Twierdza - Gildia Multi MMO

Lord of The Rings Online (Snowbourn/LAURELIN) => LOTRO baza => Topic started by: Falladriell on August 17, 2018, 08:16:24 AM



Title: Update 23
Post by: Falladriell on August 17, 2018, 08:16:24 AM
Zaczęła się beta updatu ze wzrostem lvl do 120, oraz kolejna fala balansu klas. Tym razem zamiast majstrować przy konkretnych klasach, wzięli się za skalowanie globalne statystyk. Mastery ma mieć cap na 200%, za to endagamowe moby mają mniej życia = wzrost dps dla klas, które nie miały topowego dps, jednocześnie jeszcze cięższe leczenie.
Zmienia się krzywa wzrostu statystyk w trakcie lewelowania, ma nie być gwałtownych skoków jak wcześniej, ale na niektórych lvl może być zbyt łatwo / zbyt trudno.

Pierwsza faza revampu paszczy hobbitów. W tej rundzie bety tylko facjata, włosy w produkcji.

Nowe p2w win w endgamie. Nowe lootboxy, nowe potki w sklepie - leczące np. 70% morale. Nowa wersja ashu (na razie coś zbugowane, nie wiadomo czy i jak to będzie działać).

Nowy tier craftu. Ludzie piszą, że ogólnie sprzęt to kopia mordorowego, bez polotu.

Release Preview notes: https://www.lotro.com/forums/showthread.php?666154-Bullroarer-Update-23-Preview-Release-Notes (https://www.lotro.com/forums/showthread.php?666154-Bullroarer-Update-23-Preview-Release-Notes)


Title: Re: Update 23
Post by: Morgus on August 18, 2018, 09:35:56 PM
Noo wreszcie się doczekałem :)

Wrzucam linka do dużej ilości fotek.

https://www.linawillow.org/home/2018/08/far-over-iron-hills-and-mountains-grey-lotro-u23-preview/


Title: Re: Update 23
Post by: Morgus on August 20, 2018, 09:59:13 PM
Wiadomo kiedy będzie otwarty test server?


Title: Re: Update 23
Post by: Falladriell on August 22, 2018, 11:27:31 AM
Jest otwarty. Zmiany: https://www.lotro.com/forums/showthread.php?666319-Bullroarer-Update-23-Preview-2-Release-Notes-and-Feedback-Thread (https://www.lotro.com/forums/showthread.php?666319-Bullroarer-Update-23-Preview-2-Release-Notes-and-Feedback-Thread)


Title: Re: Update 23
Post by: Ranaras on September 19, 2018, 11:10:55 AM
beta 3
https://www.lotro.com/forums/showthread.php?&postid=7868466


Title: Re: Update 23
Post by: Ranaras on October 06, 2018, 08:14:07 PM
3 dni do U23. Wszyscy na CoSa!  ;)

https://twitter.com/lotro/status/1048606342250938368?s=19


Title: Re: Update 23
Post by: Huriel on October 10, 2018, 01:28:03 PM
I jak wrażenia po pierwszym dniu?


Title: Re: Update 23
Post by: Harni on October 11, 2018, 05:22:14 PM
rzuca między layerami  :D


Title: Re: Update 23
Post by: Eor (Czarny) on October 12, 2018, 08:16:20 AM
Nie mogliśmy pociągnąć epica, bo quest się zbugował - wymagany restart gry :)
Haki na urwisku najpierw nie dawały się zniszczyć, potem stały się nietargetowalne - wymagany restart gry nie pomógł :)


Title: Re: Update 23
Post by: Ranaras on October 13, 2018, 10:27:42 AM
Z hakami nie miałem problemu ale ponoć mają jakiś "respown time". Z epikiem jak dotąd jest dobrze ale zrobiłem dopiero 8.2.


Title: Re: Update 23
Post by: Falladriell on November 29, 2018, 11:35:51 PM
Nowa beta na Bullroarerze, z raidem i zmianami dla beoringa (będzie nosił heavy armour!) i burga. Oraz masa drobnych zmian.

Co do tyczy Legendarnych serwerów - cały czas pracują nad statystykami sprzętu na niższych lvl, na razie głównie majstrowali w lvl 40-50. Do tego sporo kosmetycznych poprawek. 

Wprowadzają nowe tiery raidów Riftu i Hellegrod, na razie jak to opisują w celach statystycznych, zobaczymy co im z tego wyjdzie. Wygląda to na próbę wprowadzenia trudniejszych wersji. Oby!

Pierwsze informacje: https://www.lotro.com/forums/showthread.php?669465-Bullroarer-Update-23-2-Preview-1-Release-Notes (https://www.lotro.com/forums/showthread.php?669465-Bullroarer-Update-23-2-Preview-1-Release-Notes)


Title: Re: Update 23
Post by: Bondur on November 30, 2018, 10:03:26 AM
W Hele niech sobie grzebią bo ten rajd już Turbinki rozmontowały swego czasu ale Riftu lepiej niech się nie dotykają. Jeden z ostatnich klasycznych rajdów jaki pozostał i w dodatku najlepszy.


Title: Re: Update 23
Post by: Panda on November 30, 2018, 01:10:36 PM
W Hele niech sobie grzebią bo ten rajd już Turbinki rozmontowały swego czasu ale Riftu lepiej niech się nie dotykają. Jeden z ostatnich klasycznych rajdów jaki pozostał i w dodatku najlepszy.

Przecież nic nie robią złego z Riftem? Dodanie T2 i T3 to akurat dobra zmiana, ponieważ ożywi te rajdy.
Jeśli dla kogoś będą za trudne to szkoda, pozostaje nauczyć się klasy, pójść na kukłę, poćwiczyć rotację na dpsie, pójść healem na inne stopniowo trudniejsze raidy, chociaż takowym żeby na trudniejsze chodzić to też trzeba się urodzić z predyspozycjami, a jak się nie umie grać tankiem pod trudniejsze raidy to duuuuupa.
Więc do pracy rodacy, nauką i pracą ludzie się bogacą!

BTW. Klasyczne raidy dało się robić niepełnym składem na T1, a nawet widziałem gościa co pocisnął samemu ;)


Title: Re: Update 23
Post by: Falladriell on November 30, 2018, 01:40:49 PM
Też uważam, że dodatkowy poziom trudności się przyda.

Kolejne info - miniemu przeskalowali bąbelki - dają 10% morale.


Title: Re: Update 23
Post by: Vinyalote on November 30, 2018, 10:18:47 PM
Rift był najładniejszy a nie najlepszy, poza ostatnim bossem  "to jest tak: nuda… Nic się nie dzieje, proszę pana. Nic."


Title: Re: Update 23
Post by: Falladriell on January 08, 2019, 09:38:51 AM
Proszę Państwa - nie jest dobrze. Kolejna nieproszona zmiana - nie będzie można wziąć najniższego (ostatniego) traitu z drugiego drzewka, nawet jeśli będziemy mieć na to punkty. Koniec z lolkami, które w żółtej ścieżce rzucają sick'em, czy czerwonymi z debuffami aoe. Dla niebieskiego hunta oznacza to też olbrzymi nerf. Oby się jeszcze z tego wycofali.

https://www.lotro.com/forums/showthread.php?670345-Bullroarer-Update-23-2-Preview-5-Release-Notes (https://www.lotro.com/forums/showthread.php?670345-Bullroarer-Update-23-2-Preview-5-Release-Notes)


Title: Re: Update 23
Post by: Morgred on January 11, 2019, 12:14:15 PM
nie wycofają się :P

jak dla mnie to nie jest złą zmiana, od tego są 3 drzewka zeby robić rózne buildy, a tak nadodawali TP i można praktycznie wymaxować 2 drzewka.


Title: Re: Update 23
Post by: Ranaras on January 16, 2019, 11:28:52 AM
Update 23.2.1

https://www.lotro.com/forums/showthread.php?670635-Update-23-2-1-Release-Notes


I będzie potrzebnych więcej starlitow i empkow  ??? Może zorganizować farmę Rakothasa?


Title: Re: Update 23
Post by: Panda on January 18, 2019, 10:20:19 AM
W następnym odcinku:
1. Godzinne stuny których nie da się przerwać.
2. 50 poziomów dodatkowych do broni
3. Nowy poziom broni legendarnej
 ;D ;D ;D


Title: Re: Update 23
Post by: Bondur on January 18, 2019, 11:21:12 AM
Zapomniałeś o 30. punktach, w których przeczytamy o likwidacji lewitujących kamieni w różnych lokacjach, których nikt nie zauważał :) Sztuka jest sztuka Kroll :)


Title: Re: Update 23
Post by: Panda on January 18, 2019, 02:54:11 PM
Zapomniałeś o 30. punktach, w których przeczytamy o likwidacji lewitujących kamieni w różnych lokacjach, których nikt nie zauważał :) Sztuka jest sztuka Kroll :)
Kamienie i inne lewitujące rzeczy, grafiki krain, poprawa jak to wszystko wygląda - człowiek który to od jakiegoś czasu robi robi to na prawdę świetnie, bo to jak się przykładowo zmienia Shire, Evendim, czy Lonelandsy powoli, Trollshawsy (nie lubię ciągłych krzaczysk, ale patrząc z perspektywy wiewiórki bym się cieszył).
Niech pisze o tym, bo mu się pochwała za to należy. Nie mówię że wszystko idealnie ale nie ma co na niego narzekać.

Bardziej odnoszę się do absurdów nieskończonych stunów których niestety nie da się przerywać czy innych cyrków.

Cieszy mnie to co ostatnio nie napisali czyli np. naprawiony buff -40% castu na healu RK. Teraz zawsze wchodzi kiedy powinien, a nie na niektórych tylko skillach.

Trochę się ogarnia, widać parcie na kasę, ale temu nie ma co się dziwić, to jest przede wszystkim dla nich zarobek.


Title: Re: Update 23
Post by: Bondur on January 18, 2019, 05:36:06 PM
Zapomniałeś o 30. punktach, w których przeczytamy o likwidacji lewitujących kamieni w różnych lokacjach, których nikt nie zauważał :) Sztuka jest sztuka Kroll :)
Kamienie i inne lewitujące rzeczy, grafiki krain, poprawa jak to wszystko wygląda - człowiek który to od jakiegoś czasu robi robi to na prawdę świetnie, bo to jak się przykładowo zmienia Shire, Evendim, czy Lonelandsy powoli, Trollshawsy (nie lubię ciągłych krzaczysk, ale patrząc z perspektywy wiewiórki bym się cieszył).
Niech pisze o tym, bo mu się pochwała za to należy. Nie mówię że wszystko idealnie ale nie ma co na niego narzekać.

Niech piszą, skoro coś robią to nie ma powodu żeby to ukrywać. Ale kiedy połowa opisu patcha to lista poprawek graficznych to już zwykły spam. Nie zawsze też zmiana jest na lepsze jak np wyrzucenia śpiącego warga z okolic Bree. Umiar zachować warto.