Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Podanie o przyjecie  (Read 2420 times)
AdMore
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 2


« on: July 27, 2013, 09:43:18 AM »

Witam serdecznie, szukałem po Forum zrzeszonych grup ludzi na serverze Beholder i w ten oto sposob znalazlem was. Mozna powiedziec ze to poczatek mojej przygody z gra Neverwinter, mam zaledwie 10lvl Krasnal-Specjalista Broni 2recznej. Gra naprawde mi sie spodobala. Jest sporo rzeczy o ktorych nie wiem, przez co jestem jeszcze ''zielony'', ale jesli znalazlbym u was troszke wsparcia i pomocy, to sadze ze gra mnie bardziej wciagnie i bede co nieco juz o niej wiedzial, a w rezultacie bede wstanie pomoc innym czlonkom waszej gildi.
Jesli chodzi o inne gry MMO w jakie gralem, to mam za soba przygody z grą Metin2, Diablo II,III i chyba tyle. Gralem przez ponad 3 lata tylko i wylacznie w Metina. Gra mnie poprostu pochlonela, wiaze z nia wiele milych jak i malo ciekawych wspomnien. Grajac w ta gre bylem rowniez przez dlugi czas w jednej z lepszych gildi na moim serverze, takze mam takowe doswiadczenie z wszelkimi komunikatorami glosowymi typu skype ts itd. Chetnie dolaczylbym do was na Ts3.
Diablo II mozna powiedziec liznalem, wiecej gralem na Single playeru, natomiast  trzecia odslona tej trylogii, rowniez mnie zachwycila, gralem w nia przez pewien czas, poczawszy od daty premiery. I nadal sporadycznie do niej zagladam.
Coz to byloby na tyle o moich przygodach z grami MMO, jesli chcielibysmy cos wiecej o mnie uslyszec, to mam nadzieje ze bedziemy mieli ku temu okazje na TS.
Mam 18 lat, takze mieszcze sie w waszym progu wiekowym.
Zapoznalem sie z kodeksem Twierdzy i Zasadami Rekrutacji.

Czekam na waszą opinie i pozdrawiam
Kai Man (Teliden)
Moderator
Mędrzec
*****
Offline Offline

Wiadomości: 282


Siewca Wiatru


« Reply #1 on: July 27, 2013, 10:23:21 AM »

miło by było, gdybyś podzielił podanko w punkty, zgodnie ze wzorem. Ważne jest nick/handle. Jak poprawisz , automatycznie masz moje ZA.
Urendir
Moderator
Mędrzec