po polsku:
http://lotronline.pl/artykul.php?art_id=30&temat=2204Dokonałem parafrazy, gdyż poczułem, że jako rekrut, muszę coś dać od siebie
a przy okazji szukania, czytania, przerabiania i ściągania - czegoś się douczyć:
Conjuctions, manewry drużynowe, taktyczne kombinacje, to nazwy czegoś dla mnie nowego, a mniemam, że nie tylko dla mnie. Ponadto język angielski, choć tak panoszy się na świecie, to podejrzewam, nie jest dla wszystkich Graczy doskonale rozumiany… Zatem pogrzebałem w necie i podrzucam, to, co zrozumiałem. Jeśli coś sknociłem, proszę o poprawki.
Jako młody Hunter, grając z khazadem w mini fellowshipie, otarłem się o dziwne obrazki wyskakujące na ekranie i docierał do mnie wówczas rozzłoszczony krzyk kurdupla, że mam coś nacisnąć
Ano właśnie:
Na ekranie pojawia się Koło Manewrów i wówczas każdy z Graczy powinien szybko nacisnąć, któreś kolorowe kółko. Jakie to miłe, gdy nie masz pojęcia ocb, słyszysz: czerwone k… czerwone! Uff zdążyłem.
Czerwone – to Siła Enta, czyli atak fizyczny. Na 6 poziomie mocy staje się atakiem obszarowym o zasięgu 10m.
Niebieskie – to Duch Ogiera, czyli przywracanie moc. Na 2 poziomie odnawianie mocy ma charakter obszarowy. Na 5 poziomie zostaje przyzwany zostanie cień upadłego wojownika, na 6 poziomie zostaje przyzwana potężniejsza zjawa.
Żółte – to Pajęczy Podstęp, czyli połączenie ataku fizycznego i efektów czasowych. Na 5 i 6 poziomie 15 sekundowe obniżenie mocy, ataku i szybkości wroga.
Zielone – to Orli Płacz, czyli przywracanie punktów morale. Na 2 poziomie uzdrawianie obszarowe i czasowe. Na 5 poziomie dodatkowo usuwanie strachu (fear) , a na 6 usuwanie ran (wound).
Manewry są zatem, no już wiem, są potężnym atakiem grupowym. W zależności od ilości członków grupy, kolejności wybranych przycisków, mogą wywołać potężne obrażenia fizyczne, obszarowe, przywrócenia zdrowia, mocy, lub wszystkie naraz.
Koło Manewrów pojawia się nagle, zwykle podczas starć z wrogami minimum elite i jest ponoć sygnalizowane komunikatem (nigdy go nie zauważyłem w ferworze walki
): „Kaiman has broken the defences of Wreden Troll”
Niektóre klasy (Burglar i Guardian) mają umiejętności, które pozwalają aktywować Manewry Drużynowe. Umiejętności aktywujące Manewry:
Exploit Opening Burglar 12 lvl – Manewr wywołuje Ogłuszenie wroga.
Trip Burglar 28 lvl - Manewr wywołuje Powalenie wroga.
Exposed Throat Burglar 39 lvl - Manewr wywołuje Zadanie wrogowi dużych obrażeń.
Bags of Marbles Burglar 20 lvl - Manewr wywołuje Powalenie wroga, gdy jest w plecaku.
Turn the Tables Guardian 36 lvl - Manewr wywołuje Powalenie wroga.
To the King Guardian 45 lvl - Manewr wywołuje Powalenie wroga.
Fray the Edge Guardian 40 lvl - Skill, który zwiększa szanse drużyny na wykonanie Manewru.
Jeśli po rozpoczęciu manewrów Gracz zaznaczy zły cel, może dojrzeć przycisk (bullseye) zamiast Koła Manewrów. Naciśnięcie go pomaga ponownie wybrać wroga i przywróci Koło Manewrów (można również użyć TAB).
Gracz, by wybrać umiejętność czerwoną i żółą winien być blisko celu, ale jako Hunter, wiem, że moja klasa jest tutaj wyjątkiem
(czerwona i żółta ikona ma strzałki, to oznacza to, że można wykorzystać z daleka).
Co się dzieje, gdy już w końcu naciśniemy wybrane kolory? Postać kończy to, co wcześniej miała wykonać w kolejności, a Manewr spokojnie czeka w kolejce, potem Postać zatrzymuje się w czasie i kolor wybranej umiejętności pojawia się nad jej głową. Do czasu zakończenia Manewrów niemożliwe jest korzystanie z innych umiejętności. Ważne: Jeśli Postać Gracza wykona w tym momencie ruch - Manewr zostaje anulowany, chyba, że Gracz zdąży wybrać kolejną umiejętnośći, która zostanie dodana do pierwszego wolnego slotu.
No i Ad rem, czyli do brzegu, jakie mogą być efekty wybranych sekwencji kliknięć.
G- Zielony R- Czerwony B- Niebieski Y- Żółty Manewry taktyczne w parach:
-
RR - Clash of Arms, czyli między młotem, a kowadłem >> wzmocniony atak fizyczny
-
YY – Misdirection, czyli nie ten adres >> głębokie rany (podwójnie co 2 sekundy przez 21 i 30 sekund).
-
BB - Planned Attack, czyli dobry plan się opłaca >> dodaje energii (power).
-
GG - Rallying Cry, czyli płacz zbiorowy >> potężny okrzyk, który wzbudza leczenie na określonym obszarze co 2 sekundy przez 10 sekund.
Manewry taktyczne w trójkach:
-
RRR- Resounding Strikes, czyli grom z jasnego nieba >> bardzo wzmocniony atak fizyczny
-
YYY – Deception, czyli kpina w żywe oczy >> bardzo głębokie rany ( podwójnie co 3 sekundy przez 21 i 36 sekund).
-
BBB - Three pronged Assault, czyli szturm widelca >> dodaje energii (power).
-
GGG- Mustering the Troops, czyli hurra z odsieczą >> potężny okrzyk, który wzbudza leczenie na pewnym obszarze co 2 sekundy przez 12 sekund.
-
YGR/
GRY - Wrath of the Righteous, czyli słuszny gniew >> wzmocniony atak fizyczny, dodatkowe rany co 3 sekundy prze 42 sekundy oraz odzyskanie morale co 2 sekundy przez 14 sekund, na określonym obszarze.
-
GRB/
BRG - Strength of the Pure, czyli czysta, pierwotna siła >> pojedynczy, wzmocniony atak, nieco powera i morale co 2 sekundy przez 14 sekund, na danym obszarze.
-
YBR/
RBY - Sinister Plan, czyli złowrogi plan >> pojedynczy, wzmocniony atak, dodatkowe rany co 3 sekundy przez 42 sekundy oraz odzyskanie nieco powera.
-
GYB/
BYG - Will of the Strong, czyli siła w woli, w woli siła >> głębokie rany, co 3 sekundy przez 42 sekundy, dodatkowo wzmocnienie morale co 2 sekundy przez 14 sekund i dodanie energii (power).
Na razie tyle, jak będziecie chcieli, mogę spróbować pociągnąć dalej
korzystałem z podanych przez Was stronek, oraz kilku polskich forum.