Pages: 1 2 [3] 4 5
  Print  
Autor Topic: Patch 1.2  (Read 20703 times)
Gefaran
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 413


Shapeshifter


« Reply #30 on: March 29, 2012, 10:08:56 AM »

Posty Kasseia były w dobrym miejscu bo temat dotyczy Patcha 1.2....

Umiejętność czytania ze zrozumieniem się kłania.
Modnok
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 344



« Reply #31 on: March 29, 2012, 10:27:03 AM »

Posty Kasseia były w dobrym miejscu bo temat dotyczy Patcha 1.2....

Umiejętność czytania ze zrozumieniem się kłania.

Płytkość twoich zaczepek nie zna granic, jest mowa o tym by sobie darować już takie zaczepki a ty dalej jak 5 latek tworzysz nie miłą atmosferę i kwaśny klimat.
Gefaran Tibia się kłania bo to Twój poziom z tego co nam przedstawiłeś...
Gefaran
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 413


Shapeshifter


« Reply #32 on: March 29, 2012, 10:35:59 AM »

Posty Kasseia były w dobrym miejscu bo temat dotyczy Patcha 1.2....

Umiejętność czytania ze zrozumieniem się kłania.

Płytkość twoich zaczepek nie zna granic, jest mowa o tym by sobie darować już takie zaczepki a ty dalej jak 5 latek tworzysz nie miłą atmosferę i kwaśny klimat.
Gefaran Tibia się kłania bo to Twój poziom z tego co nam przedstawiłeś...
Widzę, że ciągle jesteś negatywnie nastawiony. Proszę (nie nalegam a proszę) przeczytaj jeszcze raz moje wypowiedzi. One są dalekie od zaczepek. Dalej apeluję o spokojne rozmowy, bez wycieczek personalnych. Rozumienie żartów innych ludzi wnosi naprawdę wiele spokoju do konwersacji. Nie każdy kto pisze o tym, że przeczytałeś jego post bez zrozumienia atakuje Twoją inteligencję. Więcej luzu po prostu, mniej wycieczek personalnych i flexowania, mniej określania kto jest lepszy a kto g..o wie itd. Będzie nam się lepiej żyło razem. Często jak się atakuje cudzą inteligencję czy poziom, piłeczka się odbija i wychodzi zupełnie odwrotnie  ;D
Khelegros
Radny
Forum Addict
****
Offline Offline

Wiadomości: 2765



« Reply #33 on: March 29, 2012, 10:43:22 AM »

Proszę o nie kontynuowanie tej fascynującej wymiany zdań.
Kolejne posty nie związane z tematem będę usuwał.
Q-ho
Gość
« Reply #34 on: March 29, 2012, 12:04:58 PM »

Drop w nowej operacji:
Story Line- Gear Rakata i czasami Black Hole Commendation
Hard Mode- Black Hole Commendation+Tokeny(?)
Nightmare- ?
Kassei (Claymore)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 386



« Reply #35 on: March 29, 2012, 12:08:49 PM »

Kassei, generalnie mniej flexowania (My zrobiliśmy to, a wy g..no/Ja to potrafię a reszta świata twierdzi że to niemożliwe itd..) i wszystko będzie git. Dyskutujemy sobie luźno nad zmianami jakie nadchodzą i tyle, chcesz podyskutować cyferkami o mechanice gry swoją klasą to masz przecież do tego dział, gdzie powinni się wypowiadać tylko Twoi Brothers in Arms, nikt nie jest zobligowany do poznania wszystkich klas od podstaw i na wyrywki a opinię może mieć każdy. Ja rozumiem, dopadła cię chandra bo Ci Uber Troopera nerfują, ale nie wyżywaj się na forum, kolega sobie zażartował o łatwym healowaniu a Ty od razu go zaflexowałęś i dobiłeś wytykaniem braku umiejętności całości Twierdzowiczów po ciemnej stronie.
Człowieku jaki flex ;) Jakie wyżywanie się ;) Weź może ty wyluzuj bo się już zarówno dorabiasz wszystkiemu drugie dno i jednocześnie się bawisz w adwokata kolegi. Ja po prostu też sobie zażartowałem, może faktycznie trafiłem trochę w sedno sprawy i najechałem komuś na ambicję - za co sorka z mojej strony. Zresztą - tak między bogiem a prawdą - wyczyszczenie nightmare contentu w swtor jakiś szczególnym osiągnięciem nie jest. Pierwsze gildie zrobiły to pod koniec stycznia, po czym odeszły z gry z braku wyzwań ;) Na prawdę nie mamy kompletnie czym flexować ;) Gra jest bardzo a to bardzo casualowa praktycznie tank and spank i troszkę mobilności ;)



Może te coraz bardziej sławne SWG emu pre CU  ;)
Śledzę EMU na bieżąco, ale obiektywnie patrząc zbyt długo to wszystko trwa. Część ludzi kompletnie zapomniała o SWG, część loguje się na emu i jest totalnie rozczarowana bo w pamięci miała wyidealizowany obraz tej gry. To jest tak jak z UO - każdy kto grał wspomina ją z łezką w oku i uważa za najlepszą grę w historii....... a w sytuacji gdzie są serwery bijące swoim przygotowaniem te oficjalne w najlepszych czasach gra w nią garstka zapaleńców. Podobnie z AO i kilkoma innymi tytułami, które nadal żyją, nadal są bardzo grywalne, niestety się bardzo a to bardzo zestarzały.

Proszę o nie kontynuowanie tej fascynującej wymiany zdań.
Kolejne posty nie związane z tematem będę usuwał.
Dokładnie ;)
Modnok
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 344



« Reply #36 on: March 29, 2012, 12:18:09 PM »

Drop w nowej operacji:
Story Line- Gear Rakata i czasami Black Hole Commendation
Hard Mode- Black Hole Commendation+Tokeny(?)
Nightmare- ?

A czy te nowe Tokeny oraz Commendacje będą wypadać tylko w nowej operacji czy może w tych dwóch starszych również w jakiejś ilości w zależności od poziomu?
Q-ho
Gość
« Reply #37 on: March 29, 2012, 12:23:48 PM »

Tylko w nowej. Loot ze starych prawdopodobnie pozostanie bez zmian.
Gefaran
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 413


Shapeshifter


« Reply #38 on: March 29, 2012, 12:29:35 PM »

Quote from: Kassei (Claymore) link=topic=7248.msg90579#msg90579
, Człowieku jaki flex ;) Jakie wyżywanie się ;) Weź może ty wyluzuj bo się już zarówno dorabiasz wszystkiemu drugie dno i jednocześnie się bawisz w adwokata kolegi. Ja po prostu też sobie zażartowałem, może faktycznie trafiłem trochę w sedno sprawy i najechałem komuś na ambicję - za co sorka z mojej strony. Zresztą - tak między bogiem a prawdą - wyczyszczenie nightmare contentu w swtor jakiś szczególnym osiągnięciem nie jest. Pierwsze gildie zrobiły to pod koniec stycznia, po czym odeszły z gry z braku wyzwań ;) Na prawdę nie mamy kompletnie czym flexować ;) Gra jest bardzo a to bardzo casualowa praktycznie tank and spank i troszkę mobilności ;)
To git, słowo pisane niedoskonałym jest i od czasu do czasu wkrada się nieporozumienie.
@UO to trafiłeś w sedno, tak też i ja miałem epizod z nią związany i nie wracam tam bo wolę to co mam w głowie o rzeczywistości jaką bym spotkał.

Z 1.2 powiem Ci tylko tyle: daj mu szansę, naprawdę nie warto wywalać cukierka sądząc tylko po samym opisie. Jak pierwszy raz gotowałem rosołek po chińsku i miałem do niego dodać łyżeczkę cynamonu to też mi ręka drżała bo cynamon z tłuszczem z kuraka jakoś mi parze nie szedł a tu zaskoczka. Tak samo może być z tym paczem... oby z resztą  ;)
Karol77758 (Karol)
Wojownik Twierdzy
Jeździec
*
Offline Offline

Wiadomości: 97


KarolKoeol / Karol


« Reply #39 on: March 29, 2012, 12:38:00 PM »

Drop w nowej operacji:
Hard Mode- Black Hole Commendation+Tokeny(?)

Nowy set można kupić albo za Black Hole Commendation (klata 60) lub jak do tej pory za Tokeny.
Kassei (Claymore)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 386



« Reply #40 on: March 29, 2012, 12:48:06 PM »

Z 1.2 powiem Ci tylko tyle: daj mu szansę, naprawdę nie warto wywalać cukierka sądząc tylko po samym opisie. Jak pierwszy raz gotowałem rosołek po chińsku i miałem do niego dodać łyżeczkę cynamonu to też mi ręka drżała bo cynamon z tłuszczem z kuraka jakoś mi parze nie szedł a tu zaskoczka. Tak samo może być z tym paczem... oby z resztą  ;)
No niestety za dobrze - ofc pod kątem klasy i specu jakim grałem - to nie wygląda. Ludzie nie mają ammo lecząc bijąc trash na flashpointach, o bossach nie wspominając. Na operacjach healer tej klasy będzie totalnie bezużyteczny. Osoby które choć trochę ogarniały mechanikę zarządzania ammo zaraz po opublikowaniu planowanych zmian zauważyły ich bezsens. Sprawa dokładnie się zaczęłą w momencie kiedy pewna gildia rajdowa przetestowała to na PTS. Leczy się ogólnie trudniej każdą klasą, ale commando jest się jedynie statystą.

Oczywiście mam możliwość przejścia na dps, tylko, że ja dpsem nie chcę grać, a healowanie innymi klasami jest mało skillowe i nudne (pomijajac fakt, że musiałbym wylevelować drugą postać od zera na co średnio mam ochotę). Osobiście to się przyglądam klasie MYSTIC w TERA - to jest dopiero ciekawa mechanika i fajowe skille :D
Ragas
Wojownik Twierdzy
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 46


« Reply #41 on: March 29, 2012, 02:35:43 PM »

Clay, to nie wygląda tak ,że healowanie innymi klasami niż commando jest bez skillowe. Miej na uwadze ,że jak ty healasz Main tanka, to drugi heal ma na sobie resztę party i też można szybko zuuzyć cały Resource.
Fakt Healowanie commando jest ograniczone przez niski resource, co bardzo utrudnia gre tym specem. Sage ma o tyle dobrze że możemy się ciąć i odnawiać sobie force.
Kassei (Claymore)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 386



« Reply #42 on: March 29, 2012, 03:55:43 PM »

Fakt Healowanie commando jest ograniczone przez niski resource, co bardzo utrudnia gre tym specem. Sage ma o tyle dobrze że możemy się ciąć i odnawiać sobie force.
O to głównie mi chodziło :) A generalnie to chodzi mi o to, że healowanie w swtor polega w sumie na spamowaniu heali. Do tego dochodzi u sage "bąblowanie" i rzucanie "placka".  Natomiast u commando masz m.in. zakładanie trauma proby, stackowanie supercharga żeby w odpowiednim momencie użyć tej redukcji damage i bonusa do healingu (np na frenzy), no i ciągła walka z ammo. Jest tego trochę więcej niż u innych heali (co mi się właśnie w tej klasie podobało) ale też nie przesadzajmy ;) Ja nie twierdzę, że inni healerzy nie mają skila, bo każdą klasę trzeba ogarniać i jedni robią do gorzej a niektórzy (jak np Ty) lepiej. Kwestia jest taka, że w tej grze wszystko to sprowadza się do spamowania 5 skili na krzyż ;) Healer w swtor nawet nie ma po co pilnować ile ma hate nabite, nawet chyba sama gra nie umożliwia jakiegoś zarządzania nim. Jak pewnie zauważyłeś w grze są 4 grupowe buffy (60 minut) i jedno +15% sentinela. Nie ma żadnego channelingu resource ani channelingu aggro, nie ma jakiejś mechaniki faktycznie wymagającej skilla, jakiegoś faktycznego fealingu tego co robisz. Nie chcę już jakoś szczególnie znęcać się nad swtor bo fajnie (do tej pory) mi się w to gra ale trzeba obiektywnie przyznać, że wszystkie klasy w grze oprócz fajnej otoczki są totalnie sztampowe jak z 13 lat temu np. w EQ. Jedyne co healerzy w swtor mają do roboty to spamować heale i nie ginąć ;) Nie ma żadnych kombinacji skili, jakiegoś kolejkowania, utrzymywania buffów, pozycjonowania itp itd.

O to mi chodziło ;) Nie miałem na myśli, że sage i scoundrelem nie trzeba nawet umieć grać a do grania commndo trzeba nadczłowieka ;) Ja - co już wiele razy mówiłem - nie uważam się za super gracza ;) Spotykałem już w życiu takich wymiataczy, że szczerze mówiąc to ja jestem paralityk ;)
Cypisek
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 136


SWTOR Bounty Hunter Migotka


« Reply #43 on: March 29, 2012, 04:03:59 PM »

Pozostaje mieć nadzieję że Bioware weźmie pod uwagę opinie graczy z PTS.
Przeglądając patchnotes widziałem że parę rzeczy się zmieniało.

Ja podejrzewam że ogólny nerf healerów jest podyktowany tym że ciężko to to zabić w PvP. :)
Dobrze było by zbalansować całość i nie wylewać dziecka z kąpielom.
Jak już wprowadzają ogólny nerf heala to mogli zostawić medpacki w spokoju.
Bo ograniczenie do jednego medpacka podczas walki to przesada.
Dobrą zmianą jest np wprowadzenie do skila snajpera/gunslingera redukcji heala.

Osobiście uważam że przesadzili z nerfem heala.
Zobaczymy jak całość wejdzie na live servery jak to będzie się sprawdzać.

Ogólnie im później to wprowadzą tym mniej mnie ten patch interesuje, albowiem 15 maj jest dniem kiedy wyruszę na wojnę z niejakim Panem "D" :D
Fantazmagori
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 151



« Reply #44 on: March 29, 2012, 11:28:14 PM »

dobra dobra. Hilowałem 4lata w WoW.
i w porównaniu do tej gry to tutaj jest hilowanie na poziome gry dla 10latków...
więc proszę mi tu głupot nie pisać typu
Quote
Grałeś kiedyś commando (mercenary) w healu?
Bo ja grałem i healowanie tym czymś to męczarnia.
Claymore wie co mówi.

bo widocznie nie umiesz nim grać skoro masz problemy :) taka prawda :)

a marudzą najbardziej tylko ci co nie potrafią hilować :D
takie jest moje zdanie. Amen.
Pages: 1 2 [3] 4 5
  Print