Title: Rasowe bonusy Post by: Huriel on June 03, 2008, 08:56:47 AM Humans - Najlepsi jako Championi i Kapitanowie, ale dobrzy we wszystkich klasach.
+15 Might +15 Fate -8 Will Dwarves - najlepsi guardiani, dobrzy Championi, niezbyt dobrzy jako minstrele +15 Might +10 Vitality -8 Agility -8 Fate +1.0% Common mitigation +0.5 In-Combat Morale and Power regneration -1.0 out-of-combat Morale regeneration -0.5 out-of-combat Power regeneration Hobbits - najlepszy burglar, dobry minstrel, raczej nie jako Hunter +15 Vitality -8 Might +1.0% Fear resistance +1.0% Shadow resistance +1.0 out-of-combat Morale regeneration Elves - najlepszy hunter (te rzesze biegajacych elfow hunterow o czyms swiadcza, jesli nie o "wanna-be legolas"), dobry lore-master +15 Agility -20.0 Morale -8 Fate +1.0% Disease resistance +1.0% Poison resistance -1.0 Morale regeneration opracowane na podstawie info z forow Cd. Title: Re: Rasowe bonusy Post by: Tytus on July 24, 2008, 11:23:36 AM A można tu mieć pytanko: jak nie to przesuńcie we właściwe miejsce :)
Czy to tylko "złudzenie" optyczne czy też może nie, ale jak to się dzieje, ze jako MAN hunter mam wrażenie że ELFy hunterzy strzelają ode mnie szybciej? Czasem mam wrażenie, że wszyscy strzelają ode mnie szybciej :P Rozumien bow speed ale czy to jedyny parametr? Title: Re: Rasowe bonusy Post by: Radiel on July 25, 2008, 09:31:52 AM Szybkosc strzelania to raczej od broni zalezy - innymi slowy sa szybsze i wolniejsze luki :) ale obrazenia jakie zadaja (wskaznik dps "damage per second jest najlepszym parametrem broni poniewaz podaje ile obrazen na sekunde jest w stani zadac dana bron) sa wazniejsze wiec szybkoscia sie akurat nie przejmuj :)
Title: Re: Rasowe bonusy Post by: Riten on July 25, 2008, 06:34:16 PM Szybkość łuku odnosi się do auto-ataku, dps równiez. Siła skila jest kalkulowana na podstawie bazowego min/max dmg luku a nie dps. Z kolei introduction time zawsze jest ten sam.
Mając dwa łuki o takim samym dps, lecz różniące sie szybkością lepszym wyborem będzie ten wolniejszy gdyz bedzie miał wiekszy min/max dmg, co z przekłada się na większy skill dmg. |