BurglarThe Burglar jest mistrzem stealth i Odwrócenie uwagi. Burglars są w stanie pomieszać wrogów z różnych sprytnych i wycieńczającą sztuczki. Ponadto Excel na atakowanie od cieni, pozwalając im na podjęcie przez wrogów niespodziankę.
Rola:
Debuffer: The burglar role is to rob monsters of the ability to deal damage and attack at full strength. As the only class that can reliably create conjunction opportunities (high-yield group-based attacks also known as Fellowship Manuevers), their role in groups is a coveted one.
Kapitan Kapitan jest liderem mistrzowskie, a obecność komendanta, który wzmacnia sojusznicy, ale jest również wykwalifikowanych w zakresie korzystania z broni. Ich walka cries strajku strach w sercach swoich wrogów, a ich sojusznikami wiecu ich banery wojny.
Rola:
Jack of All Trades: Kapitan ma oddać prawie każdy pracy dla grupy. Alone kapitanem jest zdolny wojownik i uzdrowiciela, ale w grupie, to poprawić stypendialnymi do wyjątkowego poziomu. Choć nie są one najlepsze w jednym obszarze (nawet gdy są one traited ten sposób), które może wypełnić tylko o żadnej roli w grupie w ograniczonym zakresie. Wyposażony w Herald i mnóstwo możliwości ofensywne i defensywne, kapitan jest klasą, która wymaga pewnych myśli i skoncentrować się na opanowanie.
ChampionMistrz jest doskonały wojownik, bezlitosny w walce. Jego zapał pozwala mu się coraz bardziej potężne ataki. Championami przewyższa melee na zwalczanie i karanie może wchłonąć jego Heavy Armour.
Rola:
Powierzchnia-of-Wpływ Damage / Szkody na sekundę: Mistrz handlu przetrwania na zdolność radzenia sobie wybuchowe kwoty uszkodzenia wielu wrogów. Mimo że w pełni opancerzonych klasy, jeśli nie w jego zapał trybie, to jest, kiedy wchodzi w ten stan, że zajmuje obecnie największe szkody, zarówno dla pojedynczego i wielu wrogów.
Ferworu:
Domyślnie, Champion's ferworu basen jest pusty. Mistrzów można uzyskać za pomocą ferworu ataki takie jak dzikie Attack dodaje, że jeden punkt ferworu używanych lub Swift Strike, który robi to samo. A Mistrz może on aktywować ferworu umiejętności co zwiększa jego gorliwość o jeden punkt za 5 sekund i zwiększyć jego morale i Power Regeneracja na koszt unikania (zdolność do bloku, Dodge i Parry). Ferworu punktów można zbudować tylko w trakcie walki.
Wiele Mistrz umiejętności wymaga określonej ilości ferworu punkty, które mają być stosowane.
GuardianThe Guardian jest obrońce słabych i obrońcy tych w potrzebie. On jest wytrzymać potężne ciosy i odwetu w naturze. Prawdziwym Guardian stoi na czele walki, osłony jego sojuszników z wieje swoich wrogów.
Rola:
Tank: The Guardian zdolność do noszenia Heavy Armour i defensywne umiejętności umożliwić mu twarz stworzeń, które umożliwiałyby innych bohaterów morale nie. On również ma możliwość wyciągnięcia uwagę wrogów od swoich sojuszników i do siebie.
W odniesieniu do innych MMORPGs, Guardian spełnia rolę Heavy Tank, z mniejszą ogólną szkody wyjście w zamian za poprawę wytrzymałości. Jest to jeden z hardiest zajęć, z dodatkowym morale i szereg umiejętności, które zmniejszają szkody podjęte. Jest to również dobra soloing klasy, chociaż niższe szkody wyjście oznacza pokonywanie potworów trwa trochę dłużej niż w przypadku innych klas. The Guardian również reaktywne umiejętności, które mogą być wykorzystane po zablokowaniu i parrying.
HunterThe Hunter jest mistrzem pola i las, niedopasowanej z dziobem. Hunters wykorzystania ich przeżycia umiejętności przewodnika ich towarzyszami i świeckich pułapki na swoich wrogów. The Hunters są najsilniejsze, gdy atakowanie ich z daleka, ale są one w stanie bronić się w walce z melee, gdy są potrzebne.
Rola:
Nuker - The Hunter jest biegły w czynienia obecnie naprawienie szkód do pojedynczych wrogów zarówno na zakres i melee broni. Kiedy myśliwy jest w zasięgu, może on uwolnić niszczycielskie arrow strzałów, które wysokie szkody dla pojedynczego cele, kiedy solo wroga udaje się ostatecznie zamknąć w melee zakres, Hunters jest dobrze przygotowany do wykończenia cios niektórych ich umiejętności melee .
Lore-master W Lore-master jest poszukiwaczem wiedzy i opiekuna mądrości. Wywiera on starożytne tajemnice i wiedza na pogmatwać jego wrogów i pomocy jego przyjaciół, chroniąc je przed ciemnym uprawnień wroga.
Rola:
Kontroli nad tłumem / Zwierzęta: The Lore-master jest niezrównany mistrz kontroli tłumu, zdolność do stworzenia ogłuszenia i zachować je od niekorzystnych jego sojuszników. Ma wiele umiejętności, aby odwołać się do świata przyrody na Bliskim Ziemi, ale jest odprowadzanie na tym samym kosztujących go morale paliwa niektóre z tych potężnych umiejętności. Z tego powodu, ale głównie ze względu na niskie morale i lekkie opancerzenie, musi opierać się na jego zwierzęta w celu uzupełnienia jego zdolności do podejmowania szkody.
MinstrelThe Minstrel jest sercem na stypendium, a zwiastun nadziei i odnowy. Wykorzystuje swoje znajomości starożytnych pieśni i wiedza na oddziale przed siłami ciemności i przynieść ulgę jego towarzysze.
Rola
Healer: The Minstrel jest kapitan utrzymanie wytrzymałości na bohaterów Middle-earth. The Minstrel również jest w stanie radzić sobie uszkodzenie jego wrogów przy użyciu jego szkodliwe światło przed atakami w postaci piosenek władzy. W minstrel jest znakomita w grupach i solo.
Rune-keeperMystical lingwistów i mistrzów prawdziwej nazwy, Rune-hodowców może uzdrawiać w jednej bitwie i mieść niszczącej magii w następnym użyciu innowacyjnych attunement systemu. Uwolnij Fury of the Storm i rugać błyskawica na wroga! Odkryj uprzywilejowania w Valar i uzdrowić swoje stypendium. Wybór należy do Ciebie ...
Rola :
W Lore ujmując, Rune-keeper towarowe gry pierwszym prawdziwym "magiczne użytkownika." W Lore-master klasy miały swoich uprawnień, jak wyjaśniono w wykorzystaniu tradycyjnych uprawnień natury - wzywanie dół pioruna, przy użyciu wody do wrogów trzymać w błocie lub wyrzuceniem ognia z chemicznego uknucie. Krótko mówiąc, klasa jest więcej niż jeden zwalczania chemik prawdziwego maga. W Rune-keeper, z drugiej strony, faktycznie krany do pierwotnego fizyki-zmienianie uprawnień stworzenia. Jest to ten sam rodzaj energii (choć na dużo, dużo mniejszym stopniu), jak wykorzystać w potężne przez elfy jak Galadriel (który służy jako wzór dla danej klasy).
W czystej gry dynamiki, Steefel mówi, że Runekeeper będzie "... jedna trzecia zbroję światła klasie, który oferuje opłacalne uzdrowienie lub DPS alternatywy." Prawda, do gry "hybrydowe klasy" filozofii projektowania, w Rune-keeper jest dostrojony do grzmotu nie podejmują od podstawowej uzdrowienie klasa (Minstrel) i zamierza skoncentrować swoje możliwości na nuking DPS, w szczególności poprzez zastosowanie silnych, układać jedno na drugim szkody -z biegiem czasu efekty. Gracze będą zarządzać swoją rolę poprzez nową "Attunement Meter", które mogą być dostosowane do świadczenia premie do możliwości uzdrowienia na niekorzyść uprawnień szkód i odwrotnie, w zależności od aktualnego rolę Runekeeper jest proszony o spełnić.
WardenZbrojnych z spears jak ich wybór broni, Wardens użyć gambit systemu ognia off potężne kombi ataków na linii frontu. W odróżnieniu od innych zajęć, które czekać na szans, dyrektor tworzy własną otwory a następnie capitalizes im. Starcie średnich zbroi, Wardens Specjalizujemy się w ataki z zaskoczenia i skupienie się na jednym wrogów.
Rola :
Tank: The Warden jako zaprojektowane, za inspirację Haldir, w Elf Warden którzy chronionych ziemiach Lothlórien z incursions przez Orcs faul i innych rzeczy, które z crept Moria. Prawda, jego model, Mines of Moria Warden jest średniej klasy pancerz czołgu zbudowane wokół Elf niż Man's idea hałaśliwej bojownika - rezygnując ciężkich ochrony na rzecz elastyczności i zdolność przewidywania. W rezultacie, w Warden Mines of Moria mogą znaleźć jego największe narzędzie a nie jako zbiornik ale jako wsparcie bojownika - poza zbiornik.
Co ciekawe, Warden's gameplay mechaniki winien dług wobec Tekken jak do każdego Elf-lord. The Warden głównych umiejętności są wywoływane przez nowe "gambit" systemu. Są to specjalne ataki i status efekty wywoływane przez wypalanie wyłączanie niektórych kombinacji ruchów w sekwencji. Dlatego też "Power Attack" zaprojektowany, aby skorzystać z konkretnego przerwa w stworzeniu jego obrony mogą być opalane wyłączyć za pomocą czterech specjalnie kolorowe ataków z rzędu, podczas gdy inne ataki mające na celu powolne wroga na ataki mogłyby zostać wykorzystane do utworzenia combo , które pozwalają odzyskać niektóre towarzyszami zdrowia i mocy. W Warden, a następnie jest strategicznym klasy zaprojektowane, zgodnie z Steefel, "... dla graczy chce przewidywać, co będzie potrzebne 10 sekund od chwili obecnej, w przeciwieństwie do prawa tego drugiego". [1]
Wardens nie są ani Łagodzenie Block / Parry / uniknęła zbiorniki, ale regeneratywna zbiorników. Specjalizujemy się w leeching morale z okolicznych wrogów i zagrożenia przeniesienia z okolicznych graczy, inspektor jest niezwykle samowystarczalna zbiornika. A wykwalifikowanych Warden wymaga trochę uzdrowienie w większości sytuacji i wyróżnia w tanking do 10 wrogów w jednym czasie. Z możliwości odzyskania morale i energii z wrogów, inspektor może w walce niemal w nieskończoność, i stanowi doskonałe solo klasy.