Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: sprawnosc supportu w LOTRO  (Read 2085 times)
Kryszpin
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 121


« on: August 24, 2008, 10:38:17 AM »

Hej.. no wiec moje checi powrotu do LOTRO spalily na panewce, konto mam "suspensed", zapomnialem hasla i loginu do Click and buy, a proby przywrocenia go za pomoca forgot password, nic nie daja (nie mam wpisanego maila? albo zablokowali mi konto za zbyt duza ilosc prob)

wyslalem maila do supportu, z info o problemach, jak myslicie - jaka jest szansa na uruchomienie konta ponownie (mam naszczescie nowa karte kredytowa...) i jak szybko support u nich reaguje?
Utumo
Lotro Officer
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1320



« Reply #1 on: August 24, 2008, 12:18:56 PM »

Pytasz o support LOTRO czy C&B?Jeśli LOTRO to ja otrzymywałem odpowiedzi bardzo szybko.Ale mogę Ci napisać jaką odp.dostaniesz-proszę skontaktować się z serwisem C&B lub dokonać płatności w innej formie.Jeśli chodzi o C&B pisz do supportu angielskiego z końcówką .uk, .pl i .ue nie mają w zwyczaju odpisywać.
Pages: [1]
  Print