Pages: 1 [2] 3 4 ... 12
  Print  
Autor Topic: Pre-download i Early Access do 7 dni  (Read 36866 times)
Decoo
Wojownik Twierdzy
Weteran

« Reply #15 on: December 08, 2011, 07:26:42 PM »

niestety musisz reinstalowac.

Ale przecież grałem w beta weekend 25-28 :( W ten następny zresztą też.

grac, grales, ale wersje klienta masz starsza, niz potrzebna do grania oficialnego, tak bynajmniej pisali na oficialnym forum gry.
Radu
Wojownik Twierdzy
Weteran

« Reply #16 on: December 08, 2011, 07:49:53 PM »

Na forum masz tak:

If you participated in our Game Testing Program before November 25th, we recommend that you uninstall the game testing client (refer to instructions below) and then download and install the launch game client. We’ll update this post with more instructions when they’re available. You will need 27GB of free space to install the launch game client. The actual size of the game client is approximately 19GB (without additional languages installed).

If you have played in our game testing program at any point from November 25th onwards, you will not need to re-install the game client, as you should already have the launch version installed.

To verify that you have the launch version installed, you can check for the "assets_swtor_main" version file in the following location on your computer: \Program Files (x86)\EA\BioWare\Star Wars – The Old Republic (assuming default installation). If you have that file present, you do not need to reinstall the game client.

With that said, some users may notice that their game client folder is much larger than 27 GB on their system. This may be due to having redundant files from previous versions of the client. If you need to clear up space, we recommend completely uninstalling the client and downloading and installing the launch game client. Again, we’ll update this post with more instructions when they’re available.

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=714124

If you played at any point after the 25th (even if you played before), that meant that you had to download the latest version of the launcher so you are in the clear!
Decoo
Wojownik Twierdzy
Weteran

« Reply #17 on: December 08, 2011, 09:05:59 PM »

hmm Radu wszystko ładnie pięknie, tylko zastanawia mnie jedna rzecz, jeżeli obaj z Inkwim graliśmy po 25, to powinniśmy mieć właściwe wersje gry, więc jak to możliwe, że w version.txt mamy co innego? ;D
Inkwizytor
Super Bohater

« Reply #18 on: December 08, 2011, 09:20:04 PM »

No ja właśnie ściągałem klienta specjalnie na beta weekend 25-28. Fakt, że ściągnąłem go tak z dwa - trzy dni wcześniej.

Nie chce mi się za bardzo teraz znowu instalki robić ;(
Radu
Wojownik Twierdzy
Weteran

« Reply #19 on: December 08, 2011, 09:29:48 PM »

Według informacji z tego forum (do 50 strony - tyle czytałem)

Jeśli grałeś po 25 masz aktualną wersje.

Tomii
Jeździec

« Reply #20 on: December 08, 2011, 09:30:24 PM »

po skonczeniu stres beta testow robiliscie uptade ( czy wogole wlaczaliscie launczera?:P) bo wtedy byly patche uptejdujace go do najnowszej wersji
Decoo
Wojownik Twierdzy
Weteran

« Reply #21 on: December 08, 2011, 09:31:07 PM »

po skonczeniu stres beta testow robiliscie uptade ( czy wogole wlaczaliscie launczera?:P) bo wtedy byly patche uptejdujace go do najnowszej wersji

No ja robiłem.
Radu
Wojownik Twierdzy
Weteran

« Reply #22 on: December 08, 2011, 09:33:48 PM »

Let me get this straight. If we downloaded the client for the Thanksgiving weekend test we don't need to do anything because that is the final client? This is great news.

Correct!

if you played at any point from November 25th onward, you have the latest version.
czyhanastrychu
Jeździec

« Reply #23 on: December 08, 2011, 09:43:06 PM »

Ja ściągałem wczoraj od nowa bo nowy dysk kupiłem. Ściągnęło bez problemów. Dziś mają jakieś roboty na serwerach to i launcher nie działa. Przypuszczam, że jutro uruchomią. 
Axe
Administrator
Bohater

« Reply #24 on: December 08, 2011, 10:39:03 PM »

A ja z kolei mam komunikat:

"There is currently no active subscription on this account.
Activate your account here"

Wygląda na to że brakuje tylko kodu z wersji gry.
czyhanastrychu
Jeździec

« Reply #25 on: December 08, 2011, 10:42:18 PM »

Zresetuj hasło. Powinno pomóc.
edit/
I jeszcze jedno. Zagrasz dopiero early access... i to wtedy jak masz zarejestrowany pre-order. W innym przypadku czekasz do 20.12.2011 kupujesz grę i dopiero grasz.
edit 2/
tfu... komu ja to mówię?

Axe
Administrator
Bohater

« Reply #26 on: December 08, 2011, 10:58:06 PM »

;D
Inkwizytor
Super Bohater

« Reply #27 on: December 09, 2011, 07:31:47 AM »

Chyba zaryzykuje i poczekam z tym klientem co mam. Najwyżej będę się wkurzał i od nowa zasysał.
Komciu
Wojownik Twierdzy
Mędrzec

« Reply #28 on: December 09, 2011, 07:49:28 AM »

Ha. Ja zostawiłem na noc, profilaktycznie ściągnąłem nowego i na duszy spokój^^
czyhanastrychu
Jeździec

« Reply #29 on: December 09, 2011, 08:22:42 AM »

Właśnie dociągnęło mi "Main assets 15" i jeszcze coś. Więc prace cały czas trwają. 
Pages: 1 [2] 3 4 ... 12
  Print