Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Drugie wrażenia.  (Read 4013 times)
Krassnahll
WoW GM
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 416


« on: October 06, 2008, 11:40:49 AM »

Kochani,
Minął już czas pierwszych zachwytów i euforii.
Prawda jest oczywista, jeżeli ktoś chce szybko wylevelować Renown i Rank za pomocą scenario to arcymag mu w tym szybciorem pomoże.

Jeden warunek. Zostawcie hilowanie innym ;D Przerabiajcie się na dpsa. Inwestujcie w Intelekta i Path of Asuryan (głownie doty, które opierają się na natychmiastowych castach, bez skupiania się na balance i długim czasie castowania). Głowne casty: Drain Magic http://www.wardb.com/spell.aspx?id=9249, Radiant gaze http://www.wardb.com/spell.aspx?id=9264, Transfer force http://www.wardb.com/spell.aspx?id=9241 i Searing Touch http://www.wardb.com/spell.aspx?id=9250
Tab i od początku...

Gwarantuję Wam, że przy aktywnym i rozważnym udziale w scenario będziecie zgaraniać, w zależności od powodzenia, od 6 do 11 tysięcy xp (dane z t2), zajmując jednocześnie najwyższe miejsca w tabeli wg zdobytych pkt renown. Przy założeniu, że scenario trwa od 5 do 15 min maks, jesteś w stanie w ciągu godziny natłuc ok 45k expa, co na poziomie t2 daje 1 rank na ok 3-4 godziny. Tylko kto by się męczył 4 godziny na tym samym scenario ;) ...

Pozdrawiam

Xabbu
cigrela sabmel
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2234



« Reply #1 on: October 06, 2008, 11:45:21 AM »

Krasiu, coś nie tak. Ja specuje sie tylko w leczeniu i czasem walne dotke to tu i tam i mam problem z renown, taki ze ranka mi nie starcza by dalej renown rozwijać i gra mnie zmusza do robienia pve questow ;/
Krassnahll
WoW GM
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 416


« Reply #2 on: October 06, 2008, 12:10:54 PM »

Generalna zasada: Renown <= Rank

Tym niemniej, robienie scenariuszy i tak się opłaca z punktu widzenia zdobywanego rank xpa, nawet jeżeli nie laca ci punkty renown.
Xabbu
cigrela sabmel
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2234



« Reply #3 on: October 06, 2008, 12:15:29 PM »

Generalna zasada: Renown <= Rank

Tym niemniej, robienie scenariuszy i tak się opłaca z punktu widzenia zdobywanego rank xpa, nawet jeżeli nie laca ci punkty renown.

Tak właśnie myślę i robie :) W końcu mamy aż 80 poziomów Renown, a tylko 40 Rank.  Nie mniej, granie archmagiem na scenariuszach bardzo przypomina mi raidowanie. Niemal wcale sie nie ginie, a jak sie dobrze myśli można naprawdę super rozgrywkę przeżyć.  No oczywiście pod warunkiem ze grupa myśli cala :)  świetna zabawa. Gorąco polecam.
RAJ
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 673


« Reply #4 on: October 07, 2008, 08:01:21 AM »

Szczerze mowiac AMy zajmujacy sie dpsowaniem sa jednym z powodow przegrywania bitew.
Przyklad z jednej z ostatnich zenad:



W grze byl tylko jeden porzadny tank - Ironbreaker, za to czterech AM.
Tylko zamiast leczeniem to sie zajmowali dpsowaniem.
Ja na 11lvlu mialem 30% wiecej wyleczen niz koles na 19lvlu.
Jak to skomentowac?

Owszem - AM troche dpsa wkladac powinien, ale bez przesady - jego glownym zadaniem jest leczenie - bo tego wlasnie potrzebuje grupa zeby moc wygrac.
Bo w dpsowanie brighta i tak nie pokona...
Xabbu
cigrela sabmel
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2234



« Reply #5 on: October 07, 2008, 08:20:07 AM »

NO to oznacza tyle, ze tak naprawdę nic nie robił a leczył tylko siebie.

 Am musi trochę dpsu robić żeby podnieść swoje leczenie, ale w zupełności wystarczy czasem kilka dotow założyć to tu i tam i statystyki od razu idą w gore...
 
 
RAJ
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 673


« Reply #6 on: October 07, 2008, 08:32:28 AM »

Zgadza sie - starczy polozyc 3-4 doty instatny a pozniej hila walnac.
Ale czasem mimo wszystko lepiej dawac gole hile, bo wtedy nie traci sie czasu na standardowe opoznienie.
Moj standard postepowania to: Lambrent Aura + Transfer Force + Healing Energy i nastepny pacjent.
Ma to te zalete ze pacjent odzyskuje przez dluzsza chwile, wiec nawet jak w tej chwili nie jest ciezko ranny to sie nie zmarnuje.

Chyba oczywiscie, ze ktos bardzo slabuje - wtedy Boon of Hysh.
Pam
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 5


« Reply #7 on: October 08, 2008, 03:53:36 PM »

Quote
NO to oznacza tyle, ze tak naprawdę nic nie robił a leczył tylko siebie.

 Am musi trochę dpsu robić żeby podnieść swoje leczenie, ale w zupełności wystarczy czasem kilka dotow założyć to tu i tam i statystyki od razu idą w gore...

Nie zgodzę się. Chodzi głównie o brak AP i czasu. Szczegóły dopiszę później w edicie.

EDIT: Sprawdzane na Boonie, jeśli będę miał więcej czasu to sprawdzę inne skille.
Rzucenie Boona przy 0 Tranquility, kiedy jestem atakowany przez moba (bez zboostowanej prędkości ataku), to kolejno 4.05s, 4.01s i 4.15s. Załóżmy, że 4.20. 2 Boony w 8.4s. Koszt: 90 AP.


Rzucenie Boona przy 5 Tranquility(spamowanie Law of Conductivity) kolejno 8.2,8.42,i coś koło 10(za szybko naciskałem skille). Załóżmy, że przy Isha's Encouragement uda nam sie 2x rzucic instant Boona - 2 Boony w 8s (na razie zakładamy, że nie ma żadnego aftercasta po pierwszym Boonie). Koszt: 240 AP.

Różnica AP jest ogromna, a w rzeczywistości mniej czasu zajmie nam rzucenie Boona bez ładowania Tranquility, bo:

a)nie uwzględniłem aftercasta (w wypadku Boona wynosi ok. 1s, nie mam możliwości, by dokładnie to zmierzyć);

b)rozważałem przypadek, w któym ktoś nas atakuje, co castowanie 3sekundowego Boona spowalnia, ale instantów już nie;

c)trzeba doliczyć czas, jaki zajmie nam stargetowanie przeciwnika (który może sie gdzieś schować);

d)używałem tylko JEDNEGO skilla, co jest w praktyce bez sensu (ale ma instant cast i 0 cd, więc mogłem go wykorzystać :)).

e) założyłem, że Isha's Encouragement zadziała (20% szansy);

Ogólnie, jeśli chcesz efektywnie leczyć, to nie robisz dpsu i tyle. EOT.

PS Wiem, że pomiary opisane powyżej są niedokładne, że korzystałem tylko z 1 skilla, przy tylko jednej wartości Tranquility równej pięć, że nie wziąłem pod uwagę dpsu z LoC i że nie uwzględniłem działania Tranquility na skille, które mają instant casta. Przykład miał na celu zobrazowanie tylko, jak sprawa wygląda w chwili obecnej. High Magic jest używane bardzo sytuacyjnie i nie ma szerszego zastosowania w PvP (w Pve się lepiej sprawdza). Piszę to, opierając się na moim dotychczasowym doświadczeniu i zawsze zakładam możliwość, że mogłem coś pominąć lub się pomylić.
Pages: [1]
  Print