborze jest ciag dalszy i nalezy uwazasz coby nie wipnac :)

EDIT : W party przydalby sie Kapitan, reszta najlepiej dps ale LM tez sie przyda ewentualnie burg z tym ze na Mordamborze to tylko dps jest potrzebny, crowd control na reszte

Pozdrawiam
Yassith
Pages: [1]
  Print