Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Commando - Dps  (Read 5392 times)
Kashiliah
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 17



« on: December 22, 2011, 12:18:06 PM »

Witam,
Mam już małe doświadczenie z tą klasą więc mogę tutaj podzielić się pewnymi przemyśleniami. Na moim obecnym poziomie mam praktycznie wszystkie możliwe skille potrzebne do dpsowania.

Proponowany build:
http://www.torhead.com/skill-calc#8000cZMIkbRrdkzfzZf0b.1

Najważniejsze ststystyki:
Aim, Accuracy, Crit, Power, Surge
Nie jestem do końca przekonany do Alacrity(skraca czas castowania skilli)

Dlaczego Crit?
Talent o nazwie Cell Charger podczas crita z Full Auto daję nam 1 energy cell.
Deadly Cannon zwiększa nam siłę critów z Full Auto i Demolition Round
Rotary Cannon zwiększa obrażenia Full Auto o 33%.
Każdy Grav Round ma 30% na zresetowanie cooldownu na Full Auto.

Te talenty sprawiają że Full Auto jest naszym głównym źródłem dpsu.

Rotacja:
Im więcej energy celli tym szybsza regeneracja!

Full Auto - FA
Grav Round - GR
High Impact Bolt - HIB
Demolition Round - DR

Każdy skill poprzedzam hammer shotem (HS)
Rotacja wstępna:
GR > HS > FA > HS > GR > HS > GR > HS

Od tego momentu mamy do czynienia z priorytetami a nie z rotacją dodając Demolition Round i High Impact Bolt.

GR(utrzymanie 5 stacków) > HIB(5 stacków Charged Barrel) > FA > DR

W przypadku problemów z amunicja przed FA używamy Reseve Powercell

Gdyby ktoś miał jakieś wątpliwości lub pomysły proszę pisać :)
Flooberqs
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 15



« Reply #1 on: December 24, 2011, 10:47:45 PM »

Testowałeś drzewko pod Plasma Cell? Trzeba by poczekać na damage meter żeby porównać obie szkoły...
Cypisek
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 136


SWTOR Bounty Hunter Migotka


« Reply #2 on: December 26, 2011, 11:38:24 PM »

Ja osobiście pójdę w tym kierunku:
http://www.torhead.com/skill-calc#800McZZcIrrzGGrs.1
Na razie się sprawdza.
Taki Incendiary Round jest bardzo dobry w PvP.
Oczywiście to drzewko tylko z Plasma Cell.
Jak się Plasma Cell aktywuje dajemy spowolnienie przeciwnikowi.
Na 29 moje drzewko wygląda tak: (mniej więcej odtwarzałem to z pamięci)
http://www.torhead.com/skill-calc#800MZZMIrMzM.1
Asaniz
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 5


« Reply #3 on: December 27, 2011, 11:16:23 AM »

A może ktoś się podzieli swoimi wrażeniami z inwestycji w drezwko Gunnery? Ja zacząłem w nie iwnestować ale przy 21 poziomie to jeszcze ciężko coś powiedzieć. Ogólnie to jeszcze mam rozterki czy bardziej pójść w damage czy w healing
Flooberqs
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 15



« Reply #4 on: December 27, 2011, 11:51:16 AM »

to co napisał Kashiliah dotyczy drzewka gunnery LOL
Kashiliah
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 17



« Reply #5 on: December 27, 2011, 12:24:55 PM »

Stworzyłem ten poradnik pod pve. Drzewko Assault Specialist jest według mnie tylko pod pvp. Jestem w tej chwili przekonany bez damage metera że obrażenia w tym drzewku na flashpointach i operacjach będą mniejsze od Gunnery. Wyjątkiem mogą być walki gdzie trzeba będzie się dużo ruszać.
Asaniz
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 5


« Reply #6 on: December 27, 2011, 12:34:14 PM »

to co napisał Kashiliah dotyczy drzewka gunnery LOL

Zasugerowałem się postem Cypiska i myślałem że wątek dotyczy Assault Specialist. Sorki mój błąd  ;D
Flooberqs
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 15



« Reply #7 on: December 27, 2011, 12:35:43 PM »

Ja bym to podzielił na one-target i AoE bardziej w gunnery i assault da sie zrobić rajdowy build tak jak i pod PvP.

Quote
Zasugerowałem się postem Cypiska i myślałem że wątek dotyczy Assault Specialist. Sorki mój błąd 
nie o wytykanie błędu mi chodziło. Kashi podał na talerzu całą filozofie buildu gunnery łączenie z rotacją...
Asaniz
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 5


« Reply #8 on: December 27, 2011, 12:43:56 PM »

A czy waszym zdaniem można wypracować sensowny kompromis i połączyć rolę DPS'a z leczeniem, z naciskiem na rolę DPS. Co sądzicie o układzie http://www.torhead.com/skill-calc#800rfZrIzroMdRzfz.1 ?
Flooberqs
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 15



« Reply #9 on: December 27, 2011, 01:07:46 PM »

do podleczania i to tylko siebie to może sie nadawac, nie wspominał bym w grp/rajdzie ze jestem healerem w takim buildzie... nie masz jedynego aoe heala jaki posiada trooper czyli kodo bomb, zreszta drzewko combat medic robi z troopera healera na 1 target o czym mi kiedys wspominal Kashi i sie z nim zgadzam, brak hot`ów i jedynie Supercharge cells podrasowuje ci kodo bomb ze mozesz zarzucic banke redukujaca 10% dmg na 15sec na kilka targetów.
Kashiliah
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 17



« Reply #10 on: December 27, 2011, 01:31:54 PM »

Jeśli chciałbyś zrobić takie drzewko to raczej:
http://www.torhead.com/skill-calc#800bcRMZMIkbRrdkzfz.1

Zastosowanie znalazłbyś na pvp lub w sytuacjach krytycznych na flashpointach gdzie cała grupa obrywa. Zdarzyło mi się na heroiku gdzie musiałem pomóc healerowi podleczyć tanka lub po prostu healowałem siebie.
Właśnie zauważyłem że został zmieniony pierwszy talent w drzewku assault który dawał bonus do alacrity.
Flooberqs
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 15



« Reply #11 on: December 27, 2011, 01:37:04 PM »

Właśnie zauważyłem że został zmieniony pierwszy talent w drzewku assault który dawał bonus do alacrity.

Dokładnie... coś kombinują
SzacH
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 112



« Reply #12 on: January 17, 2012, 09:53:51 AM »

Odświeżę troch temat i podrzucam link do fajnej strony tylko dla troperów ;) + info o skilach buildach ect.

te informacje oraz nasze doświadczenia powinny nam pomoc zbudować optymalny build oraz rotacje dla dpsa

http://www.republictrooper.com/forum/trooper-pve/republic-trooper-commando-compendium/
Pages: [1]
  Print