Pages: 1 [2] 3
  Print  
Autor Topic: Addony - wprowadzenie  (Read 15732 times)
RAJ
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 673


« Reply #15 on: March 31, 2009, 08:02:31 AM »

kolejny addon ktorego bardzo polecam:
DECA - tworzy sekwencje skili do wykorzystania:
dokladny opis
http://twierdza.org.pl/index.php?topic=3151.0
Camil (Gwyndeith)
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 693


Casual


WWW
« Reply #16 on: March 31, 2009, 04:42:21 PM »

Dye Preview - wyczesany addon. :D Jak ktoś lubi podziwiać swój armor we wszystkich kolorach tęczy, to tym addonem może się pomalować za darmo. Co prawda widzimy to tylko my, bo addon działa client-side, ale i tak satysfakcja gwarantowana. ;)

Addon nie działa jeszcze zbyt dobrze i jego kolory nie odpowiadają prawdziwym kolorom dye'ów, ale przez to są nawet ładniejsze (czystsze). ;P


nRarity w nowej wersji jeszcze mi nie wywalił gry do pulpitu, co robił po 1.2 Warto potestować, bo (już stabilny) addon jest bardzo przydatny.
Camil (Gwyndeith)
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 693


Casual


WWW
« Reply #17 on: April 12, 2009, 05:45:06 AM »

Jeżeli ktoś korzysta z MapMonster czy to oddzielnie czy wraz z np. WARCommander'em to naprawdę warto zainstalować sobie MiniMapMonster. Addon dodaje to czego brakowało - pokazuje nasze pinpointy na radarze (minimapie).

Jeśli ktoś natomiast tak jak ja korzysta z Minmap czyli ulepszonego radaru (więcej widać i zoom jest na scrollu :P), to należy zmodyfikować MiniMapMonster.lua w następujący sposób:

wiersz 38:
Code: [Select]
    MINI_MAP_WINDOW="EA_Window_OverheadMapMapDisplay",zamieniamy na:
Code: [Select]
    MINI_MAP_WINDOW= "MinmapMapDisplay",
wiersz 85:
Code: [Select]
    WindowSetScale(newMapIconName,0.5*WindowGetScale("EA_Window_OverheadMapMapDisplay"))zamieniamy na:
Code: [Select]
    WindowSetScale(newMapIconName,0.5*WindowGetScale("MinmapMapDisplay"))
wiesz 121:
Code: [Select]
    WindowSetScale(win,0.5*WindowGetScale("EA_Window_OverheadMapMapDisplay"))zamieniamy na:
Code: [Select]
    WindowSetScale(win,0.5*WindowGetScale("MinmapMapDisplay"))
I to wszystko. Można też szybciej użyć opcji "zamień" dostępnej w najprostszym Notepadzie.
Znajdź: EA_Window_OverheadMapMapDisplay
Zamień na: MinmapMapDisplay
Bjarni
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 191


Respect my authority!


« Reply #18 on: April 12, 2009, 02:02:52 PM »

YakUI
 Jak przetestuje po patchu 1.2 to dam znać co i jak.

Ja zainstalowałem sobie kilka dni temu i działa bardzo dobrze. Trochę było zamiąchu, dlatego kilka "doświadczeń":

YakUI gromadzi kilka addonów w jednym, jest to zgrzebnie zebrana kompilacja, która naprawdę znacznie ułatwia życie większości klas. Zebranie tego w całość i przygotowanie pod konkretne rozdzielczości wymaga od użytkownika nie aktualizowania z automatu addonów! Każda próba aktualizacji addonów za pośrednictwem CURSE lub własnoręcznego, może spowodować, że cały misternie dosztukowany wygląd rozjedzie się całkowicie i będzie jedna wielka lipa.. 
Aktualizujemy addony stosowane w YakUI tylko, gdy zmiany wprowadzono na forum YakUI...
Camil (Gwyndeith)
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 693


Casual


WWW
« Reply #19 on: April 19, 2009, 08:24:22 PM »

MOTH fixed by Arclighte pod 1.2.1
http://www.fanaticalgames.com/Moth_1.2.1.zip

zmm / Minmap fixed (zapamiętuje położenie) by Crestor pod 1.2.1
http://rapidshare.com/files/222722728/zmm_crestor_pos-1.2.1-fix.zip
!!! Koniecznie trzeba pousuwać wszystkie wcześniejsze ustawienia z katalogu user (skasować katalog Minmap ze wszystkich postaci)

MiniMapMonster - najnowsza wersja nie działa. Działa za to poprzednia i to ze standardowym radarem jak i powyższą Minmapą
http://war.curse.com/downloads/war-addons/details/minimapmonster/download/342777.aspx
Niestety w tej wersji nie zaimplementowano jeszcze skalowania ikonek. Jeżeli ktoś chce je sobie powiększyć (bo dymyślnie dość małe są) to musi zmienić współczynnik skalowania z 0.5 na większy w wierszach 91 i 127. Powinno to wyglądać np. tak:
Code: [Select]
    WindowSetScale(newMapIconName,0.8*WindowGetScale("EA_Window_OverheadMapMapDisplay"))


Ma ktoś pomysł jak naprawić SNT Buttons by zapamiętywał wybraną skórkę przycisków?
Camil (Gwyndeith)
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 693


Casual


WWW
« Reply #20 on: April 20, 2009, 04:49:10 PM »

Jeżeli ktoś korzysta z Tidy Queue to na pewno zauważył, że przyciski Sel All i Sel None są dość krowiaste. Żeby to jakoś wyglądało, należy zedytować plik TidyQueue.lua i zmienić linie 358 i 359 na następujące:
Code: [Select]
WindowSetScale(c_TIDY_QUEUE_WINDOW .. "SelectAll", 0.6)  -- 0.8
WindowSetScale(c_TIDY_QUEUE_WINDOW .. "SelectNone", 0.6) -- 0.8

0.6 u mnie wygląda lepiej, ale jeśli u kogoś nadal jest to za duże, niech spróbuje współczynnika 0.5.
Camil (Gwyndeith)
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 693


Casual


WWW
« Reply #21 on: April 21, 2009, 05:43:40 PM »

<link usunięty>

Trochę pomieszałem w SNT BUTTONS. Teraz powinny (z powodu wyłączenia dziś serwerów, nie miałem za dużo czasu na testy) (przetestowane i działa) zapamiętywać skin przycisków pomiędzy lotami od Flight Mastera i zmianami lokacji. Niestety na reloadui nic nie poradzę i trzeba skin przywracać komendą /sntbtn.

Na wszelki wypadek proszę pousuwać wszystkie wcześniejsze ustawienia SNT BUTTONS z katalogu user.


Wyjaśnienie: Zauważyłem, że nie odpalają się zdarzenia SystemData.Events.RELOAD_INTERFACE oraz SystemData.Events.LOADING_END i nic na to nie mogłem poradzić (nawet zmieniłem nazwę klasy by nie miała podkreślnika i figa :P ). Udało mi się jednak zarejestrować poprawnie zdarzenie SystemData.Events.PLAYER_ZONE_CHANGED dzięki czemu tekstury powinny być odświeżane pomiędzy zmianami zony. Jak ktoś ma inny pomysł, jak to poprawić to chętnie wysłucham. Nie mam pojęcia o pisaniu addonów, więc ograniczam się tylko do drobnych poprawek. ^^'

PS: Warto zajrzeć - http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?p=3872035
Camil (Gwyndeith)
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 693


Casual


WWW
« Reply #22 on: April 22, 2009, 04:40:06 AM »

http://rapidshare.com/files/224518982/SNT_BUTTONS_2.0_fixed.zip

Dodałem jeszcze jednego fixa, dzięki któremu można przeciągać skille/itemy z lub na pasek bez utraty tekstur tego przycisku (zawsze mnie to drażniło w oryginalnej wersji :P ). Teraz addon działa bardzo porządnie. ^^

PS: Jak ktoś by chciał się przysłużyć szerszej społeczności to może opublikować link do pliku na Warhammer Alliance w tym temacie. Ja tam konta nie mam i nie zamierzam mieć.
RAJ
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 673


« Reply #23 on: June 05, 2009, 09:22:36 AM »

Target Ring
http://war.curse.com/downloads/war-addons/details/targetrings.aspx

Swietny adon, ktory obramowuje postac ktora mamy zaznaczona jako target (zielony - friendly, czerwony - enemy).

Bardzo pomaga ustalic gdzie jest twoj twoj cel w mrowiu destrakow.

Uwaga techniczna.
Ze standardowymi ustawieniami obramowanie jest dosc watle, wiec slabo widoczne, mozna to jednak poprawic zmieniajac parametry w pliku TargetRing.lua.

Linijki:
a) WindowAddAnchor("EnemyTargetRing","top","EnemyTargetRingAnchor","top",0,-10)

b) WindowSetScale("EnemyTargetRing",1)

W a) -10 oznacza pozycjonowanie obramowania, zalecana zmiana na -120.
W b) 1 oznacza 100% grubosci obramowania, zalecana zmiana na 2 lub 3 (200 lub 300%).
Camil (Gwyndeith)
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 693


Casual


WWW
« Reply #24 on: June 05, 2009, 04:42:13 PM »

http://rapidshare.com/files/241135725/Calling-1.0.1_modified.zip
Calling po mojej przeróbce. Pozwala zmienić rozmiar i pozycję Notification window na stałe (a nie tylko do reloadui czy przelogowania). Ikonki makr na callowanie są ładniejsze. Ikonki klas są o 25% mniejsze.

fragment Calling.xml:
Code: [Select]
            <!-- window for showing target's class icon -->
            <DynamicImage name="$parentIcon" textureScale=".75" handleinput="false"  layer="popup">
                    <Size>
                <AbsPoint x="24" y="24" />
                    </Size>
                    <Anchors>
                <Anchor point="center" relativePoint="center" relativeTo="$parent">
                        <AbsPoint x="120" y="-50" />
                </Anchor>
                    </Anchors>
            </DynamicImage>

            <!-- window for showing caller's class icon -->
            <DynamicImage name="$parentCallerIcon" textureScale=".75" handleinput="false"  layer="popup"> <!-- textureScale="1.0" -->
                    <Size>
                <!-- <AbsPoint x="32" y="32" /> -->
                <AbsPoint x="24" y="24" />
                    </Size>
                    <Anchors>
                <Anchor point="center" relativePoint="center" relativeTo="$parent">
                        <!-- <AbsPoint x="-100" y="-29" /> -->
                        <AbsPoint x="-120" y="-50" />
                </Anchor>
                    </Anchors>
            </DynamicImage>
Jakby ktoś chciał ikonki klas pod tekstem a nie nad, to tam gdzie jest "-50" trza by dać +50 i będzie git. A jak centralnie pod tekstem to "0" oczywiście.



A tutaj zmieniony lekko addon do Pure, który wyświetla dodatkowy pasek career (np. combustion dla BW).
http://rapidshare.com/files/241141315/pure_careerbar_v0.6_better_fonts.zip
Po prostu nie trawiłem czcionki tiny. :P

Polecam ustawić sobie template na careerbar_free, textury dla HP na SM-Aluminium a AP na SM-Smooth (jak nie macie tych tekstur to znaczy, że nie macie Squared). Wtedy wygląda to tak jak u mnie na screenshotcie:


carrerbar to ten niebieski pod żółtym paskiem AP. Po przekroczeniu 50% zmienia się w pomarańczowy, a przy 100% w czerwony (tak mam ustawione :)).
Xabbu
cigrela sabmel
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2234



« Reply #25 on: June 05, 2009, 05:57:56 PM »

Swietna robota Gwyn. Serdeczne dzieki.
Inkwizytor
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1639



« Reply #26 on: July 20, 2009, 07:28:00 PM »

Czy ktoś mógłby łopatologicznie opisać jak koloruje sie skille w addonie ActiomBarColor. nieaktualne

Mam tez problem z TargetRing - robie niby tak jak Raj opisał, ale nic się nie zmienia. Po zmianach w opisanym pliku (-120 i 3) co trzeba zrobić? CourseClient pokazuje mi ze addon został zmieniony i nie pasuje do ich database.

Nie działa mi też Low HP - co i jak trzeba zmienić , żeby ustawić wartość HP?


Z góry dzięki.

Bawiący się addonami i nic nie kumający Inkwi.


BTW AutoDismount działa mi bez problemów.
RAJ
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 673


« Reply #27 on: July 20, 2009, 07:42:30 PM »

zeby zobaczyc zmiany ktore wprowadziles musi zrobic /reloadui
Inkwizytor
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1639



« Reply #28 on: July 20, 2009, 09:35:50 PM »

Po reloadzie nadal TargetRing nie pokazuje żadnych widocznych efektów.
yacah
Bohater
***
Offline Offline

Wiadomości: 794



« Reply #29 on: July 21, 2009, 01:23:16 AM »

zglos sie do mnie jutro/dzis - trzeba jeszcze zmienic niektore wartosci z false na true i powinno grac...
Pages: 1 [2] 3
  Print