Pages: 1 [2]
  Print  
Autor Topic: Co sie hunterowi ROI  (Read 9645 times)
Maet
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1629



« Reply #15 on: November 15, 2011, 11:32:04 AM »

Wydaje mi się jednak, że liczyła się stałość i czas, jaki to robić potrafił, jak i fakt, że nie miał problemu z agrowaniem, chyba, że tego chciałem.
Odpowiedź na zagadkę, czym się różni hunter od huntarda ;).
Eor (Czarny)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 368



« Reply #16 on: November 16, 2011, 10:45:37 AM »

Po pierwsze. Nie mam huntera zatem trudno mi się wypowiadać na powyższy temat.
Po drugie. Osobiście uważam, że funkcja hunta jako DPS'a pozostanie dalej niezagrożona.
Po trzecie. Jako healer już niejednokrotnie wyklinałem tych szalonych LMÓw i RKów :), których ledwo mogłem utrzymać poświęcając im CAŁĄ uwagę i odwracając ja od np. tanka. Tak jak ja to rozumiem, gwałtowne spamowanie helem ustawiało mnie wysoko w kolejności agrro, co w połączeniu z możliwym zejściem tanka po odwróceniu uwagi wskazywało jasno następny cel :'(
Równy dps hunta jest zatem znacznie mniej stresujący a sumarycznie wydaje mi się, że nie mniejszy.
Nie wspomnę też o hmyy ... nielubianej właściwości skilli LM/RK ... ja pierdykam jak ja tego nie lubię ... te ognie i błyskawice. Nie dość że przez chwilę nic nie widzę ;D to jeszcze komp lubi mi w tym momencie przylagować.
Reasumując, nie ujmując LMom i RK przydatności, jako healer znacznie bardziej wolę huntera jako range dpsa w teamie - szczególnie dużych 12 osobowych grupach.
Veldir
Lotro Officer
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1939



« Reply #17 on: November 27, 2011, 05:48:18 PM »

Przewędrowałem cały questowy świat. Vel nie został wyposażony ani w nowy łuk, ani w nową włócznię. Pojawiło się tylko kilka błyskotek - dwa pierścienie od rzemieślnika na lvl 70 (?) i jeszcze dwa elementy biżuterii z questowych nagród. Wszystko to wystarczyło by bez większych, a nawet  mniejszych problemów dojść do końca. Uwagi, pewnej czujności, wymagała tylko końcówka, bowiem "w pierścieniu" jest dość gęsto i włączenie się do walki kilku mobów musiało kończyć się zgonem.

Z mojej perspektywy w łowcy wiele się nie zmieniło. Może jakaś różnica będzie widoczna w grze drużynowej czy po ubraniu go w nowy sprzęt. Na razie jednak wszystko wydaje mi się tylko kosmetyką nie wpływającą na przebieg gry.
Veldir
Lotro Officer
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1939



« Reply #18 on: February 29, 2012, 11:07:32 PM »

I tak przyszło mi doprowadzić Veldira do wyposażenia, które już częściowo mogę potraktować jako optymalne w ramach ROI. Przy pewnych brakach, jak np. 2 części nowego seta, w biżu itd. osiągnąłem statystyki, które wydają mi się już dobrymi. Przyznam, że zdziwiłem się wczoraj zakładając 4 części nowego seta jak niezła pojawiła się konstrukcja. A dokładniej podaję co najbardziej istotne:
Morale - 7779
Power 3294
ICPR - 1128
Agi - 1673
Finezja - 5718
Obrażenia - 20.035 (90%)
Kryt - 17,6%

Sprawdziłem jak to działa na zwykłych mobkach i na smoku i widzę dużą różnicę w stosunku do wcześniejszej wersji. Czekam na test rajdowy, przyznam, że z wielką ciekawością.

Jak to wygląda u Was? Balansujecie czy przeginacie w jakąś stronę? ;)
Bursztynka
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 515


Roleplaying


« Reply #19 on: March 02, 2012, 07:49:38 AM »

Przy buildzie na podobne morale, mam więcej crita i mniej max power.

Najbardziej cenię kryta.
Mam wrzucony trait, dający fokusa przy krytycznym trafieniu. Na skirmisze dorzucam 1-2 traity do aoe, do których też kryt jest bezcenny.

Power?
Ma się nie kończyć.
Noszę koło 2-2.5k. Plus 2 traity do zmniejszenia kosztu strzałów, 2legacje, press onward. Gdy tank chwyci agro, to zmieniam tom z -threat, na -power.
 
Na wspólnych wypadach mam 5-10k morale. Zależy czy spodziewam się obrywać. Powinnam mieć peta- Juczny Osioł, bo noszę pełny plecak itemów, które zmieniam w zależności od potrzeby.
Bursztynka
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 515


Roleplaying


« Reply #20 on: April 16, 2012, 03:14:13 PM »

Jaki rodzaj damage, jest najefektywniejszy na bossy ToO.

boss w części    | podatność w t1 |  podatność w t2
------------------------------------------------------------------------------
lightning            | fire light            |  light
----------------------------------------------------------------------------
fire&frost           | brak                  |  nieznana
---------------------------------------------------------------------------
acid                   | fire                    |  nieznana (fire?)
-----------------------------------------------------------------------------
shadow             | fire light            |  nieznana (fire?)
--------------------------------------------------------------------------
Sarumany          | brak                 |  nieznana       

Na podstawie  Knowledge of Lore-Master na wiki i youtube.
Są opinie, że na bossa w acid/shadow t2 najlepiej fire wchodzi.
Pages: 1 [2]
  Print