Pages: 1 [2]
  Print  
Autor Topic: The Elder Scrolls® Online: Tamriel Unlimited - F2P  (Read 16771 times)
Maet
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1629



« Reply #15 on: May 01, 2015, 09:23:51 PM »

Mnóstwo literek.

Łomatko, Filavorin! Właśnie wróciłem z urodzin koleżanki i nic nie skumałem.  Przeczytam sobie na trzeźwo. Jednak jedno wychwyciłem i mnie zaciekawiło. Co on tam, nawet ogólnie, o tej Unii Lubelskiej?
Rincegar
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 27



« Reply #16 on: May 08, 2015, 11:04:09 AM »

Kupował ktoś z tej strony klucze?

https://www.g2a.com/the-elder-scrolls-online-tamriel-unlimited-cd-key-global.html

Za małe pieniądze można dostać klucz do TESO
Przezdziad
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 13


WWW
« Reply #17 on: August 01, 2015, 07:44:10 AM »

Warto interesować się zakupem tytułu?
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« Reply #18 on: August 09, 2015, 03:04:10 PM »

Wall of Text in 3...2...1....,......

Warto interesować się zakupem tytułu?

Zalezy czego szukasz ale nie wiem co za zrodlo polecic bo wciaz slysze historie o single-player-mmo a single-player to tu jest moze craft...aaa czekaj craft tez jest jakos malo single player tutaj. Jak ostatnio gralem nawet w grze wiele starych mitow trwalo typu gosc na niemal veteranie rozdziawia gebe ze pierwszy raz widzi DK healera... niestety okazalo sie ze bycie templarem jednak nie czyni healerem, wiec ogolnie wiekszosc zrodel ktore widzialem traktuje jak przekupke na straganie olewam i patrze na towar... niestety chyba free-weekendu ani nic nie szykuja.

W kazdym razie moja opinia to w zasadzie warto ale jak widzisz twierdza tam nie urzeduje (przynajmniej oficjalnie moze paru graczy od nas jeszcze jest).

te guild store nie sa takie tragiczne w gildii musisz byc tylko zeby sprzedawac a jak gralem niemal wszystko co oplacalo sie przez lwia czesc gry sprzedawac (w sensie co byles w stanie do tej pory zdobyc) to i tak wszyscy uzywali czatow (90% to byly motywy rasowe do crafta).

myslalem zeby troche wrocic jesli nie wyskoczy cos w stylu win 10 odmawia wykonanai polecenia ale gra ma rekordowy czas pobierania chyba nic mi sie innego nie pobiera przez 10h+.

A i o dziwo chyba najbardziej beznadziejny cash shop ever chyab przebija 100 kupiony item na serverze kiedy wyjdzie DLC.

Kupował ktoś z tej strony klucze?

https://www.g2a.com/the-elder-scrolls-online-tamriel-unlimited-cd-key-global.html

Za małe pieniądze można dostać klucz do TESO


Jesli pytasz z obawy o szwindel to nie ma obaw kupuje tam czesciej niz na steamie nigdy nie mialem problemow (oczywiscie nie kupuje od kolesiow z 0% zaufania ale wiekszosc sprzedajacych ma 100% z przynajmniej paru tysiecy transkacji (jak chce ktoś więcej detali to [bezwstydna promocja] http://twierdza.org.pl/index.php?topic=9594.0)

Mnóstwo literek.

Łomatko, Filavorin! Właśnie wróciłem z urodzin koleżanki i nic nie skumałem.  Przeczytam sobie na trzeźwo. Jednak jedno wychwyciłem i mnie zaciekawiło. Co on tam, nawet ogólnie, o tej Unii Lubelskiej?

sorry ale po 3 m-cach niewiele pamietam zwlaszcza ze on juz tyle lat po szkole tez nie podawal detali traktatu (a z gildi pewnie wykopali przez 3 m-ce i predko ich pewnie znowu nie wylapie po powrocie o ile w ogole)
Smuga (Iren)
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 171



« Reply #19 on: August 17, 2015, 11:07:20 AM »

No z tego co pamiętam i jaiś czas temu sprawdzałem, to TESO JESTsingle player MMo az do czasu end game :P

Efekt tego jest kretyński zwłaszcza przy kiepsko działającym LFG. Ludzie wbijaja max lev i nagle okazuje się że muszą grac w party i to z dedykowanymi rolami. Połowa nie ma pojęcia jak to się robi...
Dodatkowo nie wiem jak teraqz ale gra w absolutnie żaden sposób nie zachęcała do grania dungeonów, a wręcz w moim odczuciu...penalizowała (kiepskie Xp, jeszcze gorszy loot) odnosi się to do dungeonów na poziomie levelowania ofc.
Filavorin i Spółka
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 710



« Reply #20 on: August 26, 2015, 08:43:25 AM »

No z tego co pamiętam i jaiś czas temu sprawdzałem, to TESO JESTsingle player MMo az do czasu end game :P

Efekt tego jest kretyński zwłaszcza przy kiepsko działającym LFG. Ludzie wbijaja max lev i nagle okazuje się że muszą grac w party i to z dedykowanymi rolami. Połowa nie ma pojęcia jak to się robi...
Dodatkowo nie wiem jak teraqz ale gra w absolutnie żaden sposób nie zachęcała do grania dungeonów, a wręcz w moim odczuciu...penalizowała (kiepskie Xp, jeszcze gorszy loot) odnosi się to do dungeonów na poziomie levelowania ofc.
.

Nie wiem kiedy ostatnio sprawdzałeś ale odkąd zacząłem grę wszyscy więdzą że po 1 secie dungów się o istnieniu wbudowanego LFG zapomina. kiepskie Xp to nie tyle kiepskie co niestabilne jeśli idziesz na jeden run to jasne że mniej niż pół dnia questów, Na veteranie niestety przyznam większość woli grindować kosząc moby na np. Vivec Antlers. Same world-questy są technicznie Single-player (jak w conajmniej 70% mmo na rynku). + przed ~40 lvlem dungi są w zasadzie najlepszym źródłem "intricate" itemów (jeśli nie masz kogoś żeby razem craftować to to w zasadzie najlepsza droga poza słynną taktyką z levelowaniem crafta na altach (pomijając że to w zasadzie ogólnie akceptowane cheaterstwo to wciąż nie jakoś mega wydajne) a 30+ skilla w crafcie to już szybko nie idzie). Loot na dungach jest problemem nie przez jakość a tempo wbijania zwykłych lvli.

W zasadzie jeśli upierasz się że te argumenty opisują single player mmo to jestem co najmniej zainteresowany co nazwiesz prawidłowym mmo (gł**** na max lvlu, starzejący się po paru lvlach loot, dośc proste world-questy i większość argumentów które słyszałem od innych nawet jeśli technicznie często same w sobie miały by sens to niestety dadzą się łatwo zaaplikować do niemal każdego znanego mi mmo (moze ewentualnie poza TSW ale tu ciut gorzej z kawałkiem "massive" bo jak ostatnio grałem contentu było w porównaniu do innych tytułow baaardzo mało))

Bez obrazy ale o ile coś się solidnie nie obróciło do góry nogami w grze (technicznie biorąc pod uwagę fakt że nie podałeś daty możliwe) to brzmi to jak recenzja całej gry po wbiciu ~20 lvla.

P.S. Albo jestem ślepym sklerotykiem albo tu serio nie ma opcji "[spoiler]".
Smuga (Iren)
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 171



« Reply #21 on: September 11, 2015, 04:30:09 PM »

No jakoś nie napisałeś niczego innego niż ja :)

Dungi  w okresie levelowania co najwyżej żeby wbić craft. A wielka szkoda bo wiele z nich ma naprawdę fajnie pomyślana i zaprojektowana mechanikę walk.

i co do dungeonów się nic nie zmienia jeżeli chodzi o wbijanie vet ranków. Na max lev bieganie samotnie po endgame zonach jest raczej problematyczne. Bo sa to zony grupowe.

Czyli jak napisałem gra w żaden sposób nie zachęca do gry grupowej przez okres levelowania, za to na koniec zmusza do takiej gry :P
Pages: 1 [2]
  Print