Pages: [1] 2
  Print  
Autor Topic: Co sie hunterowi ROI  (Read 9628 times)
Veldir
Lotro Officer
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1939



« on: October 28, 2011, 08:28:51 PM »

Tak sobie wszedłem do gry, pierwszy raz od czasu nowego dodatku i po wyjściu z niej postanowiłem, że podzielę się swoimi łowieckimi odczuciami. Nie da się ukryć, że czasy przed znałem dość dobrze, a łowca nie krył przede mną wielu tajemnic. Zatem mogę sobie pozwolić na pewne odniesienia, porównania, szukanie różnić i bieżące spostrzeżenia. Mam nadzieję, że będą zbieżne z Waszymi drodzy łowcy!

W przeciągu wędrówek, odbywanych zgodnie ze schematami ścieżki questowej, po zdobyciu dwóch poziomów mam kilka wniosków:
- konieczna była zmiana traitów, zarówno podstawowych, jak i klasowych, przy tym nie odczuwam jeszcze wielkiej różnicy z tego płynącej, mimo, iż właściwości uległy zmianie.
- cały używany ekwipunek pozostaje bez zmian, przez te dwa poziomy nie miałem żadnych trudności z jakąkolwiek walką/przeciwnikiem/grupą.
- odczuwalna jest zwiększona częstotliwość bloku, uniku itd. potworów, ciekawy jestem na ile się to będzie zmieniało po dodaniu przedmiotów z finezją i zwiększeniu zręczności.
- dodane skile na razie nie zmieniły obrazu walki.

Podstawowe pytanie na dalszą wędrówkę - kiedy gra wymusi modyfikację używanego sprzętu, łącznie z super wypasioną bronią na te z trzeciorzędu eee;) ?

Iago
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1180



WWW
« Reply #1 on: October 28, 2011, 09:19:18 PM »

Wprawdzie mój własny hunter okupuje niskie lvle, ale pytanie jest tak ogólne, że odpowiem z perspektywy posiadacza dwóch 75tek.

Bizuterię zaczniesz wymieniać dość szybko, na 70 lvlu włożysz nowe pierścienie i kolczyki (z repowych recek od Dunlendingów), na 75 bracki za repę od Theodred's Riders. Potem zaczniesz zdobywać biżuterię ze skirmishy 12osobowych.

Zbroję - albo dopiero w okolicach 73+ (jeśli miałeś dobry set), albo od razu (jeśli zechcesz szybko dopakować wiodącą statystykę). Na 75 wymienisz ponownie, na set "ze szkołoteki".

Broń - dopiero na 75. Wcześniej albo nie warto, albo nie ma na co. Potem też nie do końca warto, ale tymczasowo 3rd age na 75 można ponosić. W Nan Curunir przyda się dobry dmg.
Bursztynka
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 515


Roleplaying


« Reply #2 on: October 30, 2011, 06:38:29 AM »

Do okolic 73lev niezależnie od sprzętu questy sa latwe.
  Gear- agil/offence/crit poszukiwane.
Finezja? W grupie staje z tylu/boku przeciwnika, wiec nie wpływa na celność. Nie wiem jak na smoku bedzie.
Morale? 7-8k jeśli nie chcesz czekac na rezz po obszarowce pobuffowanego porucznika na 12os skirm.
Na 70lev nowe class itemy i pierscionki. Na 75lev gonitwa za s4m, do wymiany na 4 czesci setu.
  Luk/Kusza- od 69-70lev po wydaniu w dps i wsadzeniu settingow t1, mocniej bija od 65levelowych 1age.
Na 75lev:
-3age dps 118- czyli 20-35% więcej niż 65lev bron
- craftowalny 126?  ::)
- 2age 137.9
  Traity classowe - takie zmiany to czysta przyjemność:
ścieżka The Trapper of Foes - ciekawa alternatywa cc na solo/small fellow
The Bowmaster - wreszcie bonusy dla wszystkich stance.
  Legendarne- tyle dobrych ze ciężko wybrać. Większość inspectowanych nosi:
Bow of the Righteous- czyli odzysk części zużytego powera
Press Onward- indukcja zmieniona tak, ze nawet tankując moba mogę odpalić-cd 5min-bardzo wygodne jako heal albo do odzysku powera.
Gilgas (Ruttar)
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 194


« Reply #3 on: October 31, 2011, 01:40:26 PM »

Szukam jakiegoś zestawu sugerowanych itemów dla HNT, głownie chodzi mi o staty, od ilu AGI np pakować w morale itp.
Na chwilę obecną z tego co widziałem Bursztynka ma ~8000 morale, a ja 6400.
Z tego co oglądałem po wdzianiu na grzbiet setu imposible shot jeszcze mi morale spadnie ... nie widzę biżuteri za bardzo z AGI + Off + Vit/Morale
Dajcie jakies rady co i gdzie, po tabelkach widzę że są rożne fajne items ... tyle że nie bardzo widzę tu 8000 morale.
Bursztynka
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 515


Roleplaying


« Reply #4 on: October 31, 2011, 08:05:17 PM »

Topik z dropem z raidow:
http://twierdza.org.pl/index.php?topic=6553.0

Pisząc ze 7-8k morale jest przydatne, na aoe poruczników w 12os skirm, mam na myśli postać w 12os skirm. Czyli taka z buffami/bannerem od capta.
Chodzę z większymi morale, z powodu mojego stylu walki. Na przykład: jeśli coś podgryza/strzela healera, to staram się to wziąć i dać kolo tanka, żeby sobie zabrał :p

Bedharoth
Lotro Officer
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 388


« Reply #5 on: November 01, 2011, 08:58:03 PM »

Ja mam bardzo mieszane uczucia co do huntera w RoI. Mam wrażenie, że devsi nie bardzo mają pomysł na huntera. Niby wprowadzają zmiany ale tak naprawdę hunter zostaje w tyle w stosunku do reszty. Z założenia nuker przegrywa w dps z lmem i rk. Ścieżka w cc może i daje fun ale w porównaniu do lma czy burga jest raczej śmieszna. Skile do walki wręcz będące kompletnym nieporozumieniem. W końcu fast travele, które w jakiś sposób wyrózniały huntera są teraz tylko miłym urozmaiceniem zważywszy na Wardena i porozrzucane sieci fast travela.
Realnie nie odczuwam jakichkolwiek pozytywnych zmian.
JeRzu
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 331



« Reply #6 on: November 01, 2011, 09:07:23 PM »

 :o but true
Bursztynka
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 515


Roleplaying


« Reply #7 on: November 02, 2011, 08:53:28 AM »

  Chyba za szybko zrównujesz travele warden i portal huntera.
Lowca nosi ze sobą cala drużynę darmozjadów, a warden wymyka się sam.
A umiejętność skakania do ognisk? Powrzucali je wszędzie. To kilka minut oszczędzone na wracaniu do dawcy questów.
Biegająca 21% szybciej drużyna? Spójrz na poradniki składu na Draigoch.
  Co do dps? LM? przez pierwsze 15sec? Tak. Walnie te swoje enty itp, a potem mu zostają jakieś słabe, aż cd nie zejdzie na potężnych? Chociaż w 12os to nie problem, bo jeśli zrobił to na początku walki, to wtedy czeka na rezza :p
RK? Peeewnie.Tez im życie przelatuje przed oczami, jak przeagruja. Prawda Lhu? :)  Przed roi tez miał większy dps jak sie rozkręci. Na ile minut walki mu starcza powera? 3?5? A hunter może jak w Kamasutrze.
  A ścieżka cc? Jak pullnelam 4 sygnatury, to Mae zareagował "auc" Rooty, dps, pada jeden, polowa nastepnego. Schodzi root, fear, dobiega jeden, ginie, distraction,..., loot all. Sprobuj tak burgiem:p
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #8 on: November 02, 2011, 09:06:18 AM »

    A ścieżka cc? Jak pullnelam 4 sygnatury, to Mae zareagował "auc". Rooty, dps, pada jeden, polowa nastepnego. Schodzi root, fear, dobiega jeden, ginie, distraction,..., loot all. Sprobuj tak burgiem:p
Burgiem da radę na spokojnie i bez nerwów - a lmem też bez najmniejszego problemu:)
Bedharoth
Lotro Officer
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 388


« Reply #9 on: November 03, 2011, 04:22:31 PM »

  Chyba za szybko ...

Nie do końca to miałem na myśli. Główny zarzut jest taki, że obecnie hunter nie ma niczego specjalnego do zaoferowania grupie.
Porty nie wnoszą niczego poza zaoszczędzeniem w porywach minuty. Wiesz doskonale, że ogarnięty gracz jest w stanie dotrzeć prawdopodobnie w każde miejsce (poza oczywiście jedynym zbindowanym ogniskiem) w czasie niewiele dłuzszym niż hunter. To tylko znajomość rozkładu fast travela i kilkudziesięciu sztuk srebra więcej.
CC. Skoro CC huntera jest takie świetne to dlaczego jest wykorzystywane w ostateczności z braku lma i burga? Bo jest. Tyle, że to już nawet nie jest dps tylko zabawka dająca fun.
Co do dpsu juz się wypowiadałem. Hunter (z założenia nuker) jest bity w dpsie przez klasy, które w załozeniu powinny być w tym aspekcie gorsze.
Kolejne zmiany to tylko upraszczanie już i tak prostych zasad huntera i markowanie zmian w ścieżkach. Zmiany polegają tylko na przesuwaniu istniejących klocków do sąsiednich ścieżek bez jakichkolwiek realnych zmian w mechanice huntera.
A skile do melee jak były tak zostały. Czy ktokolwiek ich realnie używa?
 
Gilgas (Ruttar)
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 194


« Reply #10 on: November 04, 2011, 03:14:21 PM »

JA, bardzo fajne combo dali teraz w mele.
Co do DPS, nie mam pojęcia, trzeba by odpalić taki programik jak w WOW albo FFXI jest, do zliczania DPS.  Ale wydaje mi się że jadnak hunter ma nieco wiekszy DPS niż inne klasy, przy czym nie jest to jedno "pierdolnięcie" ale stała liczba.
Maet
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1629



« Reply #11 on: November 04, 2011, 04:17:05 PM »

JA, bardzo fajne combo dali teraz w mele.
Co do DPS, nie mam pojęcia, trzeba by odpalić taki programik jak w WOW albo FFXI jest, do zliczania DPS.  Ale wydaje mi się że jadnak hunter ma nieco wiekszy DPS niż inne klasy, przy czym nie jest to jedno "pierdolnięcie" ale stała liczba.
Nie bawię się takimi programikami, ale są tacy co to robią. Na forum (tym w Hameryce)widziałem porówanie dpsu hunta i RK. Wykręcali obaj około 2000 dps. Rk zabrakło powera po ok 5 minutach, hunter znudził się po 20 min. Dane z bety. Nie wiem na ile różnią się od żywego RoI.
Edhenor
Lotro Officer
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2718



« Reply #12 on: November 04, 2011, 04:58:25 PM »

Z tym dps-em to tak różnie jest i mało kiedy jest tak że tylko dps się liczy. Wystarczy przejść się w grupie jako healer i już wszystko jasne. Nieważne jaka klasa czy to hunter czy rk, lm może walnąć ładne combo ale czy warto? Bywa często gęsto że po takim combie "ludzik" albo leży i czeka na reza albo przysparza roboty healerom co bywa że kończy się zgonem tanka albo healera.
Arduneth
Administrator
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1959



« Reply #13 on: November 04, 2011, 06:06:19 PM »

dlatego liczy się ogólny DPS a nie burst bardziej, to 2 daje tylko wysokie nr-ki i szybki skok aggro na daną osobę  ;)

w tym momencie faktycznie ujawniałaby się potęga DPSu huntera w przeciwieństwie do nieobliczalnego DPSu LM/RK bazującego na critach :)

co ciekawe to hunterzy (i champy) bardziej kojarzą się z trigger happy samobójcami

swoją drogą jak jest z DPSem hunta i champa na 1 cel?
Veldir
Lotro Officer
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1939



« Reply #14 on: November 15, 2011, 11:27:25 AM »

No cóż, trudno mi policzyć jaki to Vel robił dps w swoim najlepszym okresie. Wydaje mi się jednak, że liczyła się stałość i czas, jaki to robić potrafił, jak i fakt, że nie miał problemu z agrowaniem, chyba, że tego chciałem. Co ważne, także power był zapewniony przy icpr ok. 1100. Nie ukrywam jednak, że zazdrościłem Lhunowi tych 10 tysięcy ;)

Jeśli chodzi o skile melee to przyznam, że realnie ich używam. Mob podbiegający do mnie dostaje zawsze swift stroke (mam podniesiony na broni) i czekam na agile rejoinder (też na broni do 100%). Zwykle dobijam go szybciej dwoma strzałami z bliska niż czekając na napięcie łuku. 

---

Odnośnie zaś dalszych bojów w Roiu to zaszedłem na 71 poziom (bez kilku punktów) i jedyne co do tej pory wymieniłem, bo nie mogłem się oprzeć, to pierścionki, które za pół darmo były na giełdzie (niebieskie na 70 lvl bodaj), no i książkę. Nadal nie mam żadnych problemów z questami/mobami/mini instancjami. Ciągle jestem ciekaw jak daleko tak pociągnę :) Czy tak jak podała Bu do 73 lvl?

---
Bursztynko, podaj proszę jakie agi jest przyzwoite przy obecnych roieniach?
Pages: [1] 2
  Print