Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Jak się słyszeć?  (Read 7160 times)
Inkwizytor
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1639



« on: February 18, 2009, 08:50:15 PM »

Jako że w kwestii programów typu Team Speak/Ventiro (? czy jakos tak?) jestem w zasadzie zielony czy mógłbym otrzymać pomoc w kwestii uruchomienia venta z którego korzysta Twierdza?

Skąd pobrać i jak skonfigurować?


Z góry dzięki.
Kerroth
Bohater
***
Offline Offline

Wiadomości: 642


« Reply #1 on: February 18, 2009, 10:10:32 PM »

1. Ściągnij program tutaj:

http://www.ventrilo.com/download.php

2. W rosterze w zakładce "About us" (tej widocznej tylko dla gildiowiczów) znajdziesz namiary na serwer.

3. Uruchamiasz klienta i ustawiasz sobie kolejno:

a) User Name => Klikasz na new wpisujesz nick i tyle. Resztę można zostawić pustą.

b) Server => Klikasz na new wymyślasz sobie jakąś nazwę. Potem wypełniasz dane zgodnie z wspomnianą już zakładką "about us" i znów ok.

4. Klikasz Connect.

I już :). W opcjach możesz sobie ustawić czy wolisz aktywacje mówienia przez klawisz czy przez natężenie głosu. Jakby coś nie działało, to pisz.

PS. Jeśli masz vistę, to odpalaj venta jako administrator przed uruchomieniem gry.
Gormi(RoGo)
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 34


« Reply #2 on: February 20, 2009, 10:25:44 AM »

Mi niestety mimo kilkunastu prob nie udalo sie skonfigurowac venta,po wprowadzeniu wszystkich danych i probie polaczenia wyskakuje komunikat o nieprawidlowym hasle lub danych uzytkownika.Czy ktos mial jeszcze cos takiego??
RAJ
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 673


« Reply #3 on: February 20, 2009, 02:40:46 PM »

jaki port masz ustawiony?
powinien byc 27851
Gormi(RoGo)
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 34


« Reply #4 on: February 20, 2009, 06:32:54 PM »

Mam taki port ustawiony i niestety nie dziala,wyskakuje ciagle ten sam komunikat.Gdzies kiedys podobno ktos mial taki sam problem,tylko nie pamietam  niestety kto.