Twierdza - Gildia Multi MMO

Star Wars. The Old Republic => SWTOR baza => Crafting => Topic started by: Modnok on August 29, 2011, 01:15:02 PM



Title: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Modnok on August 29, 2011, 01:15:02 PM
Ponieważ robi się nas już spora gromadka zacznę nowy temat i zapytam was o planowane specjalizacje. Jest ich wydaje mi się sporo.
Dlatego chciałem zobaczyć ile będzie powtarzających spec albo brakujących spec by móc ewentualnie wypełnić braki, luki. Jest nas już ponad 40 w gildi i fajnie by było gdyby znalazły się wszystkie specjalizacje tak by stać się najpotężniejszą i nie zależną gidią Republiki :)
 tu mała podpowiedz --->  http://www.swtor.com/info/systems/crew-skills


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Elron on September 02, 2011, 11:31:26 PM
U mnie pewnie to będzie Archeology, Artifice i Treasure Hunting, z czego spodziewam się że 2 pierwsze skille będzie miała ogromna większość Jedi w grze:)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: czyhanastrychu on September 03, 2011, 12:50:20 AM
Ja wybiorę slicing.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: emssik on September 03, 2011, 12:31:35 PM
Myślę, że strasznie ciężko decydować teraz tak na prawdę nie wiedząc, jaki będą zależności pomiędzy tymi skillami.

Coś trzeba jednak wybrać na początek. Prawdopodobnie zdecyduje się na:

Scavenging – the art of recovering useful materials and parts from old or damaged technology
Slicing – a skill in accessing secured computer systems and lockboxes to acquire valuable data and rare schematics

I teraz mam problem, bo albo, albo ;)

Armormech – the ability to work with hard metals and electronic shielding to construct all types of personal armor
Armstech – the skill of constructing blasters, blaster rifles and upgrades


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: VonskiWan on October 24, 2011, 12:41:52 AM
Tutaj jest fajny post na temat craftingu.

http://forum.alterswtor.com/index.php?/topic/138-swtor-beta-%e2%80%93-crafting/


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Modnok on October 24, 2011, 12:11:06 PM
Bardzo fajnie, że to wrzuciłeś. Już wcześniej to widziałem ale nie dodałem a jest tam sporo ciekawych informacji. Ja skłaniam się bardziej ku Slicing-Cybertech-Treasure Hunting. Jeszcze ta biochemia mnie interesuje ale w sumie może na alta o którym też myślę wybiorę tą biochemie ( a interesuje mnie Troper na alcie)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: VonskiWan on October 25, 2011, 01:10:54 PM
Ja chyba pójdę w armstech scavenging i slicing ( ponoć nieźle się na tym zarabia). Ale pewnie slicing nie będzie już takie OP jak zacznie więcej ludzi grac.

Pożyjemy zobaczymy


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: panzar on October 25, 2011, 07:24:01 PM
Ja wiem że wybiorę: artifice, archeology i treasure hunting. Najbardziej będzie mi pasować pod klasę.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Camil (Gwyndeith) on October 25, 2011, 08:51:19 PM
Wszędzie gdzie czytam, to sugerują wziąć slicing i nie będziesz miał żadnych problemów z kasą. Weźmiesz inne crafty to będziesz ciułał na ich rozwój... Troszkę nie fair. :P Mi akurat slicing nie pasuje. >.< Mam nadzieję, że jeszcze to jakoś zbalansują.

Żeby robić heavy armorki dla Troopera muszę mieć Underworld Trading, si? Wolałbym Investigation, ale to podobno tylko na medium. :(



Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: panzar on October 25, 2011, 09:22:56 PM
Większa szansa jest na to że zostanie to jakoś unormowane, aniżeli zostanie pozostawione takie jakie jest, dlatego też omijam slicing kompletnie, bo jak znam życie to w ogóle to tak znerfią że będzie bezużyteczne.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Germion on November 07, 2011, 10:10:52 AM
Mój zestaw na start to slicing, archeology i artifacting.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Charon on November 21, 2011, 10:35:44 PM
Dla tych którzy jeszcze nie widzieli ciekawa stronkia z listą co i z czego mozna tworzyc za pomocą craft skili (zakładka recipes)

http://db.darthhater.com/

Ps Chciałem pierwotnie wziasc armorycraft jednak coraz bardziej przekonuje sie do bioanalise bo bez dobrej potki daleko sie na PVP sie nie zajedzie;) a do tego Trooper ma kumpelke z bonusem do tego skila.



Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Elron on November 21, 2011, 10:55:56 PM
Charon z tego co pamiętam to chyba usunięto bonusy do craftingu u kompanów.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Charon on November 22, 2011, 12:17:20 AM
Moze mam nie aktualne wiadomosci ale w bazach nadal widnieja informacje o takowych. Jezeli nawet to i tak był to bonus minimalny, chociaz lepsze to niz nic ;)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Elron on November 22, 2011, 12:38:49 AM
Wiesz, nie wiadomo na którym buildzie bety te bazy się opierają:)

Mi osobiście bardzo się te bonusy podobały ale testerzy stwierdzili że doprowadzało to do sytuacji gdzie z pewnymi kompanami nie grało się wcale bo non stop siedzieli przy crafcie rzeczy do których dawali bonusy.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Bart on November 22, 2011, 10:48:32 AM
Na pewno mają companioni jeszcze bonusy , bo sprawdzałem w niedzielę , ale czy działają to już inna sprawa:)
Bonusów nie ma tylko robot ze statku


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: VonskiWan on November 22, 2011, 03:22:34 PM

Ps Chciałem pierwotnie wziasc armorycraft jednak coraz bardziej przekonuje sie do bioanalise bo bez dobrej potki daleko sie na PVP sie nie zajedzie;)
 

Co do tego to nie ma problemu bo na pvp flaszki się przydają oczywiście, ale robiąc daily pvp quest dostajesz za wygranie paczkę i w niej zawsze jest parę flaszek i szczerze powiedziawszy są to najlepsze potiony do pvp w grze. A jak się skończą można je dokupić za 10 valor pointow od vendora pvp.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Charon on November 23, 2011, 07:03:01 PM
Szkoda w takim razie. Ja też lubie raciale no ale co zrobić. Chociaż z drugiej strony (jako shield spec Trooper ) ułatwi mi to wzięcie Vika lub Yuuona jako głównego compana. Mam nadzieje ze chociaż baza receptur sie przyda.

Ps Vonski

A jak sie mają  flaszki PVP do tych z craftu i czy paczki zawierają tez implanty (buffy) czy tylko heal ??

No i kwestia druga zaopatrzenia gildi (mam nadzieje ze jest jakies guild depo) Z dowiadczeń Warhammerowych potrzeba stale by kilka osób  zaopatrywało go w najpotrzebniejsze rzeczy a poty zawsze szły jak woda nawet jezeli też można było je kupić u wendora pvp


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Bart on November 23, 2011, 08:49:41 PM
są tez buffy w walizach za pvp

Bartek


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Catra on November 24, 2011, 11:47:35 AM
Co się bardziej przyda Smugglerowi ? Treasure Hunting czy Underground Tradeing ?


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: VonskiWan on November 25, 2011, 11:47:58 AM
Co się bardziej przyda Smugglerowi ? Treasure Hunting czy Underground Tradeing ?

To zależy od tego jakie profesje wybierasz. Tutaj masz rozpiskę ze strzałkami co się przydaje jakiej dziedzinie.

http://www.alterswtor.com/wp-content/uploads/2011/09/craftchart.jpg


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Catra on November 25, 2011, 01:46:20 PM
O! dzięki wielkie za rozpiskę , przyda się.

Hm to teraz mam rozkimnkę. Armstech czy Armormech. Dla Smugglera to chyba Armstech nie ?


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Elron on November 29, 2011, 02:23:16 PM
Po becie już na pewno wiem że mój main-Jedi Knight-będzie miał Artifice, Archeology i Treasure Hunting, czyli bez zmian w stosunku do oryginalnego planu:)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Mirackle on November 30, 2011, 03:42:10 AM

Dla mojego Troop'ka planuję:
- ARMSTECH
- SCAVENGING
- TREASURE HUNTING


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Filavorin i Spółka on November 30, 2011, 01:04:43 PM
Dla Rewolwerowca planuje (ale pewniak to nie jest)
- Armstech
- Scavenging
- Slicing


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Decoo on November 30, 2011, 01:15:37 PM
Dla mojego Consular'a  planuje wybrać:
-Biochem
-Bioanalysis
-Underworld Trading


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Elrostar on November 30, 2011, 04:51:23 PM
Czesc wszystkim - nie chce za bardzo Wam spamowac forum - ale tutaj macie dluuuuuga rozpiske tego co i komou warto brac - bonusy od kompanow nadal dzialaja i dzialac beda wiec zrobilem tabele i rozpisalem komu co i dlaczego - zycze milej lektury (to tylko propozycje dla OoS - ale mysle ze i Wam sie przyda znajomosc tych bonusow):

W nawiasach podaje bonusy: E - zwiekszenie pkt skilla i C - szansa % na krytyk

Crafting:
1. Armormech - Trooper (+5% C) Smuggler (+10 E)
2. Armstech - Smuggler (+5% C) Jedi Knight i Trooper (+10 E)
3. Artifice - Jedi Knight (+10 E)
4. Synthweaving - Jedi Knight (+5% C) Jedi Consular (+10 E)
5. Biochem - Jedi Knight (+5% C) Trooper (+10 E)
6. Cybertech - Jedi Consular i Smuggler (+10 E)

Gathering:
1. Scavenging - Trooper (+5% C) Jedi Knight i Smuggler (+10 E)
2. Archaeology - Jedi Consular (+15 E) Jedi Knight i Smuggler (+10 E)
3. Bioanalysis - Jedi Knight i Trooper (+10 E)
4. Slicing - Jedi Consular i Trooper (+10 E)

Mission:
1. Diplomacy - Jedi Consular i Trooper (tylko +2%) Smuggler (+15 E - bylem zdziwiony)
2. Investigation - Jedi Consular (+15 E i tylko jego kompan ma bonusy - rozczarowany)
3. Treasure Hunting - Smuggler (+2% C)
4. Underworld Trading - Jedi Consular i Trooper (tylko +1% C) Jedi Knight i Smuggler (+5 E)
5. Research - nigdzie nie znalazlem opisu tego skilla aczkolwiek kompani go posiadaja - Jedi Knight (+1% C) Trooper (+10 E)

Podsumowujac...kazdy z nas bedzie chcial aby jego kompani wykonywali misje podczas gdy my robimy cos innego badz nie gramy...rozpoczne wiec od tabeil misji:

Mission
- Dyplomacja - Smuggler
- Investigation - Jedi Consular
- Treasure Hunting - Smuggler
- Underworld trading - kazda z klas

Gathering:
- Scavening - Trooper
- Archaeology - Jedi Consular
- Bioanalysis - Jedi Knight + Trooper
- Slicing - Jedi Consular + Trooper

Crafting:
- Armormech - Trooper
- Armstech - Smuggler
- Artifice - Jedi Knight
- Synthweaving - Jedi Knight
- Biochem - Jedi Knight
- Cybertech - Jedi Consular + Smuggler

Ponizej najlepszy dobor profesji dla kazdej z klas (oczywiscie tylko 3 do wyboru):
1. Jedi Knight - Artifice + Synthweaving + Biochem + Bioanalysis + Underworld Trading
2. Jedi COnsular - Cybertech + Archaeology + Slicing + Diplomacy + Investigation
3. Trooper - Armormech + Scavenging + Bioanalysis + Slicing + Diplomacy
4. Smuggler - Armstech + Cybertech + Scavenging + Diplomacy + Treasure Hunting


pozdrawiam
Elrostar


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Decoo on November 30, 2011, 05:01:36 PM
No nieźle, w takim razie wezmę mój awaryjny build ;D
-Synthweaving
-Archaeology
-Investigation/Diplomacy
 


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Inkwizytor on November 30, 2011, 08:06:37 PM
Elros możesz podać źródło tych danych?


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Elrostar on November 30, 2011, 08:19:59 PM
Jasne - dane zaczerpniete ze strony:

http://www.hotrodacc.com/swtor/comp.html - piekna rozpiska wszystkich Kompanow :)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Inkwizytor on November 30, 2011, 08:25:21 PM
Dzięki. Fajna stronka ;)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Elrostar on November 30, 2011, 08:28:29 PM
wiem wiem duzo artykulow rozpisalem na forum z niej :) bardzo przydatne informacje tam sa :) milej lektury!


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Camil (Gwyndeith) on December 03, 2011, 07:35:54 PM
Myślałem o Armormech dla mojego Vanguarda (armorki), ale po przejrzeniu recept spodobał mi się Cybertech - mody do armorków i broni, a przy okazji jakieś mody do statków, kolczyki, ze dwa mounty, przenośny teleporter ( http://www.torhead.com/ability/5Q7OTy + http://www.torhead.com/schematic/gbEohft ) i GRANATY! ;D

Cybertech + Slicing + Underworld Trading
Scavengingu nie będę brał, bo Szarlej bierze Armstech i byśmy się bili o zasoby. :P A podobno to ze Slicingu lecą recepty na mody do statków.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Elron on December 05, 2011, 12:24:19 AM
Po namyśle wybiorę chyba jednak archeology+synthweaving+underworld trading, crafting zbroi bardziej mi się na tanku przyda a artifice na pewno dużo Jedi i tak weźmie:)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Ragnaar on December 05, 2011, 11:43:12 AM
Zastanawiam się jaki wpływ na materiały do craftu będzie miało pominięcie misji na rzecz dwóch gatheringów i jednego craftu. Z pewnością rzadkie matsy z gatheringu nie padną, tylko z czarnego rynku itp. i tutaj ciekawi mnie dostępność tego typu matsów na aukcji. Niestety nie jesteśmy w stanie przewidzieć jak się ułoży gospodarka na serwerze, liczę na to że ludziska obłożą się misjami i będą pchać na sprzedaż niepotrzebne rzeczy  :P. Na pierwszym miejscu będzie cybertech.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Hastur on December 05, 2011, 12:28:30 PM
Zastanawiam się jaki wpływ na materiały do craftu będzie miało pominięcie misji na rzecz dwóch gatheringów i jednego craftu. Z pewnością rzadkie matsy z gatheringu nie padną, tylko z czarnego rynku itp. i tutaj ciekawi mnie dostępność tego typu matsów na aukcji. Niestety nie jesteśmy w stanie przewidzieć jak się ułoży gospodarka na serwerze, liczę na to że ludziska obłożą się misjami i będą pchać na sprzedaż niepotrzebne rzeczy  :P. Na pierwszym miejscu będzie cybertech.

Na pewno znajdziesz matsy na rynku. Będzie kupa graczy, którzy wezmą tylko misje i gatheringi, chociaż dziwne, że chcesz brać dwa gathery i crafta.

Ja też myślę o cybertechu dla mojego Inkwizytora :) IMO najlepszy craft w grze. Do tego scavenging i underworld tradeing bo podejżewam, że na początku ceny matsów z misji będą kosmiczne i levelowanie skilla za kupowane matsy będzie niesamowicie kosztowne.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Ragnaar on December 05, 2011, 12:58:53 PM
Czy najlepszy to się okaże ale wydaje się być najciekawszy, taka świeża krew trochę  ;). Dwa gatheringi powinny dać zaplecze finansowe w razie zbyt wysokich cen matsów. Jeżeli to się okaże kiepskim pomysłem zawsze można zmienić któryś gathering na misję (mam nadzieję).


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Hastur on December 05, 2011, 01:17:22 PM
Na 100% można. W becie zmieniałem :)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Catra on December 05, 2011, 01:18:25 PM
Dobra, dwie bety za mną.

I jestem pewny tylko do Cybertechu. Inne sie nie kalkuluja w ogole dla Gunslingera. Bronie wyciagnałem z Flashpointów, a nawet z mobków wypadały lepsze niz mogłem zrobić. Za każdym razem gdy osiągnałem odpowiedni poziom, jakis mobek dropnał lepszy :) . A dla samej reverse engineering, nie bede brał profesji ;)

I teraz pytanie co do Cybertechu brać ? Slicing i Scavenging czy moze Underworld ?


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Hastur on December 05, 2011, 01:23:28 PM
Dobra, dwie bety za mną.

I jestem pewny tylko do Cybertechu. Inne sie nie kalkuluja w ogole dla Gunslingera. Bronie wyciagnałem z Flashpointów, a nawet z mobków wypadały lepsze niz mogłem zrobić. Za każdym razem gdy osiągnałem odpowiedni poziom, jakis mobek dropnał lepszy :) . A dla samej reverse engineering, nie bede brał profesji ;)

I teraz pytanie co do Cybertechu brać ? Slicing i Scavenging czy moze Underworld ?

Jak dla mnie Under i Scavenging.
Sliceing daje ci tylko recepty, które i tak będziesz mógł kupić. A matsów potrzebujesz cały czas.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Ragnaar on December 05, 2011, 01:28:43 PM
No właśnie i tu miałem taki sam problem dlatego wybór padł na dwa gathery a under zobaczę jak wychodzi u innych i ewentualnie będzie opcja tak jak pisałem ze zmianą. Z weapon i armor mam złe doświadczenia po WoWie, wszystko co się wykonało w pocie czoła można było sobie w tyłek wsadzić po kilku wypadach na instę.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Elron on December 05, 2011, 01:50:39 PM
Ragnaar pamiętaj tylko że w tej grze ma być możliwość modyfikowania nawet najsłabszych pancerzy nowymi ulepszeniami. Testerzy strasznie tego bronili. Dlatego mam nadzieję że craft broni i pancerzy będzie jednak miał sens:)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Ragnaar on December 05, 2011, 02:03:17 PM
Oby tak było ale co do arm i armor mam obawy, jeżeli uda im się stworzyć balans w crafcie pochylę czoła. Już widać zresztą że nie ma odpowiednika WoWowskiego jewelcraftingu który robił gemy do wszystkiego i był w sumie jedyną super intratną profką. Tutaj jest to wszystko podokładane po trochę do różnych craftów i ma szansę zadziałać. Ale to wyjdzie w praniu dopiero na 50-tym levelu.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Hastur on December 05, 2011, 03:03:47 PM
Ragnaar pamiętaj tylko że w tej grze ma być możliwość modyfikowania nawet najsłabszych pancerzy nowymi ulepszeniami. Testerzy strasznie tego bronili. Dlatego mam nadzieję że craft broni i pancerzy będzie jednak miał sens:)

No tak, ale to co wypadnie z bossa też będziesz mógł zmodyfikować tymi samymi modami co te słabsze, crafterskie itemki. A te najlepsze crafterskie itemy sa BOP.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Elron on December 05, 2011, 03:20:42 PM
Z tego co wypadnie z bossa będę mógł wyciągnąć modyfikacje i wpakować nawet do armora/broni z 10 lvl:) Wszystkie statystyki itemów zależą od tego, jakie są w nich modyfikacje. To właśnie bardzo się testerom podobało i bardzo ostro reagowali na wszelkie próby zmian tego systemu.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Ragnaar on December 05, 2011, 03:25:51 PM
Może się okazać że na najwyższym poziomie będzie można stworzyć coś co ma dajmy na to dodatkowe 2 sloty na mody. W takim przypadku wykrafcenie broni o podobnym dmg co broń z dropa miałoby sens ponieważ ogólnie staty byłyby siłą rzeczy wyższe. Szkoda że nie ma jeszcze bazy danych gdzie można podglądnąć wszystkie możliwości craftu i stosunek produktów do dropa, wybieramy trochę po omacku ale jest w tym też trochę smaku :)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Elron on December 05, 2011, 03:52:08 PM
Z tego co czytałem w przypadku critical success w crafcie mamy dostać broń/pancerz z większą ilością slotów na modyfikacje.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Ragnaar on December 05, 2011, 04:15:04 PM
Tak przy okazji, skoro mody można wkładać i wyciągać bez konsekwencji (pomijając finansowe) to obawiam się że rynek szybko się nasyci i handel tym tematem będzie kulał :(. Chyba że jestem w błędzie i mody w jakiś sposób się niszczą.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Catra on December 05, 2011, 05:32:34 PM
Nie możesz mieć wszystkiego ze skilli :) Tak mi sie wydaje , że zawsze coś trzeba będzie dokupic.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Hastur on December 05, 2011, 05:33:45 PM
Jeżeli siła sprzętu zależy od modów to czym się różni sam podstawowy sprzęt w takim razie ? Jaka jest różnica między wykrafconym armorem a armorem z dropa skoro mogę sobie z jednego do drugiego mody przekładać i w efekcie otrzymać tą samą zbroję którą de fakto noszę na sobie bo podobają mi się bonusy.
A skoro mam już zbroję, która mi odpowiada jaki jest sens w crafceniu nowej albo łażeniu na instancje ?
Coś mi tutaj nie pasuje w tym systemie.

Tak przy okazji, skoro mody można wkładać i wyciągać bez konsekwencji (pomijając finansowe) to obawiam się że rynek szybko się nasyci i handel tym tematem będzie kulał :(. Chyba że jestem w błędzie i mody w jakiś sposób się niszczą.

Nie niszczą się. Masz absolutną rację.
Dlatego Cybertech i Biochem są craftami na End Game.
Biochem daje potki i stimy których będa używać wszyscy.
Cybertech daje granaty, mody do statków, implanty, mody do armorów plus możesz sobie wykrafcić speedery :)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Elron on December 05, 2011, 06:35:03 PM
Z tego co wiem wynika że cały ten system craftu jest stworzony tak a nie inaczej żeby gracze biegali w sprzęcie, jaki im się podoba a nie w takim, który ma lepsze staty.
Z reakcji testerów widać że system ten bardzo im się podobał. Jak to wyjdzie w praktyce to się dopiero okaże.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Tomii on December 05, 2011, 06:38:20 PM
armorem, iloscia slotow na mody , wygladem

btw te recepty ktore sa dostepne u vendorow nie sa end game'owe , najlepsze pewnie bedzie sie zdobywac i te wlasnie armory beda w cenie i napewno beda sie sporo roznily od tych ktore w tej chwili sie nosi

w kazdej grze crafty " dorownuja " itemom z raidow przynajmniej na poczatku ( potem dodaja nastepne recepty do crafcenia )  , wiadome jest ze im trudniej jest armor zdobyc tym lepszy on powinien byc  , mozliwe jest ze np skladniki na zrobienie jakiegos super armorka beda lecialy z bosow w instancjach raidowych i beda te crafty lepsze niz same dropy ale czas pokaze :)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Elron on December 05, 2011, 06:49:21 PM
Małe sprostowanie - armor w zbrojach i dmg w broniach też zależy od ulepszeń które można wymieniać. Twórcy kilka razy powtarzali że jak ktoś się uprze to może dojść do max lvl w ulepszanym pancerzu i ulepszanej broni z 10 lvl:)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Hastur on December 05, 2011, 08:28:50 PM
Małe sprostowanie - armor w zbrojach i dmg w broniach też zależy od ulepszeń które można wymieniać. Twórcy kilka razy powtarzali że jak ktoś się uprze to może dojść do max lvl w ulepszanym pancerzu i ulepszanej broni z 10 lvl:)

No widziałem, że przy tych nisko poziomowych sprzętach jest nawet notka iż mogą one zostać one ulepszone modami ale ich poziom się wtedy zmieni.
Widziałem też, że do najlepszych recept potrzeba matsów BOP, które wypadają z rajdów i instancji conajmniej heroic.
No nic, zagramy zobaczymy :)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: czyhanastrychu on December 05, 2011, 08:46:45 PM
Teraz po testach jestem już przekonany, że consularem będę robił Artifice, Archeology i Underworld Trading.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Ragnaar on December 05, 2011, 08:51:24 PM
Różnica powinna być w durability. Itemy z 10lvl miałyby taką odporność na zniszczenia jak itemy z 50lvl? Muszą być jakieś podstawowe staty bo w końcu jaki cel ma taki craft jak armortech poza modami, tworzenie zbroi dla samego wyglądu? Coś to nie tak.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Hundreds on December 05, 2011, 09:50:20 PM
Hehe, no i własnie widzimy różnicę miedzy takim lamerem, graczem sobotnio - niedzielnym jak ja i hardcorami :) Ja się dzisiaj dowiaduje mniej więcej jaki tu jest crafting i jego mechanikę poznam grając, a Wy już bawicie się w czystą matematykę i wyliczacie optymalnego crytyka na stworzenie zbroi na 50 levelu :)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Ragnaar on December 05, 2011, 10:01:30 PM
Czymś trzeba się zająć przez te kilkanaście dni  ;D

Jednak durability się nie zmienia, wysokolevelowe itemy mają 100/100 lub 120/120 zmienia się natomiast ilość armoru. Total stats (na żółto) wygląda jak suma wszystkich modów wsadzonych do itemu (na niebiesko). Niektóre itemy w bazach mają natomiast total stats ale nie widać modów (chyba że są nieuaktualnione dane). Na modach są wymagania co do poziomu postaci czyli faktycznie można wsadzić dobrego moda do niskolevelowego itemu (?) tylko przypuszczam że postać na np. 10lvl nie będzie mogła tego użyć. Jest tu jakiś system którego narazie nie ogarniam.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Hastur on December 06, 2011, 07:45:09 AM
Teraz po testach jestem już przekonany, że consularem będę robił Artifice, Archeology i Underworld Trading.

UT ? Treasure Hunting jest do Artifice jeśli chcesz zbyć samowystarczalny.

Różnica powinna być w durability. Itemy z 10lvl miałyby taką odporność na zniszczenia jak itemy z 50lvl? Muszą być jakieś podstawowe staty bo w końcu jaki cel ma taki craft jak armortech poza modami, tworzenie zbroi dla samego wyglądu? Coś to nie tak.


Tak, ale wtykając mody zmienia się level przedmiotu a przez to też jego staty :)
Jak wsadzisz mody z 50 poziomu do przedmiotu z 10 poziomu to poziom przedmiotu zmieni sie na 50.
Więc postać z 10 nie będzie mogła go używać :)
Czyli przedmioty różnią się tylko wyglądem. Jakoś słabo widzę ten system. End Game na tym ucierpi.


Zresztą jak to powiedział mój kolega "to jest gra o levelowaniu a nie o end gamie" :)


Hehe, no i własnie widzimy różnicę miedzy takim lamerem, graczem sobotnio - niedzielnym jak ja i hardcorami :) Ja się dzisiaj dowiaduje mniej więcej jaki tu jest crafting i jego mechanikę poznam grając, a Wy już bawicie się w czystą matematykę i wyliczacie optymalnego crytyka na stworzenie zbroi na 50 levelu :)


Niestety krytyk na crafcie jest stały więc nie ma tutaj co liczyć :P
Ciekawe ile się robi taki topowy armor na przykład. Parę godzin ? Kilka dni ?
Podejrzewam, że ciężko będzie spamować topowe crafty w celu uzyskania krytyka.
Ale tutaj wchodzi affection kompana. Im większe, tym szybciej będą wykonywać crafty i misje. To tak jak byście nie wiedzieli :)


Edit:

Znalazłem dane na temat tych krytów. Misje mają 20%, craft ma 5%. Modyfikują to bonusy niektórych kompanów.

Quote
Critical crafts do 3 things:

    Armor/Weapons: Adds a modulator slot
    Mods: Makes 2
    Missions: Gives epic quality crafting materials

Więcej na ten temat znajdziecie tutaj:
http://www.starwarsmmolevelingguide.com/crafting-guide/


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Ragnaar on December 06, 2011, 12:04:52 PM
Hastur, chcesz powiedzieć że będziemy chodzić na flashpointy tylko po mody lub matsy do craftu żeby sobie zmienić wygląd itemków? Przecież taki system rozwali pve po 3 miesiącach.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Hastur on December 06, 2011, 12:14:56 PM
Hastur, chcesz powiedzieć że będziemy chodzić na flashpointy tylko po mody lub matsy do craftu żeby sobie zmienić wygląd itemków? Przecież taki system rozwali pve po 3 miesiącach.

No tak to wygląda.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Elron on December 06, 2011, 12:18:24 PM
Jak to będzie wyglądało to się jeszcze okaże. Podobno Bioware coś pozmieniało w systemie craftu w ostatnim buildzie, mają o tym napisać na forach w tym tygodniu.

Tak jak mówiłem - testerom ten system się podobał bo nie było armii klonów w tym samym sprzęcie na endgame, każdy chodził w tym co mu się podobało.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Ragnaar on December 06, 2011, 01:29:44 PM
Zasmuciliście mnie. Mam nadzieję że wszyscy są w błędzie  ;) Co do wyglądu itemów to bardzo dobre rozwiązanie jest w Aionie - można ściągać skina i przekładać na inny item (stary przedmiot zostaje przy tym zniszczony).


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: czyhanastrychu on December 06, 2011, 01:53:04 PM
Teraz po testach jestem już przekonany, że consularem będę robił Artifice, Archeology i Underworld Trading.

UT ? Treasure Hunting jest do Artifice jeśli chcesz zbyć samowystarczalny.
No przecież! Masz rację. Nie wiem czemu napisałem underworld trading myśląc o teasure hunting. :P Dla consulara to najlepsza kombinacja. Niestety znów nie jestem pewien jaką klasą będę grał. Chyba mam andropauzę czy coś bo konsekwencji u mnie za grosz...


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Catra on December 06, 2011, 06:56:36 PM
Hmm, a co wy na to, zeby przy Cybertechu porzucic Underworld Trading i wiząć Slicing ? 


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Ragnaar on December 06, 2011, 07:36:52 PM
Ja na dzień dzisiejszy mam taki zamiar, cybertech do tego scavenging i na próbę slicing. Zobaczymy jaki tort się na tym upiecze.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: panzar on December 06, 2011, 07:40:58 PM
może być ciekawie, jednak ja bym był ostrożny jeśli chodzi o slicing. Po testach jest duże prawdopodobieństwo że zostanie to bardzo mocno zmienione i nie będzie już dawało tyle kredytów ile podczas testów.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Hastur on December 06, 2011, 09:09:20 PM
Koniec końców też stwierdziłem, że zamiast UT wezmę Slicing. Ponoć daje najwięcej kasy.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Ragnaar on December 06, 2011, 10:01:16 PM
Bedziemy wymieniać doświadczenia na bieżąco  ;D. Przeglądałem matsy do cybertechu i w większości recept znajduje się w składnikach jakiś epicki underworld metal, może nie być łatwo bez UT.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Decoo on December 06, 2011, 10:40:28 PM
heh czy ktokolwiek pomyślał, że jest w gildii? i będzie grał z wieloma osobami, że nie jest jedyny? czy nie łatwiej napisać:
-spoko ja wezmę slicing, ty UT będziemy sobie pomagać nawzajem?
nie. a wiecie dlaczego? bo polak z natury myśli tylko o sobie ;D
Każdy chce jak najlepiej dla siebie, co w skrajnych przypadkach skończy się tym, że nikt takiej osobie nie będzie chciał pomóc, tylko nie o to chodzi w grze grupowej.

Dlatego prosił bym nie nastawiać się tylko na zaspokojenie swojego ego, bo MMO z natury jest grą nastawioną na współpracę ;]

Pozdrawiam.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Elron on December 06, 2011, 10:44:09 PM
http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=11832962#edit11832962

Wyczerpujące wyjaśnienie tego jak ma wyglądać system modyfikacji w dniu premiery. Jak Wam się podoba?


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Ragnaar on December 06, 2011, 11:17:21 PM
Decoo, zwróć uwagę że w gildii jest kilkadziesiąt osób i raczej niemożliwe jest żeby wszyscy mieli takie same profki. Poza tym gildia gildią, współpraca współpracą ale to kto kim będzie grał i jaki craft wybierze to chyba kwestia indywidualna i nie wyobrażam sobie sytuacji w której jakaś część społeczności sugeruje komuś coś co może tej osobie niekoniecznie odpowiada. To może skutecznie usunąć funa z gry.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Decoo on December 06, 2011, 11:25:15 PM
nie napisałem nic na temat tego żeby wybierać coś czego nie chcemy ;] chciałem tylko napisać, że wybierając coś na czym można zarobić, dojdzie się do momentu, że ważniejsze będą kredyty niż to, że można jakoś pomóc komuś w gildii ;]
Sam wezmę coś co mi się będzie podobało, ale na 1 miejscu będzie pytanie, czy ktoś czegoś nie potrzebuje, później będę martwił się kredytami.



Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Ragnaar on December 06, 2011, 11:45:59 PM
Nie wiem jak tutaj będzie ale z reguły to wygląda tak że aby być dobrym crafterem trzeba w swoją profkę zainwestować, za coś trzeba będzie kupić schematy, matsy (zapewne nie wszystkie wydropią) czy takie tam i posiadanie zapasu kredytów jest tutaj jak najbardziej wskazane. Crafter z wieloma reckami będzie z pewnością bardzo przydatny dla innych. Tak więc myślenie o zarobku to nie tylko myślenie o własnych czterech literach. Niech Cię nie skusi ciemna strona mocy  :D


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: panzar on December 07, 2011, 12:36:59 AM
heh czy ktokolwiek pomyślał, że jest w gildii? i będzie grał z wieloma osobami, że nie jest jedyny? czy nie łatwiej napisać:
-spoko ja wezmę slicing, ty UT będziemy sobie pomagać nawzajem?
nie. a wiecie dlaczego? bo polak z natury myśli tylko o sobie ;D
Każdy chce jak najlepiej dla siebie, co w skrajnych przypadkach skończy się tym, że nikt takiej osobie nie będzie chciał pomóc, tylko nie o to chodzi w grze grupowej.

Dlatego prosił bym nie nastawiać się tylko na zaspokojenie swojego ego, bo MMO z natury jest grą nastawioną na współpracę ;]

Pozdrawiam.
o ho ho ho ho ho :P
ja widząc że kilka osób będzie brało artifice mam zamiar crafcić płachty :P tylko nie zdążyłem jeszcze tego napisać. ale co by nie prawić bez celu, to masz rację. prawdziwą i jedyną rację. można by też zrobić listę nadwornych gildyjnych rzemieślników :).


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Hastur on December 07, 2011, 07:34:03 AM
nie napisałem nic na temat tego żeby wybierać coś czego nie chcemy ;] chciałem tylko napisać, że wybierając coś na czym można zarobić, dojdzie się do momentu, że ważniejsze będą kredyty niż to, że można jakoś pomóc komuś w gildii ;]
Sam wezmę coś co mi się będzie podobało, ale na 1 miejscu będzie pytanie, czy ktoś czegoś nie potrzebuje, później będę martwił się kredytami.



Oj Deco Deco :)
Z doświadczenia wiem, że współgildiowiczom zazwyczaj najłatwiej pomóc przy pomocy kasiorki. Komuś zawsze brakuje na zbroje czy też broń. Zresztą sam wiesz bo w Rifcie nie miałem problemu żeby dać ci 50 platyny kiedy potrzebowałeś.
Gildia gildią ale ja lubię być samowystarczalny jeśli chodzi o pieniądze, zarówno w grach komputerowych jak i w życiu :)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Decoo on December 07, 2011, 10:59:24 AM
Spoko Hastur, ty np, byłeś bardzo miły i mi pożyczyłeś trochę forsy, ale byli też ludzie, którym się poprzewracało ;] i nawet potki za 5platyn nie chcieli pożyczyć"bo i tak nie oddasz"
Tutaj będzie trochę więcej ludzi niż w rifcie ;]
i nie chciał bym widzieć ludzie sobie skaczą do gardeł bo nie oddałeś mi 10k kredytów(a wiem, że takie sytuacje będą)

Także bierzcie ludzie to co chcecie, gra ma sprawiać przyjemność :]


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Hastur on December 07, 2011, 11:07:26 AM
Spoko Hastur, ty np, byłeś bardzo miły i mi pożyczyłeś trochę forsy, ale byli też ludzie, którym się poprzewracało ;] i nawet potki za 5platyn nie chcieli pożyczyć"bo i tak nie oddasz"
Tutaj będzie trochę więcej ludzi niż w rifcie ;]
i nie chciał bym widzieć ludzie sobie skaczą do gardeł bo nie oddałeś mi 10k kredytów(a wiem, że takie sytuacje będą)

Także bierzcie ludzie to co chcecie, gra ma sprawiać przyjemność :]


W sumie racja :) Zapomniałem o tych co zarabiają na kolegach z gildii :)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Eor (Czarny) on December 07, 2011, 11:36:05 AM
Zastanawiam się czy nie wybrać Biochem - Bioanalysis - i nie jestem pewien co dobrać w trzecim slocie. Jak sądzicie?
Wg. obrazka UT ... gdzieś wyczytałem że Diplomacy?
A może zgoła zrezygnować z misji na rzecz np Gathering Skilla?


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Gilgas (Ruttar) on December 07, 2011, 11:48:46 AM
w LOTRO jest zasada w Twierdzy że nie zarabia się i nie sprzedaje się w obrebie guilda. I sam bez problemu robiłem uslugę dla kolegów z guild wartą 10 golda, a i też dostałem fanty warte kilka g.
Proponuję tą zasadę zakorzenić.

Co do moich obesrwacji - do pełnego wyposażenia np JEDI potrzebne są trzy crafty :
- Artifice - broń + wspomagaczenie do pancerza
- Cybertech - wspomagacze do pancerza + biżu + speeder
- clothcraft - do produkcji pancerza.

W beciedojechałem do 100 artifice  + 100 archeo + 89 T.Hunt i powiem tak, rare dropy są naprawde rare, i nawet kryształki barwy nei satakie wcale common, np ja mialem 60 błękitnych, 20 czerwonych, i ze 30 zółtych, natomiast na zielone do mojego widzimisie saberka polowałem praktycznie bezskutecznie, w koncu mi sie trafily w ilosci do zrobienia itemu z crita.
Chceta czy nie chceta, trzeba bedzie barterowac itemy, zwlaszca te do critow, bo ich jest malo.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Modnok on December 07, 2011, 12:07:38 PM
Co do uprzejmości graczy Twierdzy w LOTRO też mogę co nieco powiedzieć, dołączyłem do nich po sporej przerwie i tyle ile dostawałem za free i pomoc jaką obdarzyli jest nie do opisania, bezinteresowność na najwyższym poziomie, ale handelek drobny w gildii był tylko, że na AH i tam sprzedawane były różności po cenie wytworzenia, więc nie było mowy o zarabianiu na graczach z gildii. Sporo graczy jest już od dłuższego czasu w Twierdzy i pewnie podobne zasady mają wpojone, a jeżeli nowi gracze ich nie posiądą... to będę zdziwiony ich postawą.
Im więcej dasz od siebie tym większa czeka cię nagroda za dobro oraz uczciwość którą się wykażesz.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: VonskiWan on December 07, 2011, 12:22:08 PM
Koniec końców też stwierdziłem, że zamiast UT wezmę Slicing. Ponoć daje najwięcej kasy.

Co do tego że slicing daje kasę to prawda, ale po ostatnim beta weekendzie tak znerfili chyba o około 60 % jak na 50 lvlu otwierałem skrzynkę zazwyczaj było okolo 4 k credytow po nowym patchu niecałe 2k, strasznie to znerfili. Szczerze nie narzekałem na kasę bo slisicng dawał mi naprawde sporo, tylko trzeba teraz wziąć pod uwagę 3 czynniki od tamtej pory jak lvlowałem znerfili ilość kasy w boxach jak i respawn timer. O wiele dłużej się czeka na boxa niż poprzednio, a po 3 ilość ludzi na serwerze, jak ja lvlowałem byłem czasem jedyną osobą na danej planecie to nie musiałem się martwić, że ktoś mi boxa zwinie sprzed nosa. Co do np receptur które wypadają z boxów to jest tak są to random mission questy (purpurowe) oraz receptury jak zrobić speedery. Zrobienie speedera jest cholernie drogie jeżeli nie masz UT, zrobiłem jednego na 25 lvlu ale pochłonęło mi to około 40k kredytów na same materiały z UT, a od vendora speeder kosztuje 8k a szczerze strasznie się nie różnił, lekko wyglądem (kolorem) i tyle.

Patrze dużo ludzi wybiera cybertech to powiem tak jeżeli chcesz być samowystarczalny wybierz UT i scavenging obniżyli ceny za misję troszkę od ostatniego patcha a do robienia niebieskich, purpurowych modów potrzebne są materiały z UT które, są dość drogie zważywszy na ceny wypraw, oraz to że nie zawsze kończą się one powodzeniem.

Wiem że i tak zrobicie jak chcecie, ja już wiem że nie biorę slicing miałem sobie wziąć ale po ostatnim nerfie przechodziłem sobie koło skrzynek nawet nie chciało mi się ich otwierać.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Inkwizytor on December 11, 2011, 06:46:29 PM
W kwestii działań wewnątrz gildii - oczywistością jest, że na koleżankach i kolegach z gildii się nie zarabia, ale jeśli "wytwórca" musi wyłożyć własna kasę na zrobienie czegoś to wypada mu te wydatki pokryć.

Ja swoim consularem wybiorę pewnie Synthweaving - archeology- underword trading


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Luna on December 16, 2011, 10:08:36 AM
Luna - Artificer - kamyczki / hilty/ offhand





Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Filavorin i Spółka on December 16, 2011, 11:34:42 AM
Sennar - Artifice + Archeology + Treasure Hunting, Skaza - Scavenging + Cybertech + Underworld Trading powinno być ok reszta póki co nietknięta


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Kashiliah on December 16, 2011, 12:26:30 PM
Mała rada dla gildiowiczów ponieważ wczoraj kilka osób się mocno zdziwiło. Żeby craftować nie trzeba mieć materiałów przy sobie. Wystarczy je mieć w banku. Wasi towarzysze są na tyle inteligentni że sami sobie biorą materiały :P


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Flooberqs on December 17, 2011, 09:05:22 PM
widze ze jests bardzo doswadczony playerem i widzisz rzeczy ktorych inni nie widza. twoja cenna rada kompletnie odmienila moj poglad na temat craftingu.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Inkwizytor on December 18, 2011, 02:18:13 PM
Ironia? ^^

Bardzo dobra rada. Wprawdzie sam wczoraj  po umieszczeniu materiałów w cargo na statku się o tym przekonałem, ale może nie każdy wpaść na taki pomysł.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: devolo on December 21, 2011, 04:07:50 PM
a da się crafting robić samemu czy trzeba przez kompanów?


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Inkwizytor on December 21, 2011, 05:20:02 PM
Zbierać materiały możesz sam, ale wytwarzać już tylko przez companiona. Ale co za różnica?


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Flooberqs on December 21, 2011, 05:45:00 PM
Chciałbyś stać w bezruchu i craftować jakieś itemy przez pare minut?!? dziwne...


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: devolo on December 21, 2011, 09:00:22 PM
Już nie chodzi o to żeby stać, ale myślałem że będę mógł kompanom wrzucić kolejkę do craftowania i samemu też trochę zrobić, wszak co 3 pary kończyn to nie dwie :) biorąc pod uwagę że zazwyczaj mam do zrobienie 60-90 itemków


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: opey on December 21, 2011, 09:47:37 PM
60-90  :o To Ty tym handlujesz, czy jak ??


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Flooberqs on December 22, 2011, 09:11:52 AM
masz narazie 2ch kompanów pracujących ale niebawem będziesz miał ich więcej do dyspozycji. na 50lvl maxymalnie 4 będzie mogło coś dziargać. U mnie na 27 lvl może pracować max 3 a mam ich łącznie 4ch czyli 1 się miga od roboty...


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Catra on December 22, 2011, 09:22:45 AM
Może pracować, może pracować :P A skąd kasa na tą robotę ? :)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Luna on December 22, 2011, 09:47:06 AM
z questów :)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Kashiliah on December 22, 2011, 11:01:51 AM
Na 40 lvlu dostałem możliwość wysyłania czterech kompanów na misję więc istnieje małe prawdopodobieństwo że na 50 będzie można 5 wysłać.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Flooberqs on December 23, 2011, 09:51:11 PM
czytałem gdzieś że max 4ch co nie zmienia faktu że może kto wie.....
a co do ilości kasy to jeśli z Q nie leci tyle co by się chciało, a i farmienie nie jest czyjąś mocną stroną to należy znaleźć niszę na AH i ją zapełnić :) Z tego co ostatnio przeglądałem to po wykupieniu całego dostępnego na AH  desh`u, wykraftowaniu podstawowego itemu (mam armormech) i sprzedaniu choćby do vendora byłbym jakieś kilkaset % do przodu... Tak czy siak możliwości jest cała góra na zdobywanie credytów


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Floggas (Flogg, Khadrim) on January 03, 2012, 02:26:23 PM
W co najlepiej pójść jako Jedi Guardian ?
Artifice + Archeology + underworld trading ?
Synthweaving + Archeology + Underworld trading ?

Czy może coś innego zupełnie ?


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Inkwizytor on January 03, 2012, 03:03:39 PM
Pytanie czy nie lepiej Biochem - przydadzą się chyba medpacki


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Floggas (Flogg, Khadrim) on January 03, 2012, 03:11:45 PM
W sumie racja ;)
A co do Biochemu najlepsze w takim razie ?


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Eor (Czarny) on January 03, 2012, 03:30:32 PM
Do Biochemu - Bioanaliza żeby zbierać matsy + Dyplomacja (misje medyczne)

Choć to trudny/nudny craft. Tak naprawdę mało przydatny do maks lvlu. Używa się z niego podczas lewelowania raczej tylko implantów a to i tak od 25 lvlu.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Floggas (Flogg, Khadrim) on January 03, 2012, 03:51:00 PM
Który będzie dla mnie w takim razie przydatny ?  :)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Eor (Czarny) on January 03, 2012, 05:09:52 PM
Ten, który przyda się najbardziej Twojej postaci, wydaje Ci się najciekawszy i sprawi Ci najwięcej radości podczas lvlowania :)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Boodny on January 03, 2012, 05:54:53 PM
Co do biochemi to się bardzo mylisz. W tej chwili jest to najbardziej opłacalny craft moim zdaniem dla każdego. Na 50 można zrobić stima BoP który nigdy się nie kończy, generalnie daje tyle statów co dodatkowy item i nigdy nie musisz się martwić o kupowanie stimów. Dodatkowo możesz zrobić medpacka i adrenaline, które także się nie kończą i dają znacząco więcej statów niż niebieskie odpowiedniki, które można kupić na aukcji i się zużywają.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Eor (Czarny) on January 04, 2012, 08:51:53 AM
Quote
Co do biochemi to się bardzo mylisz ... Na 50 można zrobić ...

Napisałem o tym w powyższym poście ...
Quote
Tak naprawdę mało przydatny do maks lvlu

Na makslevelu może być dochodowy - najpierw jednak trzeba ten poziom osiągnąć co moim zdaniem jest marudne :)

Quote
który nigdy się nie kończy
... z tego co wiem, choć makslevelu nie mam i mogę się mylić, stimy które nigdy się nie kończą wymagają do używania biochemii, zatem ich wartość rynkowa jest chyba raczej niewielka :)

Osobiście uważam, że biochem jest nieco niewyważony w  stosunku do innych craftów. Medpaki crafci sie długo, nie wiem czy nie dłużej niż cooldown na nie :) Ostatnio zrobiłem koledze niebieskie stimy na 16 lvl. No zajebiste są ... leczą postać i kompana HoT'ują. Jednak, z tego co pamiętam,  czas zużyty na zrobienie takiego stima to 8,20 min., co oznacza że w godzinę robisz ich 7  :)  A ile trwa kliknięcie na stima jak giniesz? :)
Poza tym dla gracza, który jak ja postanowił na postaci nie mieć żadnego punktu Mrocznej Strony biochem używający dyplomacji do craftu jest podwójnie trudniejszy. Każda misja dyplomatyczna daje punkty Mroku lub Światła zatem jeśli nie chcesz ich otrzymywać masz dostęp do przynajmniej o połowę mniej misji niż inni. :) Zdarzało się już często tak, że z lightpoint misji nie miałem żadnej, która dawała mi potrzebne komponenty.

Nie twierdzę, że biochem jest gorszy ... mogę tylko powiedzieć, że moim zdaniem w lvlowaniu jest trudniejszy i bardziej marudny niż dwa inne które posiadam.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: czyhanastrychu on January 04, 2012, 09:30:41 AM
Z kolei artifice-archeology-treasure hunting robi się łatwo. Trzy wieczory i masz 400 lvl w każdym. Wysyłałem czterech kompanów a sam robiłem misje w kosmosie.
Treasure hunting zarabia na siebie. W lockboxach znajduje się nie tylko kasa ale i itemy a nawet relikty. Zielone opycha się vendorom a lepsze na GTN.   

Wie ktoś z czego najlepiej dropią misje do archeologii i skarbo-szukactwa?


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Boodny on January 04, 2012, 11:31:13 AM
Biochem robi się do 400 w 1 dzień, przecież dyplomacja nie jest potrzebna do lvlowania crafta. Co do punktów ciemnej strony to jak wbijesz 10000 light, to ci się te dark skasują i będziesz miał 0. W biochemii zarabia się na implantach a mówiąc o niekończących się stimach miałem na myśli bonus dla craftera, bo każdy craft ma najlepsze recki BoP. Najlepszy stim daje więcej statystyk niż dodatkowy item.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Modnok on January 04, 2012, 11:39:01 AM
Biochem robi się do 400 w 1 dzień, przecież dyplomacja nie jest potrzebna do lvlowania crafta.

Ty tak na poważnie to pisałeś? Pytam bo mam Biochem i Dyplomacje i zainteresowało mnie to "wbijanie" do 400 w jeden dzień. Chyba, że nie chodziło ci o takie "dosłowne" jeden dzień, bo jak tak to nie wiem po co to w ogóle pisane było.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Boodny on January 04, 2012, 01:14:10 PM
Oczywiście na 5 kompanionów na 50 poziomie robisz to w 1 dzień bez problemu.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Modnok on January 04, 2012, 01:37:28 PM
A no to chyba, że tak w sumie to po Twojej wczesnej odpowiedzi można było się tego domyśleć, to takie oczywiste był przecież ;)  (to, że dla Ciebie jest coś oczywiste nie musi oznaczać coś oczywistego dla innych osób pamiętajcie proszę o tym) To tak jak bym napisał sobie np. "A ja przechodzę sam całego Esseles!" Tylko, że jak jestem na 50 poziomie i na Easy mode on, ale po co o tym pisać... :)


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Boodny on January 04, 2012, 01:47:37 PM
No przepraszam, nie widzę sensu dyskutowania craftów na mniejszym lvlu niż maksymalny, stąd wydało mi się oczywiste, że mówimy o 50lvlu.


Title: Re: Pytanie_O_Specjalizacje
Post by: Modnok on January 04, 2012, 02:03:53 PM
Nie ma za co przepraszać trochę off top się tu nam zaczyna, nie uważasz? :) I nie przepraszaj tylko też za to bo to już by nie było szczere i prawdziwe ;)