Pages: 1 [2] 3
  Print  
Autor Topic: Rozważanie różne nt nowego regulaminu ;)  (Read 10430 times)
sin
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 36


Sinafaye


« Reply #15 on: May 21, 2011, 01:13:20 PM »

Eldricht. ;D
Odnosnie regulaminu slow pare:
Procedura przyjecia do gildi cos sie pokrecila. Punkt 8 chyba jest juz niepotrzebny.
Tak jak juz mowilem wczesniej - ograniczenie z altami troche meczace (zostawilbym tylko 0 dla rekrutow).
Tax - ciezka kwestia. Ja personalnie wolalbym nie placic i samemu sobie kupowac potrzebne rzeczy, zamiast brac z banku, jednakze zauwazylem, ze socjal ma mocne wsparcie. ;-)
Eldricht.
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 190



« Reply #16 on: May 21, 2011, 01:19:32 PM »

Eldricht. ;D

Widzę entuzjazm ;D
Charakternik
Moderator
Przybysz
*****
Offline Offline

Wiadomości: 16


« Reply #17 on: May 21, 2011, 01:20:21 PM »

1.  §2 Rangi w gildii - fajna sprawa wprowadzenia rangi Weteran i Doradca - w sumie nigdy na to nie wpadliśmy - mam tylko nadzieje że Doradca nie będzie "martwą" rangą.
Rangi te powstały jako wynik burzy mózgów na zlocie :] Mamy narazie 4 osoby chętne pomagać jako Doradca, kandydatów na Weteranów też kilku jest

2. §3 Kwestie techniczne związane z postaciami - powiem wprost (zresztą Charakternik już o tym wie) - nie podoba mi się ten zapis. O ile logicznym jest brak altów dla rekrutów (zawsze tak było) o tyle ograniczenia dla członków gildii nie rozumiem.
Generalnie zamysł był taki, aby choć trochę pokierować ludzi na wygenerowanie 2-3 silnych postaci aby budować silniejsze ekipy

Nie rozumiem również czemu wyższe rangi mogą mieć więcej altów? Tu już mi zajeżdża "elitarnością" w gildii - kolejny powód do nieporozumień.
Nie chodzi tu oczywiście o generowanie podziałów na lepszych i gorszych, chodziło o wynagrodzenie dodatkowym altem graczy których staż i wkład w grę jest większy. Jeżeli jest to tak bardzo kontrowersyjny zapis to można go przedyskutować

3. §4 Komunikacja w gildii - zakaz przeklinania - no w końcu!!! To zawsze był dla mnie ważny punkt w Twierdzy i cieszę się że powracamy do tego w WARze. Zapis ten wyróżniał Twierdzę i powodował, że współpraca z członkami była przyjemniejsza - nie trzeba bluzgać, żeby być zrozumiałym czy nawet żeby wyrażać emocje.
Ciekaw jestem jak obecni członkowie - przyzwyczajeni do braku ograniczeń w tym zakresie - przystosują się do zmiany? ;) Mam też nadzieje, że furtka pozostawiona na mumble nie będzie notorycznie wykorzystywana i tylko od czasu do czasu przy wipie usłyszę "Oż kur...", a nie jak do tej pory "No chodzi tu ku.wo, zajeb... Cię"
Jeżeli chodzi o mumbla to jest to jedyna "furtka", która dopuszcza używania przekleństw. Zgodnie z ustaleniami zabrania się przeklinania NOTORYCZNEGO oraz ogólnie zachowań ordynarnych, obraźliwych, jeżeli coś się komuś wymsknie nikt nie powinien z tego robić problemu.

pkt 3 Kodeksu dotyczący Nazewnictwa - troche przesada, mamy już graczy z nickami przypominającymi dwukasetową spawarkę do drewna. Imo punkt ten należy nieco zmodyfikować, jeśli ma on obowiązywać.
przedyskutujemy ten zapis, bo ciężko znaleźć tu złoty środek

pkt 9 tegoż samego Kodeksu to jawna prowokacja! Jestem na "nie"
Jest to zapis Kodeksu Twierdzy więc akceptowałeś go już wcześniej składając podanie :)

Co do gankowania masz rację - sam gankuję przecież, ninjowanie generalnie się skończyło.

Ja też uważam ten zapis za kontrowersyjny,  był to zapis zupełnie martwy jak do tej pory. Ale taki jest Kodeks Twierdzy, a napisane w nim jest:

Uwaga - Kodeks jest nadrzędnym dokumentem w Twierdzy. Każdy oddział ma swój wewnętrzny regulamin.





Eldricht.
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 190



« Reply #18 on: May 21, 2011, 01:29:08 PM »

Jeszcze jedna uwaga z mojej strony, kieruję ludzi na forum i róbcie to też proszę w miarę możliwości tak aby każdy miał możliwość wypowiedzenia się. I to ma mumblu i wklejając na gildiowym link do forum.
Vallian
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 44



« Reply #19 on: May 21, 2011, 02:23:11 PM »

pkt 9 tegoż samego Kodeksu to jawna prowokacja! Jestem na "nie"
Jest to zapis Kodeksu Twierdzy więc akceptowałeś go już wcześniej składając podanie :)

Jak akceptowałem to był chyba patch 1.3.5, czyli brak AAO, inna kampania na T4 itp. więc gankujących było niewielu, zwłaszcza że mieli marne szanse bo jedyne co się wtedy napotykało to zerg. Sama data regulaminu z 2008r świadczy o tym że to prehistoria, a gra się troche pozmieniała ;P
Inkwizytor
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1639



« Reply #20 on: May 21, 2011, 02:57:43 PM »

Jeszcze proponuję zmienić temat wywalając "oraz przedsionek do Garaz Runkaraki" ;)

Słuszna uwaga.

Co do gankowania - nie przesadzajcie z tym problemem. W WAR jest to zjawisko powszechne, wręcz pożądane i nie będące przedmiotem napiętnowania. Narzuca to idea gry ;) Nie ma co tematu roztrząsać. Zapis w kodeksie Twierdzy odnosi się do negatywnych zachowań tego typu, które być może w innych grach są niestosowne. W WAR gankować na niższych Tierach nie można (w sensie postaciami wysokolevelowymi) a w Tier 4 - widzisz destraka to go zabijasz - o imię i level pytasz potem ;)

rada też dla oficerów - zaznaczajcie sobie w rosterze, przez notki oficerskie kto zaakceptował regulamin - łatwiej utrzymać porzadek i pogonic tych którzy jeszcze tego nie zrobili.
Jokero
Wojownik Twierdzy
Jeździec
*
Offline Offline

Wiadomości: 81



« Reply #21 on: May 21, 2011, 03:19:28 PM »

Trudno mi bedzie przelknac fakt ze bede musial zainstalowac Enemy. Czy na pewno jest niezbedny do grania w WB?
Eldricht.
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 190



« Reply #22 on: May 21, 2011, 03:29:34 PM »

Trudno mi bedzie przelknac fakt ze bede musial zainstalowac Enemy. Czy na pewno jest niezbedny do grania w WB?
Moim zdaniem jeden z lepszych addonów i naprawdę przydatny. Ja ze swej strony polecam również: ShowHealthPercent i TargetRing
Inkwizytor
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1639



« Reply #23 on: May 21, 2011, 05:51:30 PM »

Z enemy korzystam tylko z markowania, group icons i targetowania. I wystarczy.

Kiedyś używałem też skonfigurowanego unit frames ale obciążał mi grę i zrezygnowałem.

Przy okazji - kto mi powie czemu Phantom nie działa?
Inkwizytor
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1639



« Reply #24 on: May 23, 2011, 02:26:11 PM »


PS. Rozumiem że prawo nie działa wstecz? Chodzi mi głownie o alty.
W twierdzy mam maina Sieczysława KOBS 62rr, Patent WP 42rr i Kiziol Slayer 32lev 42rr. Ostatnie tygodnie intensywnie pracuje na rvr, żeby tym ostatnim dojść do 40 lev i żeby rr też równolegle szedł w górę. Mam 3 różne klasy dzięki czemu mogę się dostosować do potrzeb wb.

Prawo nie działa wstecz. Ale obowiązuje od dzisiaj. Jeśli masz więcej altów niż pozwala na to regulamin, musisz je usunąć :( To tylko tak IMO - niech oficerowie się wypowiedzą.
Eldricht.
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 190



« Reply #25 on: May 23, 2011, 03:12:55 PM »


PS. Rozumiem że prawo nie działa wstecz? Chodzi mi głownie o alty.
W twierdzy mam maina Sieczysława KOBS 62rr, Patent WP 42rr i Kiziol Slayer 32lev 42rr. Ostatnie tygodnie intensywnie pracuje na rvr, żeby tym ostatnim dojść do 40 lev i żeby rr też równolegle szedł w górę. Mam 3 różne klasy dzięki czemu mogę się dostosować do potrzeb wb.

Prawo nie działa wstecz. Ale obowiązuje od dzisiaj. Jeśli masz więcej altów niż pozwala na to regulamin, musisz je usunąć :( To tylko tak IMO - niech oficerowie się wypowiedzą.
Inkwi ma rację
Sieczyslaw
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 38



« Reply #26 on: May 23, 2011, 04:24:25 PM »

Przeniosłem do tego tematu:

Przeczytałem i akceptuje.

Rozumiem że prawo nie działa wstecz? Chodzi mi głownie o alty.
W twierdzy mam maina Sieczysława KOBS 62rr, Patent WP 42rr i Kiziol Slayer 32lev 42rr. Ostatnie tygodnie intensywnie pracuje na rvr, żeby tym ostatnim dojść do 40 lev i żeby rr też równolegle szedł w górę. Mam 3 różne klasy dzięki czemu mogę się dostosować do potrzeb wb.
Ramodon
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 9


« Reply #27 on: May 26, 2011, 11:23:55 PM »

dwie uwagi co do zasad rekrutacji a co za tym idzie również do regulaminu.
Kiedyś prowadziłem przez 2 lata klan, i w tym czasie wprowadziłem do regulaminu jedną przydatną rzecz - mianowicie, zanim taka osoba zostaje przyjęta do klanu, musi przez 2 tyg, latać z członkami gildii będąc na mumble. W ten sposób chcąc nie chcąc ta osoba nauczy się na wstępie korzystać z tego komunikatora, i później nie będzie problemu z tym, że będzie gildiowy WB, a części osób nie będzie z nami na komunikatorze. Oczywiście tutaj wprowadziłbym zasadę, że każdy rekrut musi być na mumble, innaczej kick.

druga uwaga, nauczona  w handlu - nie każdy jest alfą i omegą, nie każdy nie boi się zapytać o skonfigurowanie pewnych addonów, slangu używanego w grze ( grypsery ;) ), potem my coś mówimy, a dana osoba nie wie co wykonać, bo nie wie o co chodzi i boi się zapytać, ja sam wszystkiego nie rozumiem czasami co Wy mówicie - dlatego jestem za tym, aby albo zrobić temat w którym wszystko będzie wytłumaczone, łącznie z np. konfiguracją enemy, tudzież z możliwością szybkiego przełączania się na wspólny cel etc. słowem wszystkiego co potrzebne jest nam, aby być w grze lepszymi maszynkami do farmienia destro.

Ewentualnie będzie wyznaczona taka osoba, która ma to wszystko opanowane, i będzie się można do tej osoby zwrócić z pytaniem lub prośbą o pomoc
Inkwizytor
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1639



« Reply #28 on: May 27, 2011, 07:55:39 AM »

Gdzieś tu mieliśmy temat z opisem specyficznego słownictwa i skrótami - trzeba by odszukać i zaktualizować.

Charakternik
Moderator
Przybysz
*****
Offline Offline

Wiadomości: 16


« Reply #29 on: May 27, 2011, 08:30:25 AM »

dwie uwagi co do zasad rekrutacji a co za tym idzie również do regulaminu.
Kiedyś prowadziłem przez 2 lata klan, i w tym czasie wprowadziłem do regulaminu jedną przydatną rzecz - mianowicie, zanim taka osoba zostaje przyjęta do klanu, musi przez 2 tyg, latać z członkami gildii będąc na mumble. W ten sposób chcąc nie chcąc ta osoba nauczy się na wstępie korzystać z tego komunikatora, i później nie będzie problemu z tym, że będzie gildiowy WB, a części osób nie będzie z nami na komunikatorze. Oczywiście tutaj wprowadziłbym zasadę, że każdy rekrut musi być na mumble, innaczej kick.

nie wiem, czy to dobry pomysł by zmuszać rekrutów do ciągłego przebywania na mumblu, nie róbmy z tego przykrego obowiązku. Jak nowy gracz chce polatać po zonach, zapoznać się ze światem, ogólnie "ogarnąć się" to niech to robi. Tak naprawdę niewielu było takich, którzy mieli problem z pojawianiem się na mumblu podczas WB, dlatego uważam że to nie kwestia wpajania tej zasady. Są oczywiście oporni, ale tacy zawsze się znajdą, a jak do kogoś nie docierają podstawowe sprawy - może tak naprawdę nie jesteśmy gildią dla niego. Ważne żeby przestrzegać zasady obecności na komunikatorze podczas zorganizowanych akcji.

druga uwaga, nauczona  w handlu - nie każdy jest alfą i omegą, nie każdy nie boi się zapytać o skonfigurowanie pewnych addonów, slangu używanego w grze ( grypsery ;) ), potem my coś mówimy, a dana osoba nie wie co wykonać, bo nie wie o co chodzi i boi się zapytać, ja sam wszystkiego nie rozumiem czasami co Wy mówicie - dlatego jestem za tym, aby albo zrobić temat w którym wszystko będzie wytłumaczone, łącznie z np. konfiguracją enemy, tudzież z możliwością szybkiego przełączania się na wspólny cel etc. słowem wszystkiego co potrzebne jest nam, aby być w grze lepszymi maszynkami do farmienia destro.

Ewentualnie będzie wyznaczona taka osoba, która ma to wszystko opanowane, i będzie się można do tej osoby zwrócić z pytaniem lub prośbą o pomoc

Już są osoby posiadające rangę Doradca - do tych właśnie osób należy uderzać z takimi problemami. Apropos Doradców - narazie mamy tylko czterech - jak ktoś się czuje na siłach i chce pomagać niech się odezwie.
Pages: 1 [2] 3
  Print