Poradnik przejścia BS na podstawie własnych doświadczeń:Zdecydowałem się napisać poradnik, który będę na bieżąco rozbudowywał po to by jeszcze łatwiej dało się zrobić BS-a.
Zacznijmy od tego po co w ogóle iść do BSa?Podziemia te poza masą dobrej zabawy pozwalają na zdobycie
setu Bloodlorda, który jest
NIEZBĘDNY dla pójścia w Warhamerze dalej w PVE, czyli na kolejne podziemia. Jest jedna alternatywa -
set Annihilator, który zdobyć można z keepów PVP. Annihilator jest dużo prostszy do zdobycia, aczkolwiek dla niektórych klas bezużyteczny. Dlatego też Bloodlorda warto zdobyć, choć każdy gracz powinien też polować na annihilatora z PVP, gdyż Bloodlorda naprawdę trudno jest zdobyć.
Całe podziemia znajdują się w
Chaos Wastes, a konkretnie w prawym dolnym rogu mapy. Podziemia generują się oddzielnie dla Destruction i Orderu, więc nie ma problemu, że w trakcie zabawy ktoś z destro wpadnie i zwipuje drużynę, jedynym problemem są wrogowie.
Podziemia podobnie jak
Mount Gunbad podzielone są na trzy części
(lewo/prawo/środek - poukładane według stopnia trudności), a każda ze ścieżek podzielona jest na dwa etapy. Pierwszy z nich, to przejście przez otwartą część podziemi, gdzie można iść nawet całym warbandem, gdzie można spotkać inne grupy, gdzie w końcu robi się PQ by nabić influence, który jest niezbędny, aby przejść do drugiego etapu, czyli instancji.
Instancje znajdują się na końcu każdej ze ścieżek. Mogą do nich wejść jedynie grupy sześciosobowe, co więcej takie które spełniły odpowiednie warunki, więc w przypadku wyprawy warbandu jest
szalenie ważne, aby wszyscy stanęli przed wejściem i pozwolili osobie prowadzącej warband podzielić grupy.
To teraz więcej o samych instacjach:1. Na razie to, czego jesteśmy 100% pewni to fakt, że aby wejść potrzeba kolejno:
1) Dla lewej ścieżki - jedna kropka influence;
2) Dla prawej ścieżki - dwie kropki influence;
3) Dla środkowej ścieżki - prawdopodobnie trzy kropki influence;
Influence idzie relatywnie szybko, aczkolwiek ze względu na to, że zwykle idziemy warbandem, to leci go trochę mniej. Zdobycie pierwszej kropki, to zazwyczaj jeden wypad. Zdobycie dwóch kropek, to zwykle dwa wypady (w zależności od ścieżek, które robimy, jak robimy po trzy to idzie to szybciej), natomiast trzy kropki to zwykle... 3 pełne wypady lub 4 częściowe. Ja byłem na razie 2 lub 3 razy i mam całość, aczkolwiek robiłem wszystkie ścieżki i zostawałem zawsze do końca.
I teraz tak, aby nabić sobie influence można pójść do BS-a już na 30-32 poziomie. To jednak jest zdecydowanie za mało, aby móc liczyć się w instancjach. Osoby, które idę na tym poziomie POWINNY być przygotowane na to, że być może nie uda im się zabić ani jednego bossa.
Od mniej więcej 35 poziomu można liczyć na to, że uda się zabić bossa. Bossowie są trzej, a w zasadzie podobno i czterej, my na razie na własne oczy widzieliśmy dwóch i teraz na nich się skupie.
1) BOSS z LEWEGO skrzydła::
OPTYMALNY SKŁAD: 2 tanków, 2 healerów, 2 DPS;
SKŁAD w KTÓRYM IDZIE GO ZROBIĆ: 1 tank, 1 porządny healer, 4 inne, w tym przynajmniej jeden porządny DPS.
Jak nietrudno się domyślić im niższy LVL osób w drużynie tym trudniej zrobić bossa w składzie numer dwa i powinno się robić grupę jaknajbliższą optymalnej.
Co robi boss i jak to wygląda?Boss stoi na końcu pomieszczenia pełnego piesków, które jak nietrudno się domyślić również są złe.
I teraz są dwie możliwości:
A) Zaatakujemy cokolwiek, a boss się na nas rzuci (wersja trudniejsza). Tank musi trzymać bossa, a reszta go DPS-ować i zabijać przypałętujace się pieski. Healer stoi jaknajdalej od bossa i tanka, reszta zresztą też się stara.
Nawet jeśli tank czyni cuda boss się czasem zerwie i do kogoś podbiegnie, zwykle do healera. Elementarna sprawa to pilnować, żeby healer i tank nie padł. Dobra wiadomość jest taka, że co prawda boss zerwie się tankowi i walnie kilka razy w kogoś, ale powinien wrócić samodzielnie do tanka po chwili.
Jeśli dobrze pamiętam boss potrafi sobie również odrzucić tanka i to na nie mały dystans, wtedy tank musi zrobić wszystko żeby jaknajszybciej zebrać się do kupy i ściągnąć bossa.
Jak nietrudno się domyślić w układzie z dwoma tankami sprawa jest znacznie prostsza, bo jeden zawsze ratuje sprawę, gdy drugi jest chwilowo niedostępny.
B) Druga możliwość jest milsza, bo czasem boss po zaatakowaniu pieska nie rzuci się na nas. Wtedy czyścimy komnatę z piesków a potem bierzemy bossa.
ELEMENTARNA SPRAWA: KAŻDA ŚMIERĆ WZMACNIA BOSSA, WIĘC STARAMY SIĘ NIE PADAĆ.
na razie tyle, ciąg dalszy nastąpi
.