Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Death Knight  (Read 4640 times)
Phara
Gość
« on: May 23, 2008, 12:57:51 PM »

Blizz podał kilka kolejnych informacji na temat pierwszej klasy hero w WoWie.

Aby rozpocząć zabawę Death Knightem będzie należało miec co najmniej 55 lvl. Tworzymy nowego hero (od razu na 55 lvlu) dowolnej rasy - tylko na serwerach pvp można założyc go jedynie po stronie, po której aktualnie gramy.

Stworzone zostaną dodatkowe questy przeznaczone jedynie dla DK, które pozwolą na rozwinięcie jego mrocznych zdolności :) Bedzie można stworzyć jednego DK na jeden serwer na jedno konto.

Drzewko da nam 3 możliwości builda:
Blood - pod DPS - procentowo zwiększony damage
Frost - pod Tank - procentowo zwiększony threat/zmniejszony damage
Unholy - pod PVP - zwiększona szybkość ataku i zmniejszony cooldown zaklęć

Każda zdolność DK będzie wymagała runów (podzielone jak w drzewku na blood, frost i unholy). Można będzie na raz używac zestawu 6 runów, od DK będzie zależało jak taki zestaw będzie wyglądał. Np. dps będzie starał się zawsze mieć zestaw złożony z runów blood a tank z frost. Możliwe będą zestawy mieszane.
Podobnie jak Warrior generuje rage, DK będzie generował runic power.

Summonowanie:
DK będzie miał możliwość podnoszenia ghoula ze zwłok ubitego zwierzaka czy playera. Jeśli podniesie go z sojusznika, gracz ten będzie mógł kontrolować swoją postać jako ghoul.
Bedzie równiez istniało łączone zaklęcie (channeled), które podniesie grupę undeadów chętnych zaatakować wrogów DK.
Dodatkowo każdy DK będzie mógł summonować mounta na 40 lvlu. Po zdobyciu wyższego lvla będzie mógł wykonać questa dającego wersję epicką deathchargera.
Yamana
Gość
« Reply #1 on: May 23, 2008, 02:31:36 PM »

Jak dla mnie wypasik ^^ taki Death Knigth może załatać luki w składach na rajdach ... chyba że jestem w błedzie albo źle to sobie wyobrażam
Zielarz
Moderator
Weteran
*****
Offline Offline

Wiadomości: 188



« Reply #2 on: May 23, 2008, 04:01:20 PM »

przyjdzie ten ruposz to zobaczymy z czym to się je i jak może się przydać w party
Motivation
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 53


Shaman


« Reply #3 on: May 26, 2008, 07:29:23 PM »

Wszystko wyjdzie w "praniu". Jednak mam jedno retoryczne pytanie: Czy Blizzard kiedykolwiek nam zaszkodził swoją nową grą czy dodatkiem?
bobrock1982
Gość
« Reply #4 on: May 28, 2008, 09:43:46 PM »

A propos deathknighta - tutaj jest mnostwo rzeczy (lacznie z talent tree DeathKnighta), ktore wyciekly podczas betatestow Wrath of the Lich King:

http://www.ripten.com/2008/05/27/wow-wotlk-spells-talents-trees-profession-information-leaked/
Marioosh
Gość
« Reply #5 on: June 03, 2008, 11:09:58 AM »

Czy zaszkodził nowym dodatkiem? Moim zdaniem tak. BC rozniosło w pył logikę ekonomii w WoW. Moim zdaniem nie za bardzo przemyśleli całą sprawę.
Zielarz
Moderator
Weteran
*****
Offline Offline

Wiadomości: 188



« Reply #6 on: June 03, 2008, 11:14:45 AM »

Ja na 100% zostanę przy swoim taurenie - polowym szpitalu :)

Co do eko to zobaczymy, mam tylko nadzieję że DK nie będzie przepakowany.
Piast
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 59


« Reply #7 on: June 03, 2008, 11:33:21 AM »

Z jednej strony zaszkodził bo stary kontynent wymarł, z drugiej strony przyciągnął z powrotem do gry graczy obietnicą wypasionych przedmiotów. Gdyby itemizacja nie dostała takiego kopa to część raiderów z wymaksowanym wyposażeniem nie śpieszyła by się tak z zakupem dodatku.
W zapowiedziach można przeczytać, że ten dodatek chcą bardziej zbalansować, żeby nie wyludnić outlandu w dniu wyjścia dodatku. Poza tym zapowiadają powrót stylistyki do klasycznego World of Warcraft.
Szkoda tylko, że death knight to jedyna klasa hero już widzę tą absurdalną sytuację kiedy po miastach zaczną uganiać się tabuny death knightów ;)
Motivation
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 53


Shaman


« Reply #8 on: June 03, 2008, 02:32:44 PM »

Mnie osobiście nie pociąga Death Knight, bardziej czekam na itemy, instansje itd ;)
Pages: [1]
  Print