Pages: 1 [2] 3
  Print  
Autor Topic: Veteran content (czyli co po 50)  (Read 19292 times)
Perun
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1015



« Reply #15 on: March 27, 2014, 07:33:46 PM »

W SWTOR nie ma addonow i wszystko dziala. Fakt jest jakis dps meter, ktory nie jest wspierany przez BioWare i trzeba sie wpinac w pliki, ale i bez tego sie da.
Smuga (Iren)
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 171



« Reply #16 on: March 27, 2014, 07:38:03 PM »

Ooo powialo niechecia do konsolowcow. Ja wlasnie na ps4 mam zamiar Imperiala kupic :))

A skąd :)
Po prostu zazwyczaj ludzie grający na konsolach w trochę odmienny sposób podchodzą do samej rozgrywki to raz, a dwa sam system sterowania często powoduje że jedna z platform może mieć nad drugą przewagę :)

W MMO zazwyczaj dobra klawiatura i mysz daje przewagę nad sterowaniem padem.
Perun
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1015



« Reply #17 on: March 27, 2014, 07:44:38 PM »

W MMO zazwyczaj dobra klawiatura i mysz daje przewagę nad sterowaniem padem.

Np taka co ma 18 makr :) plus myszka z 12 klawiszami pod kciukiem :P
XanderGreatmaster
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 42



« Reply #18 on: March 27, 2014, 07:56:25 PM »

Ale z danych numerycznych wynika, że konsolowcy nie będą mieli za ciekawej sytuacji, skoro ESO nie jest crossplatformowy... Nie wydaje mi się, że nagle miałaby nastać moda na konsolowe MMO... FFXIV nie zdziałał cudów, to ESO też nic nie zmieni :P
Xabbu
cigrela sabmel
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2234



« Reply #19 on: March 28, 2014, 08:15:40 AM »

Za wczesnie na prorokowanie :) A kombo klawiatura&mysz wcale nie ma takiej wielkiej przewagi w tym mmo. To nie Cs czy Battlefield.
Smuga (Iren)
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 171



« Reply #20 on: March 28, 2014, 08:48:52 AM »

no nie ma bo już na początku firma zadbała o to ograniczając liczbę aktywnych skilli do 7 + 7 (5 skill 1 ultima i jeden q slot)
stawiam dolary przeciwko orzechom że właśnie jednym z powodów takiego ograniczenia były pady :P
Perun
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1015



« Reply #21 on: March 28, 2014, 09:18:11 AM »

Moze to i nawet lepiej. Zamiast uzywac milion skilli mozna sie skupic na samej rozgrywce
XanderGreatmaster
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 42



« Reply #22 on: March 28, 2014, 09:21:08 AM »

ja błogosławie to rozwiązanie <3 to jest jedna z rzeczy która mnie odrzuciła w WoWie ^^ Masa skilli, trzeba wiedzieć w jakiej kolejności ich użyć... Nie, to nie dla mnie :/
Mistrzu
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 7



« Reply #23 on: March 28, 2014, 04:42:52 PM »

Gothri, scenariusze, a co za tym idzie ich różnorodność na wzór Warka uratowały, by nie jedno mmo. Scenariusze już same w sobie zapewniają swoisty endgame. Nie mam zamiaru prorokować ani też nic błogosławić, ale z powodu braku endgame_u po 3/2-ch miesiącach ESO straci 80% populacji. Dlaczego?

Część graczy szukających nowego mmo uzna, że mmo w, które grali wcześniej jest lepsze i, skoro zaspokoili ciekawość wracają na stare śmieci.
Cześć pójdzie na WildStar_a :o
Cześć rasowych graczy pvp mmo uzna, że sam system walk w cyrodill, zdobywanie i tracenie keep_ów na dłuższą metę jest monotonne i przypomina walkę o pietruszkę.

Sama mapa cyrodiil jest niezróżnicowana i mdła, porównując ją do krain i przestrzeni jakie dawał ludziom np: War, widzi się oczojebną przepaść.

Brak wyodrębnienia z szarej masy ludzi, mam na myśli, chociażby nicki i tagi legionowe, to na pewno też dorzuca swoje 3-y grosze. Gracze pvp lubią być rozpoznawalni, szczególnie, gdy kolejną ofiarę wysyłają do respawn_u 8) w tej chwili nie wiem jakbyś się starał nie da się odciąć od tej szarej masy :-\

Co było już wcześniej wspomniane, gracze mmo kontra gracze serii :-\
Zenimax musiałby się okazać naprawdę dobrą (przepraszam za porównanie) dziwką, by zadowolić jednych i drugich, sądzę, że wybiorą jedną stronę i będzie, to strona graczy serii :-\ chociażby dlatego , że mechanika ESO bardziej skłania się pod grę na konsolach=gracze serii.

Przemawia za tym jedna istotna rzecz, gracze mmo już kupili grę, nikt teraz nie zaryzykuje popsucia rozgrywki (poprzez różnej maści zmiany, których, by oczekiwali gracze mmo) graczom, którzy czekają z kupnem gry, by zagrać na konsoli.

Jak dotąd doskonale wychodzi, im wyciąganie kasy od graczy i chyba mało, kto zaprzeczy, że tak nie jest.. jakiekolwiek próby wprowadzenia IS_a, płatnych patch_y lub czegoś podobnego, wywoła lawinę kolejnych odejść.

Dorzucę jeszcze zbliżający się okres urlopowy/wakacyjny.. ;D
Itd itp..
Można, by wymieniać wiele powodów przez, które ESO może stracić graczy, ale po co?

Z pośród tytułów, na które czekałem/czekam, ESO stawiałem na ostatnim miejscu, po pierwszej becie naprawdę miło się zaskoczyłem, mam nadzieję, że to się nie zmieni w szczególności przez politykę deweloper_a.

 
Quote
Masa skilli, trzeba wiedzieć w jakiej kolejności ich użyć... Nie, to nie dla mnie :/
Xander, a co myśleć się nie chce? czy idziemy na łatwiznę? Takie podejście kojarzy mi się z ludźmi, którzy mając do wyboru całą gamę skill_i ograniczają się do 2/3-ch i spamują w kółko.. :-\
XanderGreatmaster
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 42



« Reply #24 on: March 28, 2014, 05:06:14 PM »

Mistrzu, a na czym kończy gracz wowa?? Na makrach! I jeszcze, żeby była jakaś różnorodność... Nie ma punktów do rozdania i wszystkie umiejętności się automatycznie dodają, a co za tym idzie jest tylko jeden masterbuild... NUDA! To właśnie WoW wyłącza w grze myślenie... Diablo II miało bogatszy rozwój postaci... Podczas gdy w ESO musisz wybrać ze wszystkich dostępnych umiejętności 5 plus ulti i jeszcze z głową, żeby wszystko się ładnie zgrało!
Greyish
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 33



« Reply #25 on: March 28, 2014, 06:53:59 PM »

Popieram i podpisuję się pod tym 4 kończynami.

Wkurza mnie bajanie o tym jak wiele jest różnych konfiguracji skilli, gdy w praktyce liczy się tylko jeden build, bo reszta ustawień to żenada, patrz wow itp.

Wow'a lubię, żeby nie było, i tam właśnie siedzę czekając na premierę i jak zwykle marzę o tym, że w końcu będzie to ta gra, którą da się pograć tak jak sobie wykombinuję, a nie ctrl+c, ctrl+v  i do przodu.
Mistrzu
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 7



« Reply #26 on: March 28, 2014, 09:18:19 PM »

 Nie miałem pojęcia, że życie gracza wowa tak wygląda :( pozostaje mi jedynie pogratulować czasu spędzonego w wowie, teraz jeszcze bardziej cieszę się z tego, że zawsze omijałem ten tytuł.

Ale, z drugiej strony idąc dalej tym tropem to graczom z wowa w ESO pozostałby jedynie autoattack ?
Podobnie pewnie ma się też sprawa z " rozdawaniem punktów umiejętności'' ''" żeby wszystko ładnie się zgrało"" dalej cytuję "gdy w praktyce liczy się tylko jeden build, bo reszta ustawień to żenada"

" jest tylko jeden masterbuild..." ESO wkrótce? oby nie bo wkradnie się Nuda!

Co z tego, że są punkty i punkciki do rozdania Xander? jest to tylko małe nawiązanie do starych rpg_ów, zabieg dający radochę tylko na początku gry. W przypadku współczesnych modeli gier mmo niesprawdzający się kompletnie, dlatego, że to sami gracze niszczą taki system robiąc "jedyne słuszne build_y".
Smutne, ale prawdziwe?
Stricte z autopsji bety wiem, że przechodzenie z jednego paska skilli na drugi bardziej wnerwia niż urozmaica rozgrywkę. Biegałem na dwóch łukach tylko dlatego , że brakowało mi jednego slota w skillbar_rze na jeden skill, gdybym go miał konstrukcja ESO pozwalałaby mi biegać tylko na jednym skillbar_rze. Switch_owanie broni to tylko strata czasu, niestety :-\. Na becie ludzie zmieniający bronie, byli łatwiejsi do zabicia, nic więcej. Takie coś jeszcze bardziej ograniczy używanie skilli, dokładamy do tego skille AOE i mamy dwa buildy: pierwszy masterbuild i drugi contrmasterbuild, na to właśnie pozwala system ESO.
Gdyby dodali, chociażby 20-to slot_owy skillbar, gdzie ludzie sobie powrzucają skill_e wedel własnego upodobania była by szansa, że ESO uniknie takiego uschematyzowania.
Po co mam używać jako range nightblade drugiej broni, jeśli mechanika tego nie wymaga? Jeśli po przejściu z range combat do close combat skille w moim drzewku nie wymagają zmiany broni np. na sztylety? W swoim przypadku wolę zachować bonus z łuku, drugiego łuku, więc, po co switch_owanie? Wiemy jak wyglądało to w GW II.
Obym się mylił..
Symbelmyne
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 22



« Reply #27 on: March 28, 2014, 09:24:54 PM »

Niestety w zadnej z bet nie udalo mi sie dobic do 15 lvlu, ale zdaje mi sie ze nie ma cooldownu na weapon swap, wiec o co chodzi? na masie filmow obejrzanych na YT swap nastepuje prawie ze instantowo, ba, mozna zaczac zmieniac skill bar juz zaraz po odpaleniu skila. Czyz nie?
XanderGreatmaster
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 42



« Reply #28 on: March 28, 2014, 09:32:01 PM »

Raczej większość ludzi będzie używała swapa mając w obydwóch slotach tę samą broń. Ja na pewno będę tak robić z może jednym wyjątkiem w postaci templara z resto-staffem i jakąś bronią bliskiego zasięgu. Poza tym, to nie gracze wymyślają jeden słuszny masterbuild, a gra. Przykład: LoL. Możesz wstawić tylko 6 itemów do swojej postaci a nie ma masterbuilda na żadnej. Istnienie masterbuildu jest podyktowane mechaniką gry. Skoro uważasz, że istnieje couterbuild dla jakiegokolwiek buildu, to znaczy, że na niego też istnieje counterbuild i tak dalej. W WoWie najzwyczajniej w świecie każdy inny build jest nieefektywny, a jest tak z powodu braku wpływu na rozwój twojej postaci.
Aldarian
Wojownik Twierdzy
Jeździec
*
Offline Offline

Wiadomości: 88



« Reply #29 on: March 30, 2014, 06:43:48 PM »

Gdyby dodali, chociażby 20-to slot_owy skillbar, gdzie ludzie sobie powrzucają skill_e wedel własnego upodobania była by szansa, że ESO uniknie takiego uschematyzowania.

Nie dodadzą bo PC nie jest jedyną platformą na, którą ESO zostanie wydane. Podobnie jest z Final Fantasy. Na padzie ciężko się ogarnia dłuższy pasek, chociaż niektórzy potrafią pozdrawiam Ozzi  :P
Pages: 1 [2] 3
  Print