Marakai
|
|
« on: October 12, 2008, 01:36:08 AM » |
|
|
|
|
|
Zigfren
|
|
« Reply #2 on: October 13, 2008, 09:15:06 AM » |
|
Heh, swoją drogą ciekawe, jak ten klient jest napisany, skoro: 1. Wymaga na Wiście uprawnień administratora do odpalenia 2. Na stabilność ma wpływ auto-negocjacja szybkości połączenia, która z reguły odbywa się PRZED włączeniem gry 3. I suma kontrolna sprawdzana na poziomie sterownika Może jakby odpiąć drukarkę, to grafika byłaby wydajniejsza
|
|
|
Galder
|
|
« Reply #3 on: October 13, 2008, 08:35:03 PM » |
|
Było kilka takich gier, które zaczęły chodzić dobrze właśnie po odłączeniu urządzeń USB (czyli większości dzisiejszych), a szczególnie drukarki. Nie podam teraz tytułów tych gier, bo już nie pamiętam, jednakże ciekawostka była. kto wie, może tak jest i w WARze.
|
|
|
Marakai
|
|
« Reply #4 on: October 13, 2008, 10:21:07 PM » |
|
były tez takie urządzenia które przerywały pracę ładowania programu jak się tupnęło przy nich czy puknęło w stół kochane atari...
|
|
|
Zigfren
|
|
« Reply #5 on: October 14, 2008, 09:29:38 AM » |
|
Oj ja pamiętam, jak kiedyś na Spektrum u kumpla próbowaliśmy Goonies uruchomić Po 30 minutach potrąciliśmy dzielnego Kasprzaka i zabawa od początku Była to jednak metoda, żebyśmy nie spędzali całego dnia przed kompem
|
|
|
Virael
|
|
« Reply #6 on: October 19, 2008, 09:35:22 AM » |
|
Mam nowy sposób na CTD... plik wymiany. Po starcie windy, zużycie pamięci wynosi u mnie jakieś 350 mb, dodając Warhammera - ok. 1400 mb. Jednak zauważyłem coś dziwnego. Zostawiając postać w Altdorfie, patrzyłem na menedżer zadań, zużycie pamięci cały czas rosło, ale młotek i tak zajmował te 1100 mb, tak więc po chwili po prostu brakowało pamięci. Sposób działa na 100%, ustawiłem plik wymiany zaledwie na 256 mb i od trzech dni nie miałem anie jednego crasha
|
|
|
Marvoz (Haldoyan)
|
|
« Reply #7 on: October 20, 2008, 09:40:12 AM » |
|
no tak podejrzewałem że w altdorfie to kwestia memory leak, nie wiedziałem tylko że tak banalny sposób pomoże
|
|
|
Virael
|
|
« Reply #8 on: October 20, 2008, 12:43:40 PM » |
|
Fakt, czasami te najprostsze sposoby są najlepsze. Kiedyś gdzieś wyczytałem, że ustawienie pliku wymiany jeszcze pogarsza wydajność w grze więc nawet przez myśl mi nie przeszło, że może pomóc na crashe :/
|
|
|
Anvagar
|
|
« Reply #9 on: October 21, 2008, 09:07:40 AM » |
|
a mi się jeszcze nie zdarzył ani jeden CTD od kiedy gram (już 3 tyg.) gram na zViscie64bit. cholera wie od czego to zależy bo gram często gęsto i po kilka godzin
|
|
|
Galder
|
|
« Reply #10 on: October 22, 2008, 05:21:25 PM » |
|
Kupe ludzi, w tym mnie, wywalało z klienta nawet co kilka minut, a zdecydowanie w Altdorfie. Bez względu na ustawienia grafiki, czy pamięci wirtualnej. Właśnie dodali patcha na wczorajsze DtC http://www.war-europe.com/#/news/?lang=en&id_news=en216Zastanawia mnie jak to się dzieje, że w niektóre dni (niekoniecznie weekendy) gra chodzi totalnie beznadziejnie, zacina się, dogrywa, czasem wywala, a czasem bez względu na ilość tekstur, postaci i efektów, chodzi jakby wogóle nie zjadało zasobów, no problem. Gdyby dorwać odpowiednie narzędzie do wyłapywania pakietów na linii server-klient (i jeszcze rozkodowania), sprawa wyjaśniłaby się chyba.
|
|
|
Akkara
|
|
« Reply #11 on: October 27, 2008, 10:32:38 AM » |
|
Jest jeszcze jeden element do zabawy - skype Jeśli jest włączony na jakimkolwiek kompie w routowanej sieci, to jest 70% pewności, że gra zaliczy CTD. Skype korzysta ze zwykłej 80 - pomysł, żeby go wyłączyć wpadł mi po tym jak zablokował mi apachea
|
|
|
|