Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Rozwiązanie problemu Kraszy Klienta  (Read 5467 times)
Marakai
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 698


« on: October 12, 2008, 01:36:08 AM »

http://www.warhammeralliance.com/forums/showthread.php?t=107028

U mnie od wczoraj zero CTD a był średnio 1-2 dziennie.
Marakai
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 698


« Reply #1 on: October 12, 2008, 01:24:27 PM »

Dla tych co uczyli się innych języków opis po polsku.
http://war-online.pl/index.php?a=art&id=108
Zigfren
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 54


« Reply #2 on: October 13, 2008, 09:15:06 AM »

Heh, swoją drogą ciekawe, jak ten klient jest napisany, skoro:
1. Wymaga na Wiście uprawnień administratora do odpalenia
2. Na stabilność ma wpływ auto-negocjacja szybkości połączenia, która z reguły odbywa się PRZED włączeniem gry
3. I suma kontrolna sprawdzana na poziomie sterownika :)

Może jakby odpiąć drukarkę, to grafika byłaby wydajniejsza  ???
Galder
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 769



« Reply #3 on: October 13, 2008, 08:35:03 PM »

Było kilka takich gier, które zaczęły chodzić dobrze właśnie po odłączeniu urządzeń USB (czyli większości dzisiejszych), a szczególnie drukarki. Nie podam teraz tytułów tych gier, bo już nie pamiętam, jednakże ciekawostka była. kto wie, może tak jest i w WARze.
Marakai
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 698


« Reply #4 on: October 13, 2008, 10:21:07 PM »

były tez takie urządzenia które przerywały pracę ładowania programu jak się tupnęło przy nich czy puknęło w stół :P









kochane atari...
Zigfren
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 54


« Reply #5 on: October 14, 2008, 09:29:38 AM »

Oj ja pamiętam, jak kiedyś na Spektrum u kumpla próbowaliśmy Goonies uruchomić :) Po 30 minutach potrąciliśmy dzielnego Kasprzaka i zabawa od początku  ;D Była to jednak metoda, żebyśmy nie spędzali całego dnia przed kompem
Virael
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 9



« Reply #6 on: October 19, 2008, 09:35:22 AM »

Mam nowy sposób na CTD... plik wymiany. Po starcie windy, zużycie pamięci wynosi u mnie jakieś 350 mb, dodając Warhammera - ok. 1400 mb. Jednak zauważyłem coś dziwnego. Zostawiając postać w Altdorfie, patrzyłem na menedżer zadań, zużycie pamięci cały czas rosło, ale młotek i tak zajmował te 1100 mb, tak więc po chwili po prostu brakowało pamięci.
Sposób działa na 100%, ustawiłem plik wymiany zaledwie na 256 mb i od trzech dni nie miałem anie jednego crasha :D
Marvoz (Haldoyan)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 260


« Reply #7 on: October 20, 2008, 09:40:12 AM »

no tak podejrzewałem że w altdorfie to kwestia memory leak, nie wiedziałem tylko że tak banalny sposób pomoże :)
Virael
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 9



« Reply #8 on: October 20, 2008, 12:43:40 PM »

Fakt, czasami te najprostsze sposoby są najlepsze.
Kiedyś gdzieś wyczytałem, że ustawienie pliku wymiany jeszcze pogarsza wydajność w grze więc nawet przez myśl mi nie przeszło, że może pomóc na crashe :/
Anvagar
Mędrzec
**
Offline Offline

Wiadomości: 270



« Reply #9 on: October 21, 2008, 09:07:40 AM »

a mi się jeszcze nie zdarzył ani jeden CTD od kiedy gram (już 3 tyg.) gram na zViscie64bit. cholera wie od czego to zależy bo gram często gęsto i po kilka godzin
Galder
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 769



« Reply #10 on: October 22, 2008, 05:21:25 PM »

Kupe ludzi, w tym mnie, wywalało z klienta nawet co kilka minut, a zdecydowanie w Altdorfie. Bez względu na ustawienia grafiki, czy pamięci wirtualnej.
Właśnie dodali patcha na wczorajsze DtC http://www.war-europe.com/#/news/?lang=en&id_news=en216

Zastanawia mnie jak to się dzieje, że w niektóre dni (niekoniecznie weekendy) gra chodzi totalnie beznadziejnie, zacina się, dogrywa, czasem wywala, a czasem bez względu na ilość tekstur, postaci i efektów, chodzi jakby wogóle nie zjadało zasobów, no problem. Gdyby dorwać odpowiednie narzędzie do wyłapywania pakietów na linii server-klient (i jeszcze rozkodowania), sprawa wyjaśniłaby się chyba.
Akkara
Gość
« Reply #11 on: October 27, 2008, 10:32:38 AM »

Jest jeszcze jeden element do zabawy - skype :)

Jeśli jest włączony na jakimkolwiek kompie w routowanej sieci, to jest 70% pewności, że gra zaliczy CTD. Skype korzysta ze zwykłej 80 - pomysł, żeby go wyłączyć wpadł mi po tym jak zablokował mi apachea  ;D
Pages: [1]
  Print