Dodatek za tydzień w klasie już dużo raczej się nie zmieni, dlatego zaczynam dyskusję o naszych ulubionych puszkach vel pralkach
To ma być dyskusja, a po premierze wymiana uwag z doświadczeń w HD, jak i również jakieś nakierowanie początkujących puszek
Na początek lektura obowiązkowa:
https://www.lotro.com/forums/showthread.php?529394-Class-Changes-Summary-GuardianNa razie zakladam ze tankowac bede w niebieskiej sciezce. Jest latwiejsza do spokojnego przejscia w nowa rzeczywistosc. Zoltej pewnie minie jakis czas zanim sie jej nauczymy.
Na poczatek LI.
Tak sobie popatrzyłem na legacje i broń chyba będzie praktycznie identyczna u każdego skoro tankujemy dpsem.
Moja propozycja na legacje na broni:
Vexing Blow Damage (Major)
Whirling Retaliation Damage (Major)
Guardian Ward Duration (Major)
Guardian Pledge CD (Major)
Warriors Heart Duration (Minor) / Sweepeing Cut Dmg (Major)
Vitality
Might
Pod znakiem zapytania są wg mnie Warriors Heart i Might. Jesli faktycznie będzie tak, że Guardzi będą nieśmiertelni to te dodatkowe 10s (przy 20s niestraitowanym) roznicy wielkiej nie zrobi. Zamiast tego dac dodatkowy dmg wrzucajac Sweeping Cut Dmg (Major). Nie wiem ile będziemy mieli Mighta ale skoro takujemy przez dps to te dodatkowe punkty nie zaszkodzą.
Wychodzi 4/5 Major. Nie jest to malo. Do tej pory 3 Major w zupelnosci wystarczaly, ale z krysztalkiem powinno sie udac. Jak nie za pierwszym to drugim razem
Belt:
Tu mam wiekszy problem. Jest duzo legacji teoretycznie wartych uzycia, a tylko 7 miejsc.
Must have to na pewno Shield Damage (Major), plus ja zawsze uzywam i kazdemu doradzam Cry Resist Chance (Major) - na prawde robi roznice. Idac dalej mamy ciekawa nowa legacje Force Taunt Duration (Minor). Kolejna prozycja tez chyba obowiazkowa to Shield Smash Damage (Minor) skoro w HD bedzie to skill frontal aoe. Zostaja 3 miejsca. Te pewnie zapelnimy jak bedziemy madrzejsi o wiedze juz po premierdze HD. Zakladam ze wybor bedzie miedzy: Gardians Ward Block/Parry Rating (Major) - w zaleznosci czego nam bedzie brakowac do cap, Guardians Pledge Magnitude (Major) choc sam w tej chwili jestem sceptyczny czy te 1-10% robi jakakolwiek roznice? 50% na b/p/e i tak daje nam "niesmiertelnosc", wieksza niesmiertelnosc? Chyba jednak zbyt duzo szczescia
.
Lecimy dalej Challenge Targets (Major) - do tej pory uzywalem, teraz nie wiem, na skirmy, niektore rajdy i insty (Smaug, Ogrody, Fornost Shadow) sie przyda, wyjdzie w praniu.
Legacje powiazane z Catch a breath odrzucam zakladajac ze nie zrobi wielkiej roznicy przy naszych super tankach i healerach
Zostaje opcjonalnie Sting Damage (kolejny Major) z pytaniem czy bedzie na niego czas oprocz sytuacji gdy trzeba zdejmowac korupcje i legacje na Vit/Might.
Uff, znowu duzo Major. Konkretnego zestawu juz nie osmielam sie podawac bo jest duzo mozliwych kombinacji. We'll see...
Dyskusje uwazam za rozpoczeta.
PS. Przepraszam za brak polskich znakow od pewnego momentu, ale cos sie przestawilo i przegladarka zglupiala
Poprawie w domu.