Witam,
Mam już małe doświadczenie z tą klasą więc mogę tutaj podzielić się pewnymi przemyśleniami. Na moim obecnym poziomie mam praktycznie wszystkie możliwe skille potrzebne do dpsowania.
Proponowany build:
http://www.torhead.com/skill-calc#8000cZMIkbRrdkzfzZf0b.1Najważniejsze ststystyki:
Aim, Accuracy, Crit, Power, Surge
Nie jestem do końca przekonany do Alacrity(skraca czas castowania skilli)
Dlaczego Crit?
Talent o nazwie Cell Charger podczas crita z Full Auto daję nam 1 energy cell.
Deadly Cannon zwiększa nam siłę critów z Full Auto i Demolition Round
Rotary Cannon zwiększa obrażenia Full Auto o 33%.
Każdy Grav Round ma 30% na zresetowanie cooldownu na Full Auto.
Te talenty sprawiają że Full Auto jest naszym głównym źródłem dpsu.
Rotacja:
Im więcej energy celli tym szybsza regeneracja!Full Auto - FA
Grav Round - GR
High Impact Bolt - HIB
Demolition Round - DR
Każdy skill poprzedzam hammer shotem (HS)Rotacja wstępna:
GR > HS > FA > HS > GR > HS > GR > HS
Od tego momentu mamy do czynienia z priorytetami a nie z rotacją dodając Demolition Round i High Impact Bolt.
GR(utrzymanie 5 stacków) > HIB(5 stacków Charged Barrel) > FA > DR
W przypadku problemów z amunicja przed FA używamy Reseve Powercell
Gdyby ktoś miał jakieś wątpliwości lub pomysły proszę pisać