Teraz po testach jestem już przekonany, że consularem będę robił Artifice, Archeology i Underworld Trading.
UT ? Treasure Hunting jest do Artifice jeśli chcesz zbyć samowystarczalny.
Różnica powinna być w durability. Itemy z 10lvl miałyby taką odporność na zniszczenia jak itemy z 50lvl? Muszą być jakieś podstawowe staty bo w końcu jaki cel ma taki craft jak armortech poza modami, tworzenie zbroi dla samego wyglądu? Coś to nie tak.
Tak, ale wtykając mody zmienia się level przedmiotu a przez to też jego staty
Jak wsadzisz mody z 50 poziomu do przedmiotu z 10 poziomu to poziom przedmiotu zmieni sie na 50.
Więc postać z 10 nie będzie mogła go używać
Czyli przedmioty różnią się tylko wyglądem. Jakoś słabo widzę ten system. End Game na tym ucierpi.
Zresztą jak to powiedział mój kolega "to jest gra o levelowaniu a nie o end gamie"
Hehe, no i własnie widzimy różnicę miedzy takim lamerem, graczem sobotnio - niedzielnym jak ja i hardcorami Ja się dzisiaj dowiaduje mniej więcej jaki tu jest crafting i jego mechanikę poznam grając, a Wy już bawicie się w czystą matematykę i wyliczacie optymalnego crytyka na stworzenie zbroi na 50 levelu
Niestety krytyk na crafcie jest stały więc nie ma tutaj co liczyć
Ciekawe ile się robi taki topowy armor na przykład. Parę godzin ? Kilka dni ?
Podejrzewam, że ciężko będzie spamować topowe crafty w celu uzyskania krytyka.
Ale tutaj wchodzi affection kompana. Im większe, tym szybciej będą wykonywać crafty i misje. To tak jak byście nie wiedzieli
Edit:
Znalazłem dane na temat tych krytów. Misje mają 20%, craft ma 5%. Modyfikują to bonusy niektórych kompanów.
Critical crafts do 3 things:
Armor/Weapons: Adds a modulator slot
Mods: Makes 2
Missions: Gives epic quality crafting materials
Więcej na ten temat znajdziecie tutaj:
http://www.starwarsmmolevelingguide.com/crafting-guide/