Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: podanie Aryathir  (Read 2317 times)
Aryathir
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 1


« on: May 27, 2016, 08:30:34 PM »

1. Aryathir ,lvl 75 ,RK

2. 21

3. W mmo gram od 10 lat gdy zaczynałem grę w tibię, w lotro zaczynałem grać w 2007 roku. Udało mi się wbić najwyższy lvl jaki można było gdy kończyłem grę(chyba 65?) Po jakimś czasie wróciłem w 2013 a tutaj zonk bo straciłem swoje konto... pograłem parę miesięcy ,wbiłem 75 lvl po czym kupiłem helm's deep w dniu premiery i zakończyłem w tym dniu swoją przygodę na kolejne 3 lata :D.
Teraz wracam znowu i chcę zostać na dłużej...

4.Lotro to jedyne prawdziwe mmo do którego moim zdaniem warto wracać, jest to bardzo niedoceniona gra i uważam, że ludzie są niepoważni wybierając takiego wowa zamiast tej gry. Super klimat oraz fabuła oparta na świetnych książkach:D. Do moich zainteresowań należy głównie historia ,której jestem fascynatem oraz prawo międzynarodowe. W lotro bardzo mi brakuje w tej chwili gry drużynowej, gra samodzielna potrafi mnie szybko znudzić bo w końcu ile można zabijać tych potworków i podpalać flagi w obozach orków samemu, dlatego też oczekuję wspólnych wypadów kinshipowych. Twierdzę wybrałem ponieważ jest to bardzo znany kinship(znałem go już lata temu mimo, że nigdy nie grałem na snowbourn) oraz zawsze lepiej jest mieć z kim pogadać po Polsku w grze bo polacy nie gęsi... :) na koniec dodam, że mam na imię Damian i jestem z Warszawy

5. Najdłużej byłem w Bractwie Zmierzchu a odkąd Bractwo jest w stanie spoczynku w kilku innych kinshipach ,których nazw sobie już nie przypomnę

6. Potwierdzam ,że przeczytalem regulamin i go akceptuję

7. Konto premium. Zastanawiam się nad ponownym kupnem vipa
Zaan
Wojownik Twierdzy
Jeździec
*
Offline Offline

Wiadomości: 90


Remember, remember the fifth of November


« Reply #1 on: May 27, 2016, 09:30:54 PM »

Jestem za  :)
Morgus
Lotro Officer
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 468



« Reply #2 on: May 27, 2016, 11:50:04 PM »