Pokolei:
Wardy to taki Mythicowy system redukcji obrażeń od dużych, złych potworów. Wardów jest 5 do założenia na ciało.
Jeśli chodzi o ich siłę, to najpierw są Lesser Wardy, potem są Greater Wardy, potem są Superior wardy i chyba są jeszcze jedne, a może i nie.
Wardy dają odpowiednie sety. Nie dwie części, tylko konkretne części mają Warda. I tak:
Lesser Ward - Annihilator (keepy - gold bag) i Bloodlord (Bastion Stairs);
Greater Ward - Sentinel (krypty i tunele w altdorfie) oraz Conqueror (fortece);
Superior Ward - Invader (pierwszy quest IC i Altdorfu w trakcie oblężeń/obron) lub Dark Promise (Lost Vale).
Ok i teraz tak Wardy są potrzebne do:
1) Robienia end-game PVE
2) Zdobycia wrogiego miasta (do końca, spalenia, zniszczenia).
W PVE działa to tak:
Potrzebujesz Lesser Warda lub lepszego by zrobić Krypty i tunele. Przynajmniej 3 na krypty, 4/5 na tunele.
Potrzebujesz Greater Warda lub lepszego by zrobić Lost Vale. Przynajmniej 3/4 na start.
W RVR ma to związek z biciem bossów w miastach ale jeszcze nie wiem konkretnie co i jak.
Jak najłatwiej wyfarmić wardy?
1) Lesser Wardy - RVR, Bastion Stairs to naprawdę kosmiczzna instancja. Więc albo wstawać o 5-rano albo być tam często
.
2) Greater Wardy - zdecydowanie PVE, czyli krypty i tunele w Altdorfie. Na fortecach jest ciężko (tłum ludzi, rzadko mało worków);
3) Superior Wardy - jak na razie najszybciej w IC podczas ataku. Jeśli będziemy atakować tak często jak dotychczasz - farmisz 2/3 noce i masz set. Tą metodą można przeskoczyć lesser i greater wardy. Są tylko dwa warunki 50-któryś poziom renowna i to, że będziemy atakować IC. Jak jest ze zdobywaniem Dark Promise'a jeszcze nie wiemy, bo dopiero wczoraj tam ruszyliśmy.