|
Camil (Gwyndeith)
|
|
« Reply #16 on: March 31, 2009, 04:42:21 PM » |
|
Dye Preview - wyczesany addon. Jak ktoś lubi podziwiać swój armor we wszystkich kolorach tęczy, to tym addonem może się pomalować za darmo. Co prawda widzimy to tylko my, bo addon działa client-side, ale i tak satysfakcja gwarantowana. Addon nie działa jeszcze zbyt dobrze i jego kolory nie odpowiadają prawdziwym kolorom dye'ów, ale przez to są nawet ładniejsze (czystsze). ;PnRarity w nowej wersji jeszcze mi nie wywalił gry do pulpitu, co robił po 1.2 Warto potestować, bo (już stabilny) addon jest bardzo przydatny.
|
|
|
Camil (Gwyndeith)
|
|
« Reply #17 on: April 12, 2009, 05:45:06 AM » |
|
Jeżeli ktoś korzysta z MapMonster czy to oddzielnie czy wraz z np. WARCommander'em to naprawdę warto zainstalować sobie MiniMapMonster. Addon dodaje to czego brakowało - pokazuje nasze pinpointy na radarze (minimapie). Jeśli ktoś natomiast tak jak ja korzysta z Minmap czyli ulepszonego radaru (więcej widać i zoom jest na scrollu ), to należy zmodyfikować MiniMapMonster.lua w następujący sposób: wiersz 38: MINI_MAP_WINDOW="EA_Window_OverheadMapMapDisplay", zamieniamy na: MINI_MAP_WINDOW= "MinmapMapDisplay", wiersz 85: WindowSetScale(newMapIconName,0.5*WindowGetScale("EA_Window_OverheadMapMapDisplay")) zamieniamy na: WindowSetScale(newMapIconName,0.5*WindowGetScale("MinmapMapDisplay")) wiesz 121: WindowSetScale(win,0.5*WindowGetScale("EA_Window_OverheadMapMapDisplay")) zamieniamy na: WindowSetScale(win,0.5*WindowGetScale("MinmapMapDisplay")) I to wszystko. Można też szybciej użyć opcji "zamień" dostępnej w najprostszym Notepadzie. Znajdź: EA_Window_OverheadMapMapDisplay Zamień na: MinmapMapDisplay
|
|
|
Bjarni
|
|
« Reply #18 on: April 12, 2009, 02:02:52 PM » |
|
YakUI Jak przetestuje po patchu 1.2 to dam znać co i jak.
Ja zainstalowałem sobie kilka dni temu i działa bardzo dobrze. Trochę było zamiąchu, dlatego kilka "doświadczeń": YakUI gromadzi kilka addonów w jednym, jest to zgrzebnie zebrana kompilacja, która naprawdę znacznie ułatwia życie większości klas. Zebranie tego w całość i przygotowanie pod konkretne rozdzielczości wymaga od użytkownika nie aktualizowania z automatu addonów! Każda próba aktualizacji addonów za pośrednictwem CURSE lub własnoręcznego, może spowodować, że cały misternie dosztukowany wygląd rozjedzie się całkowicie i będzie jedna wielka lipa.. Aktualizujemy addony stosowane w YakUI tylko, gdy zmiany wprowadzono na forum YakUI...
|
|
|
|
Camil (Gwyndeith)
|
|
« Reply #20 on: April 20, 2009, 04:49:10 PM » |
|
Jeżeli ktoś korzysta z Tidy Queue to na pewno zauważył, że przyciski Sel All i Sel None są dość krowiaste. Żeby to jakoś wyglądało, należy zedytować plik TidyQueue.lua i zmienić linie 358 i 359 na następujące: WindowSetScale(c_TIDY_QUEUE_WINDOW .. "SelectAll", 0.6) -- 0.8 WindowSetScale(c_TIDY_QUEUE_WINDOW .. "SelectNone", 0.6) -- 0.8 0.6 u mnie wygląda lepiej, ale jeśli u kogoś nadal jest to za duże, niech spróbuje współczynnika 0.5.
|
|
|
Camil (Gwyndeith)
|
|
« Reply #21 on: April 21, 2009, 05:43:40 PM » |
|
<link usunięty> Trochę pomieszałem w SNT BUTTONS. Teraz powinny (z powodu wyłączenia dziś serwerów, nie miałem za dużo czasu na testy) (przetestowane i działa) zapamiętywać skin przycisków pomiędzy lotami od Flight Mastera i zmianami lokacji. Niestety na reloadui nic nie poradzę i trzeba skin przywracać komendą /sntbtn. Na wszelki wypadek proszę pousuwać wszystkie wcześniejsze ustawienia SNT BUTTONS z katalogu user. Wyjaśnienie: Zauważyłem, że nie odpalają się zdarzenia SystemData.Events.RELOAD_INTERFACE oraz SystemData.Events.LOADING_END i nic na to nie mogłem poradzić (nawet zmieniłem nazwę klasy by nie miała podkreślnika i figa ). Udało mi się jednak zarejestrować poprawnie zdarzenie SystemData.Events.PLAYER_ZONE_CHANGED dzięki czemu tekstury powinny być odświeżane pomiędzy zmianami zony. Jak ktoś ma inny pomysł, jak to poprawić to chętnie wysłucham. Nie mam pojęcia o pisaniu addonów, więc ograniczam się tylko do drobnych poprawek. ^^' PS: Warto zajrzeć - http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?p=3872035
|
|
|
Camil (Gwyndeith)
|
|
« Reply #22 on: April 22, 2009, 04:40:06 AM » |
|
http://rapidshare.com/files/224518982/SNT_BUTTONS_2.0_fixed.zipDodałem jeszcze jednego fixa, dzięki któremu można przeciągać skille/itemy z lub na pasek bez utraty tekstur tego przycisku (zawsze mnie to drażniło w oryginalnej wersji ). Teraz addon działa bardzo porządnie. ^^ PS: Jak ktoś by chciał się przysłużyć szerszej społeczności to może opublikować link do pliku na Warhammer Alliance w tym temacie. Ja tam konta nie mam i nie zamierzam mieć.
|
|
|
RAJ
|
|
« Reply #23 on: June 05, 2009, 09:22:36 AM » |
|
Target Ring http://war.curse.com/downloads/war-addons/details/targetrings.aspxSwietny adon, ktory obramowuje postac ktora mamy zaznaczona jako target (zielony - friendly, czerwony - enemy). Bardzo pomaga ustalic gdzie jest twoj twoj cel w mrowiu destrakow. Uwaga techniczna. Ze standardowymi ustawieniami obramowanie jest dosc watle, wiec slabo widoczne, mozna to jednak poprawic zmieniajac parametry w pliku TargetRing.lua. Linijki: a) WindowAddAnchor("EnemyTargetRing","top","EnemyTargetRingAnchor","top",0,-10) b) WindowSetScale("EnemyTargetRing",1) W a) -10 oznacza pozycjonowanie obramowania, zalecana zmiana na -120. W b) 1 oznacza 100% grubosci obramowania, zalecana zmiana na 2 lub 3 (200 lub 300%).
|
|
|
Camil (Gwyndeith)
|
|
« Reply #24 on: June 05, 2009, 04:42:13 PM » |
|
http://rapidshare.com/files/241135725/Calling-1.0.1_modified.zipCalling po mojej przeróbce. Pozwala zmienić rozmiar i pozycję Notification window na stałe (a nie tylko do reloadui czy przelogowania). Ikonki makr na callowanie są ładniejsze. Ikonki klas są o 25% mniejsze. fragment Calling.xml: <!-- window for showing target's class icon --> <DynamicImage name="$parentIcon" textureScale=".75" handleinput="false" layer="popup"> <Size> <AbsPoint x="24" y="24" /> </Size> <Anchors> <Anchor point="center" relativePoint="center" relativeTo="$parent"> <AbsPoint x="120" y="-50" /> </Anchor> </Anchors> </DynamicImage>
<!-- window for showing caller's class icon --> <DynamicImage name="$parentCallerIcon" textureScale=".75" handleinput="false" layer="popup"> <!-- textureScale="1.0" --> <Size> <!-- <AbsPoint x="32" y="32" /> --> <AbsPoint x="24" y="24" /> </Size> <Anchors> <Anchor point="center" relativePoint="center" relativeTo="$parent"> <!-- <AbsPoint x="-100" y="-29" /> --> <AbsPoint x="-120" y="-50" /> </Anchor> </Anchors> </DynamicImage> Jakby ktoś chciał ikonki klas pod tekstem a nie nad, to tam gdzie jest "-50" trza by dać +50 i będzie git. A jak centralnie pod tekstem to "0" oczywiście. A tutaj zmieniony lekko addon do Pure, który wyświetla dodatkowy pasek career (np. combustion dla BW). http://rapidshare.com/files/241141315/pure_careerbar_v0.6_better_fonts.zipPo prostu nie trawiłem czcionki tiny. Polecam ustawić sobie template na careerbar_free, textury dla HP na SM-Aluminium a AP na SM-Smooth (jak nie macie tych tekstur to znaczy, że nie macie Squared). Wtedy wygląda to tak jak u mnie na screenshotcie: carrerbar to ten niebieski pod żółtym paskiem AP. Po przekroczeniu 50% zmienia się w pomarańczowy, a przy 100% w czerwony (tak mam ustawione ).
|
|
|
Xabbu
|
|
« Reply #25 on: June 05, 2009, 05:57:56 PM » |
|
Swietna robota Gwyn. Serdeczne dzieki.
|
|
|
Inkwizytor
|
|
« Reply #26 on: July 20, 2009, 07:28:00 PM » |
|
Czy ktoś mógłby łopatologicznie opisać jak koloruje sie skille w addonie ActiomBarColor. nieaktualne
Mam tez problem z TargetRing - robie niby tak jak Raj opisał, ale nic się nie zmienia. Po zmianach w opisanym pliku (-120 i 3) co trzeba zrobić? CourseClient pokazuje mi ze addon został zmieniony i nie pasuje do ich database.
Nie działa mi też Low HP - co i jak trzeba zmienić , żeby ustawić wartość HP?
Z góry dzięki.
Bawiący się addonami i nic nie kumający Inkwi.
BTW AutoDismount działa mi bez problemów.
|
|
|
RAJ
|
|
« Reply #27 on: July 20, 2009, 07:42:30 PM » |
|
zeby zobaczyc zmiany ktore wprowadziles musi zrobic /reloadui
|
|
|
Inkwizytor
|
|
« Reply #28 on: July 20, 2009, 09:35:50 PM » |
|
Po reloadzie nadal TargetRing nie pokazuje żadnych widocznych efektów.
|
|
|
yacah
|
|
« Reply #29 on: July 21, 2009, 01:23:16 AM » |
|
zglos sie do mnie jutro/dzis - trzeba jeszcze zmienic niektore wartosci z false na true i powinno grac...
|
|
|
|