Huriel
|
|
« on: June 03, 2008, 09:25:59 AM » |
|
Racial Traits/ traity rasowe
kazda rasa ma inne traity rasowe (oczywiste), które zdobywa sie poprzez deedy "zabijajace" Sloty na rasowe traity otwieraja sie na 13, 19, 25, 31, & 37 levelu. Uwaga - otwieraja sie sloty u barda, a nie "Enmities w deed logu).
Każda rasa ma 3 "enmities" (a,b,c), z których kazda ma "tiery" czyli poziomy. Poziomy otwieraja sie na nastepujacych levelach:
A: 13 / 19 / 25 B: 13 / 29 / 35 C: 30 / 35
Rasowe enmities (A, B, & C): numer w nawiasach = liczba mobkow do zabicia, by ukonczyc deeda i zyskac trait
Man - Dead, Wargs, & Hillmen Elf - Goblins, Orcs, & Drakes Dwarf - Dourhands, Goblins, & Trolls Hobbit - Wolves, Spiders, & Goblins
Dwarf
Enmmity of the Dourhands I (50): Headbutt - 15 common damage (podnosi sie z levelem) with a 5s cooldown, no power cost Enmmity of the Dourhands II (100): Guile and Might Bonus - +5 % do czerwonego i zółtego conjunctions (guile and might) Enmmity of the Dourhands III (150): Dwarf Axe - +1 % 1hand and 2hand axe damage
Enmity of the Goblins I (50): - Fateful Dwarf - +20 fate Enmity of the Goblins II (100): Return to Thorin's Gate - port do Thorin's Hall. (1 hr cooldown) Enmity of the Goblins III (150): Hunker down - redukuje otrzymywany damage przez krótki okres czasu
Enmity of the Trolls I (50): Dwarf's Endurence - dodaje 35 vitality dla calej grupy na 10 minut (1hr cooldown) Enmity of the Trolls II (150): Shield Brawler - 2% wiecej szansy na block
Elf
Enmity of the Goblins I (50): Sylvan Shadows - 3 do stealth, ale zmiejsza znacznie predkosc. 30-min cooldown. Enmity of the Goblins II (100): Tactics and Conviction Bonus - Adds 5% to niebieskiego Conjunction i do heala z zielonego Enmity of the Goblins III (150): Elf Bow-Damage Bonus - Adds 2% Bow Damage.
Enmity of the Orcs I (50): Friend of Man - +20 to Fate Enmity of the Orcs II (150): Return to Rivendell - port do Rivendell. (1-hour cooldown) Enmity of the Orcs III (250): +75 % szansy na parry przez kilka sekund, (1hr cooldown)
Enmity of Drakes I (100): +2 % do damage z jednorecznych mieczy Enmity of the Drakes II (150): Power of the Eldar - dodaje bonusa do powera dla grupy.
Hobbit
Enmity of the Wolves I (50): -Stoop for a Stone - atak dystansowy (zakres 15min) - rzut kamieniem (ma cooldown) Enmity of the Wolves II (100):Guile & Conviction Bonus -Adds 5.0% do zoltego Conjunction Damage and 5.0% to Conviction Conjuction Healing (czyli do heala z zielonego) Enmity of the Wolves III (150): Hobbit Club Damage - +1.0% bonus do Club damage.
Enmity of the Spiders I (50): Hobbit Stature - +20 might Enmity of the Spiders II (150): Return to Michel Delving - port do Hobbitonu . (1-hour cooldown) Enmity of the Spiders III (250): Hobbit Resilience - Bonus do grupowego hope'a (+1 bonus for 9 min, 1hr cooldown)
Enmity of goblins I (50): Hobbit Stealth - stealth. (30min cooldown) Enmity of goblins II (100): Hobbit Silence - "sztuczna smierc", cos jak minstrelowy "still as death".
Man
Enmity of the Dead I (50): Upper-Cut - slaby dystansowy atak Enmity of the Dead II (100): Tactics and Might - Bonus "5% to damage and 5% to healing in conjunctions Enmity of the Dead III (150): Man Sword Damage - Bonus "Adds 2% do 1 i 2 recznych mieczy Enmity of the Wargs I (50): Man of the Fourth Age - Adds 20 do Will Enmity of the Wargs II (150): Return to Bree - port do Bree West gate. (cooldown 1h) Enmity of the Wargs III (250): Duty Bound - dodaje bonus 1% do morale calej grupy 15m. (cooldown 1h)
Enmity of the Hillmen I (150): Balance of Man - dodaje 1% to parry, block i evade Enmity of the Hillmen II (250): Strength of Morale - 3000 morale heal. (cooldown 1h)
|