Teraz jak już jestem na 60lvl to nadal crytuje po kilka tysiecy. Ostatnio po zmianie runki walnąłem mobka(59lv) za 5,600. Chociaż aż takie kryty częste nie sa, bo skille runekeepera nie mają podanego dokładnie dmgu. Są np. 800-1200. I dlatego raz kryt jest większy raz mniejszy. Za to kryty po 3-4+k są normą jak gram. Co lepsze, większość skilli ma możliwość krytnięcia do ponad 1k. Nawet te, które rzucasz w biegu i nie mają CD albo mają 2-3s. Moj dmg opiera sie na krytowaniu. Mam juz opracowaną piękną taktykę na etten na 1v1. Rk sam w sobie nie ma duzej szany na kryta, ale po uzyciu jakiegos skilla z Fury of Storm jest 10% szany na uruchomienie buffa (+10% critical chance, -10% power cost). Niby 10% szansy na uruchomienie, ale RK tak szybko uderza skillami FoS, że nie pamiętam walki, żebym nie miał tego buffa. I to nie wszystko co potrafi RK. Legendarny trait (za repa) ulepsza skill AoE Vivid Imagery. Gdy nie był ulepszony to nie używałem go zbyt często, dmg średni tylko stunuje w AoE. Z traitem sprawa wygląda inaczej. CD zmniejszony o 2m, dmg zwiększony (tez nie jest super, ale zawsze), stun AoE trwa dłużej, i co najlepsze daje na 15s buffa +30% Critical chance. No i bój sie creepie zły, bo RK ma teraz prawie 50% szansy na kryta, a prawie kazdy skill FoS na krycie ma ok. 100% (czasami więcej) critical multipler. A jeżeli RK wie, w którym momencie uzyciu tego skilla + poczekać na inne buffy, ktore pojawiają sie w walce, po użyciu skilla Epic Conclusion Creep pada martwy nawet tego sie nie spodziewając.
Teraz może powiem jak robie takie cryty ogromne.
Skill Epic Conclusion sam w sobie ma dmg ok.600-700.
I jak zrobić z tego 5k?
Pierwsza rzecz runka (+35% critical multipler, +10% dmg).
Torebka (scroll +5% dmg)
Sztandar (15% dmg)
Gemy (2x +2% lub jeżeli ktoś ma 5%)
Traity pod FoS (4% critical multipler per attunement = 40% Critical multipler)
Szatka radiance (+4%critical multipler)
Pierscionek (+6% critical multipler lub 2x)
I teraz najciekawsze o skillu Epic conslusion.
Niby 600-700dmg, ale skill gdy krytuje ma dodatkowe 50% dmg. Dalej, w walce włączają nam sie buffy po uzywaniu instantowych skilli FoS. Każdy dodaje 75% dmg do epic conclusion.
W sumie ten skill ma +200% DMG! Doliczcie teraz critical multipler ponad 100%. Teraz pomyślcie jaki to dmg jak jest Devastating.
Dla smaczku dodam, że po booku 7 skill Epic Conclusion ma tylko 30s CD