Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Anorsa - Podanie  (Read 4237 times)
Anorsa
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 3



« on: June 07, 2009, 03:54:48 PM »

Cześć jestem kasia mam 24 lata lubię pograć w tę grę ponieważ łatwo zabija nudę.. studiuję  i mieszkam w warszawie  nie wstydzę się tego że mam 24 lata i gram w tę mmo  moi znajomi mnie zachęcili  bardzo podoba mi się  klimat władcy pierścieni  online proszę o przyjęcie do gildi  posiadam podstawe shadow of angmar moja postać to: Anorsa  rasa:MEN  płeć :kobieta Klasa:champion  Level:24 gram dwa miesiące  w lotro  online moje doświadczenie mniejwięcej oreintuję się w grzę
grywam ostanio w breeland ...proszę o rozpatrzenie mojego podania o przyjęcie.
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*****
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #1 on: June 07, 2009, 05:29:03 PM »

Rozwin, popraw błędy, dodaj przecinki i uporządkuj, nie ma punktu o regulaminie i dlaczego masz w stopce pierwsze zdania podania?
Asmodeus
Gość
« Reply #2 on: June 07, 2009, 06:04:33 PM »

to brzmi tak jak by ktos uzył translatora i wkleił :D     po poprawce będzie za :P
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*****
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #3 on: June 07, 2009, 06:06:59 PM »

Brzmi raczej, jakby ktoś pisał "na kolanie" i "co ślina na język przyniesie".
Anorsa
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 3



« Reply #4 on: June 09, 2009, 07:17:04 PM »

Moja postać to Anorsa LvL:25 K lasa:Champion  Rasa:Kobieta
 
Mam 24 lata jestem początkująca w grach wogóle każdych a mmo szczególnie
gram w lotro w ponieważ spodobała mi się tematyka gry władca pierścieni mogę pograć w universum tolkiena własną postacią ogólnie interesuje się komputerami