Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Print  
Autor Topic: Pytanie_O_Specjalizacje  (Read 38708 times)
Ragnaar
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 17



« Reply #45 on: December 05, 2011, 03:25:51 PM »

Może się okazać że na najwyższym poziomie będzie można stworzyć coś co ma dajmy na to dodatkowe 2 sloty na mody. W takim przypadku wykrafcenie broni o podobnym dmg co broń z dropa miałoby sens ponieważ ogólnie staty byłyby siłą rzeczy wyższe. Szkoda że nie ma jeszcze bazy danych gdzie można podglądnąć wszystkie możliwości craftu i stosunek produktów do dropa, wybieramy trochę po omacku ale jest w tym też trochę smaku :)
Elron
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 407



« Reply #46 on: December 05, 2011, 03:52:08 PM »

Z tego co czytałem w przypadku critical success w crafcie mamy dostać broń/pancerz z większą ilością slotów na modyfikacje.
Ragnaar
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 17



« Reply #47 on: December 05, 2011, 04:15:04 PM »

Tak przy okazji, skoro mody można wkładać i wyciągać bez konsekwencji (pomijając finansowe) to obawiam się że rynek szybko się nasyci i handel tym tematem będzie kulał :(. Chyba że jestem w błędzie i mody w jakiś sposób się niszczą.
Catra
Wojownik Twierdzy
Jeździec
*
Offline Offline

Wiadomości: 84



« Reply #48 on: December 05, 2011, 05:32:34 PM »

Nie możesz mieć wszystkiego ze skilli :) Tak mi sie wydaje , że zawsze coś trzeba będzie dokupic.
Hastur
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 118



« Reply #49 on: December 05, 2011, 05:33:45 PM »

Jeżeli siła sprzętu zależy od modów to czym się różni sam podstawowy sprzęt w takim razie ? Jaka jest różnica między wykrafconym armorem a armorem z dropa skoro mogę sobie z jednego do drugiego mody przekładać i w efekcie otrzymać tą samą zbroję którą de fakto noszę na sobie bo podobają mi się bonusy.
A skoro mam już zbroję, która mi odpowiada jaki jest sens w crafceniu nowej albo łażeniu na instancje ?
Coś mi tutaj nie pasuje w tym systemie.

Tak przy okazji, skoro mody można wkładać i wyciągać bez konsekwencji (pomijając finansowe) to obawiam się że rynek szybko się nasyci i handel tym tematem będzie kulał :(. Chyba że jestem w błędzie i mody w jakiś sposób się niszczą.

Nie niszczą się. Masz absolutną rację.
Dlatego Cybertech i Biochem są craftami na End Game.
Biochem daje potki i stimy których będa używać wszyscy.
Cybertech daje granaty, mody do statków, implanty, mody do armorów plus możesz sobie wykrafcić speedery :)
Elron
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 407



« Reply #50 on: December 05, 2011, 06:35:03 PM »

Z tego co wiem wynika że cały ten system craftu jest stworzony tak a nie inaczej żeby gracze biegali w sprzęcie, jaki im się podoba a nie w takim, który ma lepsze staty.
Z reakcji testerów widać że system ten bardzo im się podobał. Jak to wyjdzie w praktyce to się dopiero okaże.
Tomii
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 55



« Reply #51 on: December 05, 2011, 06:38:20 PM »

armorem, iloscia slotow na mody , wygladem

btw te recepty ktore sa dostepne u vendorow nie sa end game'owe , najlepsze pewnie bedzie sie zdobywac i te wlasnie armory beda w cenie i napewno beda sie sporo roznily od tych ktore w tej chwili sie nosi

w kazdej grze crafty " dorownuja " itemom z raidow przynajmniej na poczatku ( potem dodaja nastepne recepty do crafcenia )  , wiadome jest ze im trudniej jest armor zdobyc tym lepszy on powinien byc  , mozliwe jest ze np skladniki na zrobienie jakiegos super armorka beda lecialy z bosow w instancjach raidowych i beda te crafty lepsze niz same dropy ale czas pokaze :)
Elron
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 407



« Reply #52 on: December 05, 2011, 06:49:21 PM »

Małe sprostowanie - armor w zbrojach i dmg w broniach też zależy od ulepszeń które można wymieniać. Twórcy kilka razy powtarzali że jak ktoś się uprze to może dojść do max lvl w ulepszanym pancerzu i ulepszanej broni z 10 lvl:)
Hastur
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 118



« Reply #53 on: December 05, 2011, 08:28:50 PM »

Małe sprostowanie - armor w zbrojach i dmg w broniach też zależy od ulepszeń które można wymieniać. Twórcy kilka razy powtarzali że jak ktoś się uprze to może dojść do max lvl w ulepszanym pancerzu i ulepszanej broni z 10 lvl:)

No widziałem, że przy tych nisko poziomowych sprzętach jest nawet notka iż mogą one zostać one ulepszone modami ale ich poziom się wtedy zmieni.
Widziałem też, że do najlepszych recept potrzeba matsów BOP, które wypadają z rajdów i instancji conajmniej heroic.
No nic, zagramy zobaczymy :)
czyhanastrychu
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 68



« Reply #54 on: December 05, 2011, 08:46:45 PM »

Teraz po testach jestem już przekonany, że consularem będę robił Artifice, Archeology i Underworld Trading.
Ragnaar
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 17



« Reply #55 on: December 05, 2011, 08:51:24 PM »

Różnica powinna być w durability. Itemy z 10lvl miałyby taką odporność na zniszczenia jak itemy z 50lvl? Muszą być jakieś podstawowe staty bo w końcu jaki cel ma taki craft jak armortech poza modami, tworzenie zbroi dla samego wyglądu? Coś to nie tak.
Hundreds
Wojownik Twierdzy
Jeździec
*
Offline Offline

Wiadomości: 79


« Reply #56 on: December 05, 2011, 09:50:20 PM »

Hehe, no i własnie widzimy różnicę miedzy takim lamerem, graczem sobotnio - niedzielnym jak ja i hardcorami :) Ja się dzisiaj dowiaduje mniej więcej jaki tu jest crafting i jego mechanikę poznam grając, a Wy już bawicie się w czystą matematykę i wyliczacie optymalnego crytyka na stworzenie zbroi na 50 levelu :)
Ragnaar
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 17



« Reply #57 on: December 05, 2011, 10:01:30 PM »

Czymś trzeba się zająć przez te kilkanaście dni  ;D

Jednak durability się nie zmienia, wysokolevelowe itemy mają 100/100 lub 120/120 zmienia się natomiast ilość armoru. Total stats (na żółto) wygląda jak suma wszystkich modów wsadzonych do itemu (na niebiesko). Niektóre itemy w bazach mają natomiast total stats ale nie widać modów (chyba że są nieuaktualnione dane). Na modach są wymagania co do poziomu postaci czyli faktycznie można wsadzić dobrego moda do niskolevelowego itemu (?) tylko przypuszczam że postać na np. 10lvl nie będzie mogła tego użyć. Jest tu jakiś system którego narazie nie ogarniam.
Hastur
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 118



« Reply #58 on: December 06, 2011, 07:45:09 AM »

Teraz po testach jestem już przekonany, że consularem będę robił Artifice, Archeology i Underworld Trading.

UT ? Treasure Hunting jest do Artifice jeśli chcesz zbyć samowystarczalny.

Różnica powinna być w durability. Itemy z 10lvl miałyby taką odporność na zniszczenia jak itemy z 50lvl? Muszą być jakieś podstawowe staty bo w końcu jaki cel ma taki craft jak armortech poza modami, tworzenie zbroi dla samego wyglądu? Coś to nie tak.


Tak, ale wtykając mody zmienia się level przedmiotu a przez to też jego staty :)
Jak wsadzisz mody z 50 poziomu do przedmiotu z 10 poziomu to poziom przedmiotu zmieni sie na 50.
Więc postać z 10 nie będzie mogła go używać :)
Czyli przedmioty różnią się tylko wyglądem. Jakoś słabo widzę ten system. End Game na tym ucierpi.


Zresztą jak to powiedział mój kolega "to jest gra o levelowaniu a nie o end gamie" :)


Hehe, no i własnie widzimy różnicę miedzy takim lamerem, graczem sobotnio - niedzielnym jak ja i hardcorami :) Ja się dzisiaj dowiaduje mniej więcej jaki tu jest crafting i jego mechanikę poznam grając, a Wy już bawicie się w czystą matematykę i wyliczacie optymalnego crytyka na stworzenie zbroi na 50 levelu :)


Niestety krytyk na crafcie jest stały więc nie ma tutaj co liczyć :P
Ciekawe ile się robi taki topowy armor na przykład. Parę godzin ? Kilka dni ?
Podejrzewam, że ciężko będzie spamować topowe crafty w celu uzyskania krytyka.
Ale tutaj wchodzi affection kompana. Im większe, tym szybciej będą wykonywać crafty i misje. To tak jak byście nie wiedzieli :)


Edit:

Znalazłem dane na temat tych krytów. Misje mają 20%, craft ma 5%. Modyfikują to bonusy niektórych kompanów.

Quote
Critical crafts do 3 things:

    Armor/Weapons: Adds a modulator slot
    Mods: Makes 2
    Missions: Gives epic quality crafting materials

Więcej na ten temat znajdziecie tutaj:
http://www.starwarsmmolevelingguide.com/crafting-guide/
Ragnaar
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 17



« Reply #59 on: December 06, 2011, 12:04:52 PM »

Hastur, chcesz powiedzieć że będziemy chodzić na flashpointy tylko po mody lub matsy do craftu żeby sobie zmienić wygląd itemków? Przecież taki system rozwali pve po 3 miesiącach.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Print