WSTĘPWitam,
Po konsultacjach z oficerami zdecydowaliśmy się na przygotowanie odpowiedniej listy według której przygotowywane będą wypady do Lost Vale. Chodzi o to by każdy członek Twierdzy, którzy zbierze wardy miał szansę iść do LV i zebrać set. Za pomysł z punktami dziękuje Rajowi.
Warto również dodać jak działa Lost Vale. Lockout trwa tam 4 lub 5 dni, czyli ktoś kto poszedł z założeń gry nie może tam pójść drugi raz szybciej niż za 4 lub 5 dni. Natomiast w ciągu tych 4 lub 5 dni (w zależności od ścieżki) może razem z drużyną którą był chodzić do oporu.
Pozdrawiam,
Keroth
MINIMALNE WYMOGI BY BYĆ UWZGLĘDNIONYM NA LIŚCIENa wstępie muszę zaznaczyć, że w zależności od naszych doświadczeń te wymogi mogą ulec zwiększeniu niestety
. Ilość posiadanych wardów proszę raportować tutaj:
http://twierdza.org.pl/index.php?topic=2863.0Healer - 3 Greater Wardy
RDPS (dps bijący z daleka) - 3 Greater Wardy
MDPS (dps bijący z bliska) - 3 Greater Wardy są na styk. Lepiej poczekać na 4-y. RL może wymagać od MDPS-a 4 GW.
MT (Main Tank) - 5 wardow
OT (Off Tank) - 4 wardy
!UWAGA!: Ze względu na ogólną trudność instancji połączoną z bug-festiwalem RL może zażądać od graczy chcących wziąć udział w jego wyprawie 4 GW jako minimum.
ZASADY TWORZENIA LISTSą bardzo proste
. Za każdą wizytę w Lost Vale otrzymujemy punkcik. Natomiast jeśli idziemy altem, to otrzymuje on dwa punkciki. Kto ma najmniej punkcików ma pierwszeństwo w kwestii doboru. Np. Kasia była raz i ma punkcik, a Zosia 0 razy i nie ma, to Zosia jest na pierwszym miejscu, a Kasia na drugim. Raz na jakiś czas punkciki będą resetowane lub odejmowane przeze mnie tak by starzy wyjadacze też chodzili, a nie mieli np. 50 i ciągle czekali bo nowi dochodzą.
I teraz tak. Jak to działa w praktyce?
1. Ktoś podejmuje się organizacji wypadu do LV. W tym momencie jako osoba podejmująca się nie ważne są jego punkciki bo ona to organizuje. Obowiązkiem tej osoby jest zadbanie o to by wypadł przeszedł sprawnie i bez problemów (tj. zapoznanie się z taktykami na instancje, poinformowanie graczy gdzie mają wziąć questa na LV itp.). A także zaraportowanie do mnie po wypadzie kto był.
Na stan obecny NIE WYOBRAŻAM sobie więcej niż dwóch organizowanych po sobie wypadów np. X - poniedziałek, Y - piątek. Więc jeśli widzicie, że już X i Y podjęli się organizacji wypadu, albo X się podjął i jeszcze nikt nie jest zapisany, to nie ma możliwości stworzenia nowego eventu, tylko dopisujemy się do nich. Będę tego pilnował.
2. Następnie w kalendarzu zapisują się wszyscy chętni na wypad.
3. Następnie na dwa dni przed wypadem organizator wpada na forum i sprawdza kto ma ile punkcików. W tym momencie zatwierdza w kalendarzu (zmienia z żółtej na zieloną kropkę) osoby idące na wypad na podstawie listy z forum. Osoby nie zatwierdzone pozostają jako rezerwa (oczywiście o ile wtedy będą w grze).
4. Jeśli ktoś z zatwierdzonych na zielono nie może iść możliwie najszybciej raportuje o tym organizatorowi, by ten mógł na podstawie punktów zatwierdzić kolejną osobę i poinformować ją o tym w trakcie gry lub PM-em. Jeśli organizator otrzyma taką informacje możliwie szybko osoba wypadająca nie dostanie punkcika. Jeśli oleje sprawę i nie pojawi się po prostu o wyznaczonej godzinie, to dostaje 2 punkciki za karę.
5. Zorganizowana grupa farmi sobie instance przez te 4 lub 5 dni, a organizator przekazuje mi informację o tym kto był. Uzupełniam na forum i tak to się kręci
.
AKTUALNA LISTA PUNKTÓW ZNAJDUJE SIĘ TUTAJ:
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=rha7D941ZxrG60ooFuRRWvQ
Kolorem czerwonym oznaczone są ALTY.
Na koniec taka mała informacja doprecyzowująca. Jak łatwo zauważyć punkciki są liczone dla postaci, nie graczy. Dlatego jak ktoś idzie pierwszą, a potem drugą i trzecią postacią, to każda kolejna dostaje 2 punkty za wyjście dopóki pierwsza nie przestanie chodzić lub gracz nie uzna, że mainem jest inna postać
. Uff mam nadzieję, że wszystko jest jasne.