Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Fellowship skills - Conjunctions  (Read 8150 times)
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« on: May 23, 2008, 01:11:20 AM »

http://forums.lotro.com/showthread.php?t=33307

do poczytania, zapoznania sie i zrozumienia, dlaczego straight'y sa najlepsze:P
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #1 on: May 24, 2008, 11:11:18 AM »

Rowniez bardzo dobra stronka o conjunctions:

http://lotro-wiki.com/index.php/Conjunction

warto sie zapoznac:)
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #2 on: February 20, 2010, 10:00:06 AM »

I kolejna do poczytania - http://lotro.illuminion.de/conjunctions_en.html.
Kai Man (Teliden)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 282


Siewca Wiatru


« Reply #3 on: March 13, 2012, 12:28:53 PM »

po polsku:

http://lotronline.pl/artykul.php?art_id=30&temat=2204

Dokonałem parafrazy, gdyż poczułem, że jako rekrut, muszę coś dać od siebie ;) a przy okazji szukania, czytania, przerabiania i ściągania - czegoś się douczyć:

Conjuctions, manewry drużynowe, taktyczne kombinacje, to nazwy czegoś dla mnie nowego, a mniemam, że nie tylko dla mnie. Ponadto język angielski, choć tak panoszy się na świecie, to podejrzewam, nie jest dla wszystkich Graczy doskonale rozumiany… Zatem pogrzebałem w necie i podrzucam, to, co zrozumiałem. Jeśli coś sknociłem, proszę o poprawki.

Jako młody Hunter, grając z khazadem w mini fellowshipie, otarłem się o dziwne obrazki wyskakujące na ekranie i docierał do mnie wówczas rozzłoszczony krzyk kurdupla, że mam coś nacisnąć :P Ano właśnie:
Na ekranie pojawia się Koło Manewrów i wówczas każdy z Graczy powinien szybko nacisnąć,  któreś kolorowe kółko. Jakie to miłe, gdy nie masz pojęcia ocb, słyszysz: czerwone k… czerwone! Uff zdążyłem.

Czerwone – to Siła Enta, czyli atak fizyczny. Na 6 poziomie mocy staje się atakiem obszarowym o zasięgu 10m.

Niebieskie – to Duch Ogiera, czyli przywracanie moc. Na 2 poziomie odnawianie mocy ma charakter obszarowy. Na 5 poziomie zostaje przyzwany zostanie cień upadłego wojownika, na  6 poziomie zostaje przyzwana potężniejsza zjawa.

Żółte – to Pajęczy Podstęp, czyli połączenie ataku fizycznego i efektów czasowych. Na 5 i 6 poziomie 15 sekundowe obniżenie mocy, ataku i szybkości wroga.

Zielone – to Orli Płacz, czyli przywracanie punktów morale. Na 2 poziomie uzdrawianie obszarowe i czasowe. Na 5 poziomie dodatkowo usuwanie strachu (fear) , a na 6 usuwanie ran (wound).

Manewry są zatem, no już wiem, są potężnym atakiem grupowym. W zależności od ilości członków grupy, kolejności wybranych przycisków,  mogą wywołać potężne obrażenia fizyczne, obszarowe, przywrócenia zdrowia, mocy, lub wszystkie naraz.

 

Koło Manewrów pojawia się nagle, zwykle podczas starć z wrogami minimum elite i jest ponoć sygnalizowane komunikatem (nigdy go nie zauważyłem w ferworze walki :P ): „Kaiman has broken the defences of Wreden Troll” 

Niektóre klasy (Burglar i Guardian) mają umiejętności, które pozwalają aktywować Manewry Drużynowe. Umiejętności aktywujące Manewry:

Quote
Exploit Opening Burglar 12 lvl – Manewr wywołuje Ogłuszenie wroga.
Trip Burglar 28 lvl - Manewr wywołuje Powalenie wroga.
Exposed Throat Burglar 39 lvl - Manewr wywołuje Zadanie wrogowi dużych obrażeń.
Bags of Marbles Burglar 20 lvl - Manewr wywołuje Powalenie wroga, gdy jest w plecaku. 
Turn the Tables Guardian 36 lvl -  Manewr wywołuje Powalenie wroga.
To the King Guardian 45 lvl -  Manewr wywołuje Powalenie wroga.
Fray the Edge Guardian 40 lvl - Skill, który zwiększa szanse drużyny na wykonanie Manewru.

Jeśli po rozpoczęciu manewrów Gracz zaznaczy zły cel, może dojrzeć przycisk (bullseye) zamiast Koła Manewrów. Naciśnięcie go pomaga ponownie wybrać wroga i przywróci Koło Manewrów (można również użyć TAB). 

Gracz, by wybrać umiejętność czerwoną i żółą winien być blisko celu, ale jako Hunter, wiem, że moja klasa jest tutaj wyjątkiem :P (czerwona i żółta ikona ma strzałki, to oznacza to, że można wykorzystać z daleka).

Co się dzieje, gdy już w końcu naciśniemy wybrane kolory? Postać kończy to, co wcześniej miała wykonać w kolejności, a Manewr spokojnie czeka w kolejce, potem Postać zatrzymuje się w czasie i kolor wybranej umiejętności pojawia się nad jej głową. Do czasu zakończenia Manewrów niemożliwe jest korzystanie z innych umiejętności. Ważne: Jeśli Postać Gracza wykona w tym momencie ruch - Manewr zostaje anulowany, chyba, że Gracz zdąży wybrać kolejną umiejętnośći, która zostanie dodana do pierwszego wolnego slotu.

No i Ad rem, czyli do brzegu, jakie mogą być efekty wybranych sekwencji kliknięć.
G- Zielony
R- Czerwony
B- Niebieski
Y- Żółty

Manewry taktyczne w parach:
- RR - Clash of Arms, czyli między młotem, a kowadłem >> wzmocniony atak fizyczny

- YY – Misdirection, czyli nie ten adres >> głębokie rany (podwójnie co 2 sekundy przez 21 i 30 sekund).

- BB - Planned Attack, czyli dobry plan się opłaca >> dodaje energii (power).
 
- GG - Rallying Cry, czyli płacz zbiorowy >>  potężny okrzyk, który wzbudza leczenie na określonym obszarze co 2 sekundy przez 10 sekund.

Manewry taktyczne w trójkach:

- RRR- Resounding Strikes, czyli  grom z jasnego nieba >> bardzo wzmocniony atak fizyczny

- YYY – Deception, czyli kpina w żywe oczy >> bardzo głębokie rany  ( podwójnie co 3 sekundy przez 21 i 36 sekund).

- BBB - Three pronged Assault, czyli szturm widelca >> dodaje energii (power).

- GGG- Mustering the Troops, czyli hurra z odsieczą >>  potężny okrzyk, który wzbudza leczenie na pewnym obszarze co 2 sekundy przez 12 sekund.

- YGR/GRY - Wrath of the Righteous, czyli słuszny gniew >>  wzmocniony atak fizyczny, dodatkowe rany co 3 sekundy prze 42 sekundy oraz odzyskanie morale co 2 sekundy przez 14 sekund, na określonym obszarze.

- GRB/BRG - Strength of the Pure, czyli czysta, pierwotna siła >>  pojedynczy, wzmocniony atak, nieco powera i morale co 2 sekundy przez 14 sekund, na danym obszarze.

- YBR/RBY - Sinister Plan, czyli złowrogi plan >>  pojedynczy, wzmocniony atak, dodatkowe rany co 3 sekundy przez 42 sekundy oraz odzyskanie nieco powera.

- GYB/BYG - Will of the Strong,  czyli siła w woli, w woli siła >> głębokie rany, co 3 sekundy przez 42 sekundy, dodatkowo wzmocnienie morale co 2 sekundy przez 14 sekund i dodanie energii (power).


Na razie tyle, jak będziecie chcieli, mogę spróbować pociągnąć dalej :P

korzystałem z podanych przez Was stronek, oraz kilku polskich forum.
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #4 on: March 13, 2012, 12:42:44 PM »

Doceniam(y) zaangazowanie, ale tłumaczenie nazw jest bez sensu, bowiem w grze i tak nie ma nakładki językowej, więc używanie polskich odpowiedników wprowadza niepotrzebny zamęt :)

Kai Man (Teliden)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 282


Siewca Wiatru


« Reply #5 on: March 13, 2012, 01:25:54 PM »

polskie objaśnienia dodałem raczej ku polepszeniu humoru, ale As U Wish My Lady :)
Veldir
Lotro Officer
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1939



« Reply #6 on: March 13, 2012, 01:41:45 PM »

Fajne, do poradnika dla początkujących i nie tylko :)
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #7 on: March 13, 2012, 01:55:46 PM »

A i info o otwiranych przez siebie "konusach" mozesz sobie ustawić w opcjach - bodajże w Combat options (nie ma mnie w grze, ale z tego, co pamietam, to tam).
Pages: [1]
  Print