Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Champion w HD  (Read 11643 times)
Milo
Przybysz.
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1844


Why so serious... Its only a game.


« on: December 01, 2013, 02:13:42 PM »

CHAMPION
95lev
Czyli 3 ścieżki prawdziwego Wojownika

Na razie garść podstawowych info itp. Jak będę miał chwile czasu więcej się naprodukuje.
https://www.lotro.com/forums/showthread.php?529368-Player-Guide-Class-Changes-Summary-Champion  <- źródło





Ścieżka Czerwona - BERSERKER

Ścieżka na single target dps, typowo pod rajdowanie i na granie solo. Dla lubiących biegać z dwuręcznym mieczem, bardzo duża szybkość ataku, bardzo wysokie cryty.

Spec Bonuses
On every strike skill: 20% chance to add 5% to remorseless strike critical chance. Expires if out of combat for 9 seconds.

Significant Set Bonuses
Tier 1 - +3% damage, AND +ICPR per fervour pip
Tier 2 – on every strike skill critical add 1 fervour, on every hit -3% attack duration (max 15%) for 8 seconds
Tier 5 – after every kill, add 5 fervour
Tier 7 - blood rage also provides immunity to combat states, reduces power costs, increases resistances, and adds 5 to fervour

Traits of Special Mention
tier 1 - +5/10/15/20/25% wild attack damage, at max wild attack crits increase critical chance by 5% for 6 seconds.
Tier 2 - -2/4/6/8/10% attack duration
Tier 5 - +15/30% merciful strike health threshold to use
Tier 6 – after every kill restore 5/7/10% max morale


Ścieżka Żółta - DEADLY STORM

Full AOE dps - ścieżka na instancje (Samborgi itp), Skirmisze, Levelowanie. Nawet do 13 targetów jednocześnie. Duży dps, średnia szybkość. Idealna pod dual wield.

Spec Bonuses
On every blade skill: 20% chance to -20% attack duration for 20s

Significant Set Bonuses

Tier 1 – reduces power costs by 5% for each fervour pip
Tier 2 – the bleed of the rend skill stacks up to 5 times
Tier 5 – increases damage by 3% and tactical mitigation per fervour pip
Tier 6 – on every blade skill: 20% chance to add 1 fervour, and do 30% more damage

Traits of Special Mention
tier 1 - +13/26/39/52/64 might
tier 2 - +1/2/3/4/5 targets on AoE skills. At max rank swift strike becomes swift blade
tier 3 - +20/40/60% raging blade damage
tier 5 – on every blade skill 10/15/20% chance to restore 5% of max morale.


Ścieżka Niebieska - MARTIAL CHAMPION

Tankowanie/Przeżywalność - ścieżka typowo dla tankującego champa, robi z niego istną twierdze nie do zdobycia, nie dość że ma cąłkiem przyzwoity dps, to do tego ma mnóstwo self haali, bardzo wysokie mitygacje, parry, reflect itp. Martial Champion sprawdza się również rewelacyjnie na Etten (o tym później)

Spec Bonuses
Gain +20% max morale
on any damage: 10% chance to add 1 fervour (and more!)

Significant Set Bonuses
Tier 3 - once per combat, if you fall below 20% morale you are healed 25% morale
Tier 5 - 10% chance to add 1 fervour pip from spec bonus is increased to 20%
Tier 6 - bracing attack costs 1 less fervour and heals more morale
Tier 7 – while adamant is active your damage is increase for each 5% morale missing

Traits of Special Mention
tier 2 - +13/26/39/52/64 vitality
tier 3 - +5/10/15/20/25% second wind power restore
tier 5 – on every critical hit against you +10/15/20/25/30% melee damage for 8 seconds
tier 6 - +20/40/60/80/100% dire need healing

LEGACJE Po Zmianach

Broń Major
Area of Effect Skill damage (+10%)
Brutal Strikes damage (+15%)
Critical Damage multiplier (+50%)
Feral/Savage Strikes damage (+15%)
Ferocious Strikes cooldown (-5)
Relentless/Remorseless Strikes damage (+15%)
Rend Bleed damage +25%
Wild Attack damage +15%

Broń Minor
Battle Frenzy cooldown (-20)
Fear Nothing cooldown (-30)
Hamstring duration (+10)
Horn damage (+10%)
Rend Armour Reduction (+204)
Sprint duration (+30)
Sudden Defence cooldown (-15)
Targeted Melee Skills range (+1.7)

Runka Major
Blade Line AoE power cost (-10%)
Blade Wall damage (+15%)
Bracing Attack Heal (+15%)
Champion's Horn stun duration (+5)
Dire Need cooldown (-60)
Ebbing Ire cooldown (-60)
Strikes Line power cost (-10%)
Swift Strike/Swift Blade power cost (-30%)


Runka Minor
Adamant / Invincible duration (+5)
Champion Skill Bubble magnitude (+10%)
Fight On duration (+10)
Fight On pulses (+10)
Fury of Blades damage from Fervour (+0.1)
Merciful Strike Health Treshold (+0.1)
Rend pulses (+9)
Riposte damage (+15%)
Milo
Przybysz.
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1844


Why so serious... Its only a game.


« Reply #1 on: December 01, 2013, 02:13:54 PM »

Champem pograłem, wylewelowałem na 95 bardzo szybko, wyposażyłem również go w miarę, mogę coś od siebie napisać. Potestowałem i pograłem wszystkimi ścieżkami, jednymi mniej innymi więcej, ale każdą sprawdziłem. Pamiętajcie, że jest to moja opinia na temat champa i możecie się z nią nie zgadzać. Każdy champ ma swoje własne podejście do tego jak lubi grać.

Zacznę od ścieżki żółtej, czyli takiego trochę ulicznego dresa - ścieżka średnio przypadła mi do gustu, dlatego też najmniej na niej grałem, dla mnie jest to takie bieganie na ślepo i tłucznie z AOE, bez trzymania się RATa, ścieżka której kompletnie nie widzę na rajdach i na jakichś "powżniejszych" instancjach (których na razie nie ma, ale… kto wie). Ścieżka bardzo dobra na levelowanie - szybkie likwidowanie grup mobków i do przodu. DPS stały, duży, porównywalny z single dps. Criticale po 10-14k (ja więcej nie wycisnąłem).

Ścieżka czerwona – Leon Zawodowiec / Koszmar Bondura  – Single target, choć są 3 skille AOE wiec też można więcej naraz bić. Typowo rajdowa ścieżka, bardzo wysoki dps, bardzo duża szybkość ataku, bardzo wysokie cryty i bardzo duża sznsa na cryta, u mnie średnio wchodziły między 12-25k ale można więcej wycisnąć, myślę że do 30k da rade. Na tej ścieżce wylewelowałem champa na 95 i nie żałuje. Dla mnie grupkę mobków zabijam z taka samą szybkością jak w ustawieniach pod AOE. Szybko narastający fervour, bardzo częste i bardzo wysokie cryty oraz full fervour po każdym killu – polecam pobawić się na czerwono.

Ścieżka Niebieska – chodząca Twierdza – Nie bawiłem się w tankowanie champem, za to na niebiesko pobiegałem na etten. Mitygacje na full+ (tact na 72%, phys 70) Parry 30-35%, Morale 20-23k. Dps o dziwo całkiem przyzwoity, co prawda mało skilli dpsujących ale są 4 aoe, 5 single target. Sporo skilli na przeżywalność i sporo self heala: 1 bańka co 45s (można legacją zmniejszyć do 30s) dająca 2,8k morale, Dire Need co 2min (średnio heal po 2-3k morale), do tego Heal z Fight on co 2min. Walcząc z pajączkiem w grothum miałem na sobie około 10 npc goblinów oraz pajączka i praktycznie nie używałem żadnego self heala poza potkami, dopiero przy walce z 2 creepami musiałem.



Późnej coś jeszcze napisze :)
Na razie /discuss



Gudrim
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 313



« Reply #2 on: December 01, 2013, 02:29:13 PM »

Jak czytałem wcześniej o tankowym drzewku czempa, to myślałem, ze może oddadzą mu tarczę. Widzę też, ze wszystkie 3 drzewka zapowiadają się ciekawie.  Również to tankowate, które nie przypadło ni do gustu, jak rzuciłem na nie okiem.
 Zastanawia mnie tylko ta dużą szybkość ataku jajo berserk z 2HW. Jak latalen guardem, czempem zresztą podobnie, to ataki dwureczna bronią wykonywał jakby machalica,  wieża Eiffla. Jak to teraz wygląda?
Isav
Banita
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 492



« Reply #3 on: December 01, 2013, 04:08:59 PM »

 
Quote
Red is giving abysmal dps since the change. Our single target damage in red line is garbage now, from what I've seen. Yellow seems to be the only decent dps, whether single or aoe. It's sad. I really hope they adjust this.

Quote
I agree with Daerrandir; When I've parsed my single target dps while traited in red, both my parses on live and in yellow are higher. If the yellow line can burn down a single add faster and also burn down multiple adds faster, then there is no point of even having a red line. Even the blue line does comparable damage to red line while having much better survivability. Hopefully Turbine makes the necessary adjustments to red line so that it is a legitimate option once again.

Czampa nie levelowałem ale forum tej klasy czytam, nie ma tam posta w którym ktoś twierdzi że linia czerwona ma lepszy dps niż żółta..no to jak to jest? jaki dps wyciska czamp czerwony a jaki żółty? Pytam bo po prostu mnie to ciekawi (brak dowodów na forum na poparcie którejkolwiek z tez, i tutaj i na lotro.com).
Milo
Przybysz.
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1844


Why so serious... Its only a game.


« Reply #4 on: December 01, 2013, 07:29:25 PM »

8/10 champów powie że AOE jest lepsze... już ten typ tak ma. Pytając większość champów na Snowbournie też dostaniesz taką odpowiedz. To co pisałem jest moją opinią, taki rodzaj gry sprawia mi frajdę i wg mnie dps na single targecie jest dużo wiekszy, choć cyferki z Combatalaysis tego nie potwierdzają. Mogę się nie znać, naprawdę się nie przejmuję tym jeśli ktoś tak pomyśli, ale tak byłem "uczony" grać champem i tak gram.

Mierząc sam DPS pluginem jak pisałem wychodzi bardzo podobnie, na skirmrajdach jak robiliśmy na single target miałem (na lieutnantach) około 3k, pod aoe zawsze trochę mniej (choć niedużo). Rekord mój jak na razie po HD to na single targecie 4,5k (choć nie wiem czy to nie jakiś bug). Zrozumiałe jest wiec twierdzenie że AOE jest lepsze bo skoro dps jest "porównywalny" a ilość celów jest większa no to? Samo mówi za siebie.

Myślę że każdy kto ma champa ma na tyle oleju że pogra sobie na obu ścieżkach choć trochę i wyrobi sobie własną opinię na ten temat. Na obu gra się fajnie, Mi lepiej na czerwonej...
Isav
Banita
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 492



« Reply #5 on: December 02, 2013, 09:04:42 AM »

https://www.lotro.com/forums/showthread.php?533380-Now-that-the-dust-has-settled-how-s-your-DPS-looking&p=7023869#post7023869

Odnośnie wczorajszej rozmowy na ts, wygląda na to że coś jest faktycznie nie tak z dpesem u czampiona, niby jest a go nie ma, tak jak agrro u wardena.
Edhenor
Lotro Officer
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2718



« Reply #6 on: December 02, 2013, 10:11:14 AM »

Jak na ta chwilę na champie grałem tylko na test serverze ale najlepiej sprawdzał mi się na żółto z małym dodatkiem berserkera. Tak aby tylko uzyskać brutal strike.
Przy ustawieniu za żółtym drzewku warto zwrócić uwagę na jedną legację - Targeted Melee Skills range! Naprawdę warto wpakować na maxa.
Po wybraniu żółtego drzewka i wydaniu kilkunastu punktów na czerwonym mamy wild attak i swift strike z general skill, dochodzi nam brutal strike z czerwonego i wszystkie skile z drzewka żółtego. Przy zwiększonym zasięgu broni targetujemy pierwszego moba a resztę zamiatamy skilami obszarowymi.
Milo
Przybysz.
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1844


Why so serious... Its only a game.


« Reply #7 on: December 10, 2013, 09:32:35 AM »

Aktualny Moje Staty i LI (przed Upd 12.1)

Might: 3770
Vitality: 3270
Fate: 630
Crytical Rating: 25,6% (cap+) (devastate 8,5%)
Physical Mastery: 47150 (około 125%)
Parry: 27%
Physical Mitygation: 70% (cap)
Tactical Mitygation: 65%



Jako że dużo więcej biegam w czerwonej ścieżce - legacje na broni w tym kierunku. Runka bardziej DPS/Tankowo Etten - skupiłem się na selfhealach, aktualnie mam ich więcej niż przed HD (zależy od ustawienia ścieżek) i trochę na nowych leg pod dps (jedna legacja jeszcze do wymiany ale za cholerę nie mogę trafić...).

Pozdrawiam :)
PS. jak ktoś zrobi swoje LI niech wrzuci screeny (pod AOE mieczyk mile widziany)
Edhenor
Lotro Officer
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2718



« Reply #8 on: December 11, 2013, 11:58:31 PM »

Wbiłem 95 i zrobiłem jak na ta chwilę tylko toporek - jak zwykle jednoręczny i pod AOE.



Ubrany tylko w ekwipunek który dostałem za questy i biżuterię z 85 lev mam 45+k phisical mastery i 14 119 critical rating (28,3%)
Isav
Banita
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 492



« Reply #9 on: December 12, 2013, 12:04:13 PM »

Czemu nie używacie relików (runek) z -2,5% attack duration? -5% chyba lepsze niż 400 phisical mitygation.
Engril
Przybysz.
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1463



« Reply #10 on: December 12, 2013, 12:05:14 PM »

Też to zauważyłem. Sam na Guardzie w HD je wrzuciłem :)
Edhenor
Lotro Officer
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2718



« Reply #11 on: December 12, 2013, 01:02:48 PM »

Quote
Czemu nie używacie relików (runek) z -2,5% attack duration? -5% chyba lepsze niż 400 phisical mitygation.

Z uwagi na opóźnienia servera - skill lagi, nie ma sensu bo różnica jest nieistotna.
Przy pingu w granicach 130-230 i lagach podczas animacji skili -2.5% jest nie do zmierzenia.
Edhenor
Lotro Officer
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2718



« Reply #12 on: December 15, 2013, 03:47:50 PM »

@Milo
Co do tej legacji to jest tylko jedna związana z FIGHT ON. Tylko na runce nazywa się Fight On Pulses a w Store Fight On Duration. Też szukałem i dopiero po sprawdzeniu w sklepiku okazało się że chodzi o jedną legację która występuje pod 2 nazwami. /bug  :P
Pages: [1]
  Print