Twierdza - Gildia Multi MMO

Star Wars. The Old Republic => Klasy => Republika => SWTOR baza => Jedi Consular => Topic started by: Modnok on October 14, 2011, 10:20:50 AM



Title: Propozycje_Rozwoju
Post by: Modnok on October 14, 2011, 10:20:50 AM
Chce pod Healer rozwinąć postać co sądzicie o takim rozwoju? Może coś zmienić, macie lepsze pomysły?
http://torguild.net/calculator/jedi-consular/sage/?p=0010000000000000000221121221211212122312211101000000000000


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: Nuzifax on October 15, 2011, 02:12:25 PM
Myślę że nie warto dawać po 1 punkcie w talent, który mieści ich więcej- jak już dajesz w coś to do końca.
A poza tym, masz gdzieś listę wszystkich umiejętności czy tylko na talentach bazujesz?


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: Tomii on October 16, 2011, 12:05:43 PM
albo idziesz w heal albo w dps , jezeli bedzie taka potrzeba to sie zrobi hybrydy ale to na endgame , osobiscie uwazam ze powinni zrobic pare ról  lub cos takiego by mozna bylo miec pare specjalizacji i przelaczac miedzy nimi , np dps i healera


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: emssik on October 17, 2011, 02:11:44 PM
Ludziki, przecież to wszystko w praniu wyjdzie, które skille są faktycznie przydatne, które są nie używalne. Milion razy to drzewko jeszcze zmienicie ;)


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: Camil (Gwyndeith) on October 18, 2011, 12:34:36 AM
Ja osobiście mam nadzieję, że podawane wartości w tym skill builderze są z powietrza. Porównajcie sobie różnice w healach.

Trooper Comando -> Instant heal 364-384 co 60 sekund.
Bounty Hunter Mercenary -> Instant heal 663-985 co 21 sekund.
Lekki dysbalans...

Oczywiście te wartości i tak są marginalne w stosunku do mega aoe heali Sage'a i Sorcerora, co zapewnia im rolę main healerów i prawdopodobnie oznacza, że bez nich rajdu się żadnego nie zrobi. W porządku przy 12osobówkach, ale przy 4osobowych instancjach taka przymusowa rezerwacja spota już zaboli.


W tych drzewkach jest sporo buffów do jakichś "podstawowych" skilli. Jest gdzieś ich pełna lista?


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: Modnok on November 09, 2011, 02:21:46 PM
Z tego co zaobserwowałem w filmach beta testerów to większość umiejętności zdobywa się do 10lvl-u. Po 10lvl wybór dalszego rozwoju i tak w grze samemu jako Jedi Consul  można dobrać sobie kompana np. tanka i go leczyć albo z gry kolegę a w rajdzie już jako typowy medyk. Inne klasy są już DPS, RDPS albo tankami i ich kompani ich leczą i jeżeli gracz się nastawia na walkę mocą i mieczem mają wybór i nie opłaca się do tego wybieranie Consula Sage i ładować w inne drzewka. Nie zgodzicie się z moim zdaniem co poniektórzy ale to tylko moja teoria nie definicja, gra pokaże  :)

http://torguild.net/calculator/jedi-consular/sage/?p=3200000000000000000122232001211212122312210000000000000000


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: VonskiWan on November 09, 2011, 02:35:11 PM
Z tego co zaobserwowałem w filmach beta testerów to większość umiejętności zdobywa się do 10lvl-u. Po 10lvl wybór dalszego rozwoju i tak w grze samemu jako Jedi Consul  można dobrać sobie kompana np. tanka i go leczyć albo z gry kolegę a w rajdzie już jako typowy medyk. Inne klasy są już DPS, RDPS albo tankami i ich kompani ich leczą i jeżeli gracz się nastawia na walkę mocą i mieczem mają wybór i nie opłaca się do tego wybieranie Consula Sage i ładować w inne drzewka. Nie zgodzicie się z moim zdaniem co poniektórzy ale to tylko moja teoria nie definicja, gra pokaże  :)

http://torguild.net/calculator/jedi-consular/sage/?p=3200000000000000000122232001211212122312210000000000000000

Szerze nie wiem do końca o co ci chodzi. :) Chyba o to, że uważasz iż jak ktoś wybierze Jedi Sage to najlepiej wybrać leczenie, tak?

Sam mam taki zamiar zrobić alta counsulara z leczeniem, ale sage to jest też jedyny magopodobny dps w grze, więc dużo ludzi wybierze takie drzewko.

Chyba że nie o to ci chodziło. :)


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: Camil (Gwyndeith) on November 09, 2011, 07:41:17 PM
Chyba chodziło mu o to, żeby nie rozrzucać punktów po wszystkich drzewkach, ale skupić się na jednym.

W Rifcie hybrydy świetnie się sprawdzaja. Jak bedzie w SWTOR to się jeszcze obaczy. Chociaż punktów strasznie mało jest, więc jestem skłonny się zgodzić z maksowaniem jednego drzewka.


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: Modnok on November 09, 2011, 08:40:01 PM
Dokładnie o to mi chodziło, by nie ładować w Sage w kilka drzewek tylko u niego w to jedno. Bo np w Trooperze raczej w dwa a nie tak jak u niego w jedno... to było moje zdanie i czekałem na wasze.


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: panzar on November 09, 2011, 08:48:01 PM
Sage to wiadomo, albo leczenie, albo obrażenia. Półśrodków tutaj nie ma..

Mam pytanie odnośnie Shadow'a. Ktoś już analizował jego drzewka?


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: Camil (Gwyndeith) on November 09, 2011, 09:22:40 PM
Obcięcie zasięgu skillów Shadowa do 10m podobno było strasznym nerfem. Jak nie dopadniesz celu na zasięg miecza to nic mu nie zrobisz. Jednak nadal Shadow pozostaje tankiem (jak pójdziesz w to drzewko) z największym dpsem.


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: VonskiWan on November 09, 2011, 10:48:31 PM
Dokładnie o to mi chodziło, by nie ładować w Sage w kilka drzewek tylko u niego w to jedno. Bo np w Trooperze raczej w dwa a nie tak jak u niego w jedno... to było moje zdanie i czekałem na wasze.

No to rzeczywiście cię źle zrozumiałem. :P i zgadzam się z tym, że trzeba max tier osiągać. Sam będę robił alta sage'a heal jako drugą postać.

Co do Troopera to raczej się nie zgodzę z tym, żeby nie dawać do max skilla, vanguard też ma rolę tanka (shield specialist) i takiego będę robić alta trooperem.
I szczerze powiedziawszy jeżeli wybierasz go sobie na alta to do tej pory już ludzie będą mieli super buildy w zależności jaką rolę chcesz podjąć. (tank, dps)


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: czyhanastrychu on January 06, 2012, 12:12:54 AM
Dokładnie o to mi chodziło, by nie ładować w Sage w kilka drzewek tylko u niego w to jedno. Bo np w Trooperze raczej w dwa a nie tak jak u niego w jedno... to było moje zdanie i czekałem na wasze.
Sage Healera nie da się zrobić w hybrydzie ale dps Sage w hybrydzie ma wielki dmg. Obie obszarówki mają duży damage i to na tych AOE czyli force in balance i telecinetic wave oraz telecinetic throw oparłem swój bulid.

http://www.torhead.com/skill-calc#600bZcsbMdkZcMfRsbkM.1
 
Zdolność z drzewka balance presence of mind powoduje telecinetic throw obniża czas aktywacji telecinetic wave(i innych zdolności opartych na mocy) do zera a także zwiększa dmg o 20%.
Zaczynam od weaken mind potem project a następnie telecinetic throw. Dzięki psychic projection jeśli wypadnie crit z weaken mind to telecinetic throw wchodzi cały w 1,5 sekundy(a z alacrity nawet mniej). Jak tylko z uruchomi się efekt z presence of mind to wrzucam force potency, która daje +60% do crita i walę z obu obszarówek telecinetic wave a potem force in balance. Damage jest zarąbisty. Na PvP ten bulid spisuje się świetnie. Potrafi zabrać sporej liczbie przeciwników pół paska HP nim się zorientują. Dzięki zdolnościom instant mamy zwiększoną mobilność bo stać trzeba tylko przy telecinetic throw. 
Z mobami można robić tak samo. Tylko czasem też można użyć mind crush jeśli nie chcemy "obudzić" moba podniesionego przez lift.




Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: Kodda on January 12, 2012, 04:56:29 PM
Czyhanastrychu - wychodzi mi podobny bulid...
z tym ,że już bym tego seer konsekwentnie nie używał /to 2 % crta/
a ostatnie 2 punkty lepiej chyba dać w Containment - to czyni Lifta instem ,
a w razie przerwania zawieszenia, stunuje 2 sekundy "po upadku "
i szkoda, że się nie da tu wcisnąć jeszcze tego grupowego oddziaływania
z  Pinning Resolve    :P


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: Luna on January 16, 2012, 12:59:26 PM
ten Twój build jest taki sobie
do levelowania i owszem a później już nie działa

na 50 level proponuję takie cuś :
http://www.torhead.com/skill-calc#6000MZfsMddoMhZsrcRo0z.1
( mam nadzieję , że się nie walnąłem :P )

całość oparta o channel , i insta - plus opcje pojawiające się dla Insta AOE.

PROBLEM jest jeden
brak sprzętu z Surge, trzeba modyfikować wszystkie części armoru pod Surge, bo Alacrity jest kompletnie nie przydatne

to co trzeba znaleźć to Enchancement i Mod z dużą zawartością Surge i Crit - Endu/vel Willpower .

Do tego Relic na zwiększenie Surge i Crit, oraz drugi na Power ( Calumi na 300 Power jest okey :P)

Force nigdy nie zabraknie

Luna


p.s.
sprawdze w domu czy się nie walnąłem w buildzie, ale zasada jest jedna 2/23/16
a to czy włożysz w project czy  recover Force nie ma znaczenia
sprawdzałem wiele buildów i ten jest najlepszy w DPSie





Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: Kodda on January 17, 2012, 08:56:54 AM
sprawdzałem wiele buildów i ten jest najlepszy w DPSie

A jak to sprawdzałeś ?

- przydały by się jakieś manekiny i programik zliczający
widziałem tu co prawda coś w rodzaju manekinów... ale nieaktywne to było jak na razie

- oczywiście wiele zależy od statystyk sprzętu jaki na postać nałożysz

- i "do lewelowania " mówisz... 
tak wstępnie założyłem, bo docelowo to postać do leczenia chyba raczej ?


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: Luna on January 18, 2012, 05:09:40 PM
sprawdzałem grając, ale jedna uwaga , mimo że insta skile, to i tak czekamy na opadnięcie cast cd, więc wychodzi nieznacznie szybciej - ale pytanie jaka to różnica.

Co do leczenia - to nie chciałbym się  wypowiadać, ale na DPS na Sage'u nie narzekam, wszystko zalezne jest od sprzętu jak zawsze, na WZ jest całkiem całkiem ( dochodzę przy długich walkach do 350k dmgu oraz 70-100K heal) po prostu wszystko zależne jest od tego czy procnie i jak wielu przeciwników dostanie critem wokół głównego celu AOE.

I jak pisałem problemem jest sprzęt z SURGE. Niestety ostatnio wracam tuż przed 19stą czy zaraz po i nie mam jak dołączyć na Operację :/

Luna


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: Luna on January 18, 2012, 10:06:48 PM
Jeśli jednak ktoś się pokusi o grę Sagem na PVP tylko to polecam ten build :
Jedi Sage (Jedi Consular) (23/2/16)
http://www.torhead.com/skill-calc#600GRrRbd0dZbZcMcRs0z.1

przeżywalność o wiele większa, całość oparta o presence of mind,

Luna


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: thoern on January 23, 2012, 03:12:44 PM
ten Twój build jest taki sobie
do levelowania i owszem a później już nie działa

na 50 level proponuję takie cuś :
http://www.torhead.com/skill-calc#6000MZfsMddoMhZsrcRo0z.1
( mam nadzieję , że się nie walnąłem :P )

całość oparta o channel , i insta - plus opcje pojawiające się dla Insta AOE.

PROBLEM jest jeden
brak sprzętu z Surge, trzeba modyfikować wszystkie części armoru pod Surge, bo Alacrity jest kompletnie nie przydatne

to co trzeba znaleźć to Enchancement i Mod z dużą zawartością Surge i Crit - Endu/vel Willpower .

Do tego Relic na zwiększenie Surge i Crit, oraz drugi na Power ( Calumi na 300 Power jest okey :P)

Force nigdy nie zabraknie

Luna

A wiesz ze Telekinetic Momentum jest zbugowane i wlasciwie nie procuje z TWave?

Do PvP jako dps najlepiej w czyms takim:
http://www.torhead.com/skill-calc#600Zfzr0dZcMfRsMkrc.1
lub jezeli obawiamy sie o ilosc Force:
http://www.torhead.com/skill-calc#600ZfcM0dMMZcMfRsMkM.1


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: Gilgas (Ruttar) on January 23, 2012, 03:17:23 PM
Taki bulid sobie pomyslalem dla Tanka, prosba o ew. komentarze i porady.

http://www.torhead.com/skill-calc#601rcbskbskfsZZf0r.1


Title: Re: Propozycje_Rozwoju
Post by: Luna on January 24, 2012, 05:17:51 PM
"A wiesz ze Telekinetic Momentum jest zbugowane i wlasciwie nie procuje z TWave?

Do PvP jako dps najlepiej w czyms takim:
http://www.torhead.com/skill-calc#600Zfzr0dZcMfRsMkrc.1
lub jezeli obawiamy sie o ilosc Force:
http://www.torhead.com/skill-calc#600ZfcM0dMMZcMfRsMkM.1 "

już teraz wiem, ale w buildzie który wskazuję , zależy mi na czymś innym
na Presence of Mind i Tidal Force
oba dają Insta CAST - problem jest inny Tidal resetuje Presence :/
i nie możesz dwa razy pod rząd walnąć :)
a buildy potestuję jasne - pobawię się.

Luna