Pozwolę sobie tutaj wkleić posta jakiego kilka dni temu napisałem na forum Limes Inferior.
"Jak większość z Was wie ze względu na pracę gram tylko w weekendy i to nie każde. Ostatni raz logowałem się do WoWa przed kradzieżą w niedzielę 27.09, po czym w błogiej nieświadomości zdarzeń jakie mają stać się moim udziałem wyjechałem do pracy.
Wracam ci ja sobie z delegacji do domu w piątek, po dwóch tygodniach próbuje odpalić grę z nadzieją na jakiś mały piątkowy raid a tu wyskakuje informacja, że moje konto zostało zmergowane z battle.net i prośba abym się zalogował przez podanie emaila w nazwie konta i hasła. Trochę się zdziwiłem ale jeszcze nic strasznego nie podejrzewałem. Pomyślałem, że może Blizz znowu coś wymyślił. Posłusznie podałem swoje dane ale oczywiście nie udało mi się wejść do gry. Nic to, myślę sobie, sprawdzimy Battle.neta. Zalogowałem się na stronie i spróbowałem zrobić merge. Oczywiście wyskoczyła mi informacja, że moje WoWowe konto zostało już przypisane do innego adresu. Wtedy do mnie dotarło, że zostałem okradziony. Sprawdziłem jeszcze armory. Naturalnie postać była ogołocona z itemów. Pogmerałem w internecie gdzie wyczytałem, że Blizzard ma z tym spory problem i nie jestem jedyny w takiej sytuacji. Dowiedziałem się tam też, że najlepiej skontaktować się z suportem telefonicznie bo korzystając z formularza na ich stronie można czekać na odpowiedź nawet do 8 tygodni. Ponieważ nie mam zainstalowanego Skypa i nie chciało mi się szczerze mówiąc wisieć w weekend na telefonie postanowiłem zaryzykować i wypisałem przygotowany przez nich druk. Trzeba tam wypełnić okienka z własnymi danymi, kluczem do gry (podałem ten z podstawki), odpowiedź na sekretne pytanie oraz w kilku zdaniach (do 1000 znaków) opisać jaki się ma problem. Wysłałem go i przygotowałem się na długie czekanie na odpowiedź nie licząc się za bardzo z tym, że ktoś zainteresuje się moim problemem w weekend. Mocno się zdziwiłem i ucieszyłem gdy już w niedzielę dostałem maila od Blizza z tymczasowym hasłem, informacją że merge został anulowany oraz szczegółowymi instrukcjami jak oczyścić system. Po zmianie nazwy konta, adresu oraz hasła zalogowałem się do gry i wysłałem ticket do GM. Na odpowiedź czekałem niecałą godzinę. Po bardzo sympatycznej rozmowie obiecał mi, że zrobią wszystko co w ich mocy abym odzyskał gold i itemki. Poprosił mnie żebym uzbroił się w cierpliwość co też uczyniłem
. Dzisiaj rano przed wyjazdem do pracy zalogowałem się do gry i w skrzynce czekały na mnie listy z załączoną zawartością wszystkiego co mi skradziono. Nawet regenty i clothy
.
Podsumowując. Nie chodzę po żadnych podejrzanych stronach, regularnie skanuje system wszystkim czym się da, korzystam od lat z tych samych addonów a jednak i mnie po prawie 5 latach gry dopadli
Wystarczyła chwila nieuwagi. Cały czas się zastanawiam gdzie popełniłem błąd. Uważam też, że support Blizzardu działa bardzo sprawnie czego sam doświadczyłem i złego słowa ode mnie na nich nie usłyszycie
Howgh"