Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Podanie - Nimiren  (Read 1114 times)
Nimiren
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 2


« on: April 23, 2022, 01:52:04 PM »


1. Nimiren, 130 level, Hunter

2. 47

3. Gram w MMO od 2007 roku, głównie w LOTRO ale grałem sporo w SWTOR, trochę w ESO a ponadto liznąłem Conana i Warhammera.

4. Lotro bo bardzo lubię prozę Tolkiena dla mnie to było wejście w fantasy. Uwielbiam szeroko pojętą fantastykę a zwłaszcza fantasy - czytałem mnóstwo powieści i cyklów zwłaszcza w latach 90 i 2000. Dodatkowo dawno temu na studiach sporo grałem w RPG a obecnie dużo w CRPG - Baldur`s Gate, Dragon`s Age, Mass Effect, Morrowind, KotoR i całe mnóstwo innych. Ponadto gram w różnego rodzaju gry strategiczne - Stellaris, EU IV, Total War - Warhammer (wszystkie części), X-COM 2, Civilization.
Twierdza - bo ostatnio nie należałem do żadnego kinshipu a wcześniej wyłącznie do angielskojęzycznych i szukam odmiany. Prywatnie mieszkam na Dolnym Śląsku, mam na imię Waldemar i jestem raczej casualem choć brałem udział w rajdach na wszystkich instancjach w do 60 poziomu, później już rzadziej i z losowymi grupami.

5. Gram od sierpnia 2007, zaczynałem na amerykańskim serwerze Elendilmir i należałem do kilku róznych kinów - ostatnio do Sanctuary - mieli kin w Europie na Laurelin i na Elendilmirze póki istniał.

6. Czytałem kodeks, zrozumiałem i akceptuję.

7. Lifetime czyli obecnie VIP
Morgred
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 148


« Reply #1 on: April 23, 2022, 07:47:26 PM »

Cześć Waldemar, w jakich godzinach będziesz na grze?

ode mnie Za
Panda
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 122


« Reply #2 on: April 23, 2022, 07:48:12 PM »

dla mnie spoko ;)
fraeydis
Gość
« Reply #3 on: April 23, 2022, 07:48:20 PM »

Za :)
Nimiren
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 2


« Reply #4 on: April 25, 2022, 12:00:44 PM »

Cześć,