Pages: 1 [2] 3 4 ... 13
  Print  
Autor Topic: ..::Update/Patch Notes::..  (Read 64049 times)
LoveBeer
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 54


« Reply #15 on: May 27, 2008, 09:20:59 AM »

Ale co tam grafika (wg mnie może być) ale już to że wszyscy biegają w takich samych ciuchach i trudno ich rozróżnić (choć by kolor można było zmienić - przefarbować) to już gorzej :(.

ojojoj a tutaj juz nie przyrownasz do lotro ? tam to dopiero byla zalosna garderoba, a w koncu aoc moze cos jeszcze pokazac - jak sie sypna fioletowe uberitemy mysle ze bedzie znacznie wieksza customizacja. poza tym generalnie widac ze aoc to taka brudna pod tym wzgldedem gra - fryzury z buszu, ubranie z lasu - no taki lore ;)
Gefaran
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 413


Shapeshifter


« Reply #16 on: May 27, 2008, 09:45:17 AM »

Ja nic takiego (*puk*, *puk*, *puk*) nie miałem na szczęście. Czasami mam wrażenie, że nie powinniście czytać tyle forumów. Coraz częściej widzę argumenty 'co za zj... gra, jak się poczyta oficjal forum to normalnie ręce opadają jaki gniot FunCom wypuścił'. Jak czytać, to tylko pozytywy i grać, bawić się.  ;)
Xabbu
cigrela sabmel
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2234



« Reply #17 on: May 27, 2008, 10:01:30 AM »

Po wczorajszym 13 megowym paczu, odczułem znaczna ulgę.  Gra chodziła lepiej, a high Q textury doładowywały sie szybciej. Fajnie mi sie grało, a grałem bez żadnego owerclokingu na 2,33core2duo 8800gts320mb, 2 gb 800mhz ramu i xp 32 bit. Srednio na wysokich detalach wychodziło miedzy 40 a 20 fps. Odległość renderowania ustawiona miałem na około 1500m i trawy i inne zielsko na maxa ustawione. 

Filtrowanie textur aq x 4. aa=wyłączone.  Zauważyłem ze włączanie aa kiedy aq ma sie ustawione nie zmienia nic. Ani jakości obrazu ani wydajności gry.

 Fc może optymowac kod jeszcze bardziej. A już teraz zaczyna być bardzo milo.
Eoreh
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 868



« Reply #18 on: May 27, 2008, 10:10:36 AM »

Nie wiem jak z "fixowali" wczoraj Demo ale ja nadal mogę postawić nawet 5 kociołków (Ci co widzieli taki kociołek to wiedzą o co chodzi)  i bez nich długo bym nie przeżył sam w otoczeniu 5 mobków 2 lvl niżej ;)
Adpiaha
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 71


Every sound monotone, every color monochrome...


« Reply #19 on: May 27, 2008, 11:50:00 AM »

Quote
Update Notes - 27th of May
General

* Grouped players that are apprenticed will now get their kill XP capped to the correct level.
* Characters should now always get zoned back from a PvP game
* Characters should now be able to move away from their spot, without the server thinking that they are hacking
* Using a lower rank ability should not lock up your character anymore


Quests

* Players should no longer lose destiny quests if their quest log is full
* Corrected some typos in various quest texts
* Updated directions in the quest "A Dangerous Challenge"
* The flame on the Torch of Eiglophian will now die after a while in Fields of the Dead.


Playfields

* Fix a lot of graphics lag issues caused by particles in Tarantia Noble, Field of the Dead and Eiglophian Mountains which should result in much lesser lag in those playfields



Player Characters

Necromancer
* Necromancer - you no longer lose the Cannibalism spell when investing the second feat

Guardian
* Guardian - Fixed a problem where the third rank in Counterstrike Stance was not giving you the damage shield while in defensive stance.

Bear Shaman
* Bear Shaman should now correctly recieve Blood Flow (Rank 3), Claws of Stone (Rank 2), and Spirit of the Bear (Rank 2) at level 40. (Note: If you are past level 40, you will gain these spells at level 45, 50, or 55 instead.)

Dark Templar
*Feat - the Dread Shadow pet will successfully spawn again.


NPCs

* Ragall the food and drink merchant has received a fresh stock of merchandise.
* Ranger archetype NPCs will no longer cause issues with the player's HP displayed incorrectly.


Crafting

* Bow/Crossbow now require wood
* More than 50 alchemy items have been added to vendors


City Building

* Requirement checks and consumption of resources when building PVE city buildings should be fixed.


GUI

* Changed the chat colors to be more like what players are used from other games.
* The guild chat text is now green
* Removed the DirectX 10 option from the option panel.
* Removed the 'Remove from Spellbook' functionality
* OOC chat channel should no longer be inactive after teleports.

Mały edit:

Quote
We are fixing the traders and the banks but some exploits would still be possible with the version we have now. We know how important it is to have traders and banks back in the game but the system must work absolutely correct before we put them live again. The possible exploits that would result when this is not ensured would lead to much bigger issues for all players.

Thank you for your understanding.
Marakai
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 698


« Reply #20 on: May 27, 2008, 12:09:39 PM »

hyh zmienili kolory czata ale możliwości zmian nie dodali :P

nonic ja dalej czekam na bank  :-[
Germion
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1101


Addicted to alts


« Reply #21 on: May 27, 2008, 12:41:42 PM »

"Bear Shaman
* Bear Shaman should now correctly recieve Blood Flow (Rank 3), Claws of Stone (Rank 2), and Spirit of the Bear (Rank 2) at level 40. (Note: If you are past level 40, you will gain these spells at level 45, 50, or 55 instead.)"

Ughhhh

Alzagor
Gość
« Reply #22 on: May 27, 2008, 12:44:27 PM »

Edit: Podwójny post z ta sama informacja.
Xabbu
cigrela sabmel
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2234



« Reply #23 on: May 27, 2008, 12:54:19 PM »

Generalnie widać, ze bardzo dużo naprawiają.  Ja jestem pod warzeniem, ciśnienia jakie na to kładą ;)

 Way To Fight FunCom.
Xabbu
cigrela sabmel
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2234



« Reply #24 on: May 27, 2008, 12:59:44 PM »

Połączę te dwa topiki, żebyśmy mieli jakaś historie latek i lad i skład.
Twardowski (Meribas)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 448



« Reply #25 on: May 27, 2008, 01:44:09 PM »

Faktycznie czytając fora (choćby to na gram.pl) można dojść do wniosku że gra jest uberbeznadziejna  , nudna i nieciekawa, z spapraną walką, mała ilością skilli. Często pajawia się też zarzut że co to za fantasy gdzie gracz na początku jest wyposażony w tulipana albo resztkę wiosła. No i miecze nie świecą i są za krótkie i za mało heroiczne... Łapy opadają. Oceniam grę bardzo dobrze, choć sporo rzeczy razi i mnie, ale byłem na nie przygotowany. Far Cry przed dwoma pierwszymi patchami był właściwie niegrywalny. Pierwszy zlikwidował problem z odwzorowaniem kolorów, a drugi robił coś z wydajnością. W Polsce tego problemu nie było bo i oryginały jak i piraty które były szybciej na giełdach miały oba zaimplementowane.   
Żaden patch mi się dziś nie ściągał i normalnie mogłem się zalogować. Jak do tej pory po każdej łatce gra chodzi mi co raz lepiej. I wiecie uważam że porównywanie mmorpg do fpsów może się skończyć na tym że stwierdzimy iż tetris, saper, EoB,Duna2 są złymi grami bo nie wyglądają jak Kryzys albo nadchodzący dodatek do Stalklera :P (Offtop ->widzieliście z tego filmiki? Mniam!)
Atlanta
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 211


WAAAGH!!!


« Reply #26 on: May 27, 2008, 01:51:42 PM »

Bo ci którym gra się podoba grają a na forum udziela sie ten odsetek, którym gra się nie podoba i to głównie ta garstka pisze te wszystkie bzdury... Najlepiej nie czytać tego i cieszyć się grą :)
Marioosh
Gość
« Reply #27 on: May 27, 2008, 01:52:54 PM »

Nie porównujemy gier tylko engine'y a to co innego. Gra na danym może być fpp i rpg i mmo. A może nie narzekają ci co pokładali tak wiele nadziei w tym tytule ze nie mają odwagi się przyznać przed samymi sobą że coś jest nie tak? Narzekania na ten tytuł są dość powszechne, a braki widoczne. Jak coś nie działa to nie działa. Jak działa słabo to dziła słabo i już. Jeśli wprowadza się poprawki, które nie rozwiązują problemów które mają rozwiązać to coś jest nie tak i nie ma co gadać że jest dobrze. A jak nie będziemy narzekać to tfffuuuurtsy moga stwierdzić że wszystko jest ok. Ja bym chetnie ponarzekał na forum AoC, ale co? Nie mogę się zalogować i chyba nie ja jedyny. :P
Luna
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 440



« Reply #28 on: May 27, 2008, 02:08:52 PM »

e tam,
wazne ze Alchemia dziala
dzis otwieram warsztat :)
Luna
Luna
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 440



« Reply #29 on: May 27, 2008, 02:26:53 PM »

ja narzekam
co też ujmuje w postach na forum
denerwuje mnie szereg bugów i o tym piszę
ale porównywanie silników GW i AoC że niby stoja na tym samym poziomie jest lekko przesadzone
Luna
Pages: 1 [2] 3 4 ... 13
  Print