Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Podanie Vendes  (Read 4576 times)
Vendes
Gość
« on: May 23, 2008, 03:41:23 PM »

1. Imię, level postaci, klasa lvl 10(jutro lub dziś jeszcze dobije 15 ) , imię Vendes ,klasa Champion człowiek
2. Wiek: 14...
3. Doświadczenie w mmo: Przygoda z Lotro zaczęła się niedawno...2 dni temu wiec jestem nowicjuszem który dziękuje za każdą poradę :D
Grałem w :
    Wow (2lata) ,Last Chaos ,(3 miesiące) ,Mu Online ,(rok) ,Tibia, (mówcie co chcecie ta gra wciąga ;s rok), Cabal (2 miesiące) , Guild Wars (2 lata)
4. Coś od siebie i o sobie:  Mam na imię Jakub jak mogę to pomogę jestem  spokojny i opanowany. Mieszkam w Kołobrzegu. RL mam pseudo Harnaś (nie dlatego ze rozbójnik ,od nazwiska ;)) Nienawidzę języka „trolli” (koffam,boshe i inne tego typu słowa..brrrr...) .Dla ludzi mnie szanujących jestem miły dla innych....szanuje ich tak samo. Gram nie dla poziomu czy rekordu jakiegoś gram dla frajdy ale jeśli chce potrafię ten rekord czy poziom uzyskać. Chce wstąpić do gildii gdyż gra samemu z czasem robi się nużąca ,Chce wstąpić do twierdzy gdyż uważam ze to dobra gildia która pomoże mi się zapoznać ze światem Lotro, Lotro dlatego ze zawsze lubiłem Władcę Pierścieni mam nawet figurki :D.Słucham metalu (wszystko oprócz death metalu),hard rocka i popu. Interesuje się robieniem makiet...jak na razie zrobiłem bitwę pod Grunwaldem , łucznictwem i roślinami typu muchołówka :).

Mogę dać zdjęcie roślinki ,trochę stare ale jest :P .
Yassith
Przybysz
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 210



« Reply #1 on: May 23, 2008, 04:29:36 PM »

Za
Eoreh
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 868



« Reply #2 on: May 23, 2008, 04:59:23 PM »

Za. Daj tell do któregoś z oficerów będących w grze.
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*****
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #3 on: May 23, 2008, 05:53:57 PM »

Za, jednak ze wzgledu na wiek - przedluzony okres probny.

A podanie bardzo ladne:)
Eoreh
Wojownik Twierdzy