Twierdza - Gildia Multi MMO

Lord of The Rings Online (Snowbourn/LAURELIN) => LOTRO baza => Ettenmoors - PVP => Topic started by: Bondur on July 01, 2011, 10:00:15 PM



Title: RoI a Creepy
Post by: Bondur on July 01, 2011, 10:00:15 PM
http://forums.lotro.com/showthread.php?405503-Creepside-Q-amp-A&p=5505730 (http://forums.lotro.com/showthread.php?405503-Creepside-Q-amp-A&p=5505730)

warto poczytać


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bardwan on July 07, 2011, 12:30:15 PM
Phi, też mi zmiany. Skorzystają z nich wysokorangowcy, których jest niewielu. Reszta skorzysta w stopniu minimalnym i będzie żmudnie nabijać infamy jak dotychczas. Zniesienie limitu statów dla freepów - to dopiero będzie się działo. Pożyjemy - zobaczymy.


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bondur on July 07, 2011, 12:49:44 PM
Nie wiem czy wysokorangowcy będą szczęśliwy z infa za questy :)


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bardwan on July 07, 2011, 01:08:32 PM
A co ja mam powiedzieć, dwie postacie rankowałem za ciężko zarobione DP na reddotów a teraz każdy dostaje za free? Idea inf za questy jest chybiona.


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bondur on July 07, 2011, 01:42:45 PM
Nie tylko Ty ;( ale tak to już jest - najważniejszy jest ten, którego chcemy przyciągnąć. Starzy klienci się nie liczą.


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bondur on August 30, 2011, 02:47:31 PM
Coraz bliżej wejścia RoI to i wiadomości są konkretniejsze:

1) Sklep dostępny dla creepów:

http://forums.lotro.com/showthread.php?415925-Creep-store-items-catalog (http://forums.lotro.com/showthread.php?415925-Creep-store-items-catalog)

2) Zmiany w DOFowych potkach:

http://forums.lotro.com/showthread.php?416118-Delving-Pots (http://forums.lotro.com/showthread.php?416118-Delving-Pots)

Wychodzi na to że warto teraz pofarmić kamyki a wymienić później ;)

3) Możliwość wykupienia skilli na r0 + przesunięcie skilli r11-15 na r10

Bardzo kontrowersyjna zmiana. Uważam, że jest to próba odwrócenia uwagi od tego, że nie ma zmian w creepach. Możliwość kupienia skilli nie zmienia faktu, że to są STARE skille, coraz bardziej zostające w tyłu po kolejnych zmianach w klasach freepowych.

Jaki będzie sens wbijania wyższych ranków? Traity i battlefield promotion - bonus zwiększający się wraz z kolejnymi rankami dający więcej morale, zwiększający finesse, zmniejszający obrażenia itp


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Maet on August 30, 2011, 03:47:29 PM
1) Sklep dostępny dla creepów:
Najbardziej dyskusyjna kwestia. Biorąc pod uwagę ile tego się konsumuje na godzinę... W grę wchodzą kosmiczne ilości TP. Jakoś nie widzę itemków store only w pvp. Dobrze, że Etten zainteresowałem się tylko z nudów. Łatwo będzie porzucić.


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Eoreh on August 31, 2011, 03:16:52 PM
Czyżby jednak jakieś "drobne" zmiany miały być na creepach ?. (wargi).

Opis z forum "The Art of Warg" (post z 30.08.2011).

http://theartofwarg.wordpress.com/2011/08/30/rise-of-isengard-warg-skill-changes/


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bondur on August 31, 2011, 04:14:11 PM
Czyżby devsi czytali nasze forum i zainspirowali się postami zgredka marudka? :)

Przeczytałem i powiem krótko - jeśli wejdzie to w takiej formie to będę bardzo pozytywnie zaskoczony. Zmiany w skillach są subtelne (poza rend flesh gdzie wycięto 5m cd) ale mające konkretny wpływ na grę wargiem. Tu zmniejszenie cd (częstsze trakowanie!), tam dodatkowy debuff itp. O tym właśnie pisałem odpowiadając Guciowi.  200m sus za linię wroga wyrównałby głupotę burgowego skilla 'spadam na 4 łapy' :) Ale takie zmiany mają sens. Mam nadzieję, że pozostałe creepowe klasy czeka podobny lifting. A skoro skille mają być w sklepie to więcej niż prawdopodobne. Trzeba jakoś ludzi zachęcić za wyłożenia kasy :)

Lifting skilli, battlefield promotions, oby zwiększony dps + sklep wspierający wysyp reaverów r0 - oby to wszystko do kupy sprawiło, że EM będzie znowu dobrą zabawą dla obu stron :)



ps. Może jednak coś się zmieni na etten i poważny warg nie będzie pisał takich rzeczy :)

[15:06] Lessibash: co raz gorsza chu... na tym etten:)
[15:07] Lessibash: 10 freepów na 1 creepa:)
[15:08] Lessibash: no jak sytuacja bedzie taka dalej to mój warg zdechnie z głodu:)


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bondur on September 05, 2011, 08:49:06 PM
Informacja o bonusach z battlefield promotions:

http://theartofwarg.wordpress.com/2011/09/05/rise-of-isengard-battlefield-promotions/ (http://theartofwarg.wordpress.com/2011/09/05/rise-of-isengard-battlefield-promotions/)


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Arduneth on September 09, 2011, 05:15:05 AM
http://www.casualstrolltomordor.com/wp-content/uploads/2011/09/Rise_of_Isengard_PvMP_Creep_Developer_Diary.pdf

hmm interesujące

szczególnie podanie reason for change


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bondur on September 09, 2011, 08:40:08 AM
Trochę krzywdzące jest ustawienie r10 jako wyznacznika tego czy ktoś jest weteranem czy nie. Jest pewnie wielu weteranów, którzy nie chcieli albo nie mogli grindować tyle żeby osiągnąć tak wysoki rank. Z drugiej strony patrząc na osiągnięcia freepów na naszym serwerze w ostatnim czasie (typu 25k renown jednego dnia) czy obu stron np na Landrovalu (nawet i 50k dziennie) to ten r10 jest w zasięgu osoby, która zacznie gracz w momencie wejścia RoI - i gdzie tu sprawiedliwość? Gdyby jeszcze nie było tego na teście i pojawiło się dopiero w momencie wejścia dodatku a sprawdzenie czy ktoś jest r10 odbywałoby się jednorazowo w momencie logowania się to ok. Ale w ten sposób to duża niesprawiedliwość.

Osobiście ani nie uważam się za weterana bo do tego trzeba grać więcej niż rok, ani nie mam najmniejszych szans na poszpanowanie wypaśnym tytułem ;) Pozostaje robić swoje :)

Ps. Twardy - dasz radę :)


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bondur on September 18, 2011, 12:50:14 PM
Lista pokazująca ile infamy dostaniemy za poszczególne questy w RoI.

http://theartofwarg.wordpress.com/2011/09/15/rise-of-isengard-infamy-quest-rewards/ (http://theartofwarg.wordpress.com/2011/09/15/rise-of-isengard-infamy-quest-rewards/)


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: JeRzu on September 18, 2011, 01:32:22 PM
to po wejsciu roi mam szanse wreszcie doczlapac sie 8 ranku za counter assalt 100 infamy to wiecej niz dostalem za Wodzusia  ;D


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bondur on November 16, 2011, 10:22:40 AM
Zmiany planowane w update 5 zapowiadają się nieźle. W końcu naostrzą nieco pazurki wargowi ;)

http://forums.lotro.com/showthread.php?431112-Update-5-Armies-of-Isengard-Release-Notes-Bullroarer-Only-%28B1%29 (http://forums.lotro.com/showthread.php?431112-Update-5-Armies-of-Isengard-Release-Notes-Bullroarer-Only-%28B1%29)

Z ogólnych zmian moją uwagę zwróciło:

1) New Creep Skill “March!” A new skill has been added to each Creep's starting skill set: “March!”. This skill increases Creep out of combat movement speed by 32%- enabling them to traverse the map more efficiently. This skill toggles off the moment the Creep enters combat. - ciekawe czy stackuje się z bonusem z potka? (wtdy miałbym szanse dogonić freepy na sterdydach)

2) Ranger quest is now removed on log-out. - nareszcie!


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: JeRzu on November 16, 2011, 01:14:17 PM
Mobilize speed buff increased to 50%
no to Piesku, jak Ty nie dasz rady dogonic sterydowego freepa, to ja na "walk'u" go zlapie  ;D
freepie nie uciekniesz przed przeznaczeniem, mmmuuuhhhaaa

PS. Gratki MC


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Arduneth on November 16, 2011, 09:11:34 PM
Jerzu, Bondziu nie cieszcie się tak ;)

WL:
Quote
Mobilize now dispels and blocks stealth for all fellowship members, while active.


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Fenrond on November 16, 2011, 09:14:36 PM
W sumie Jerzu może się cieszyć dalej bo go to niewiele obchodzi. ;D


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Arduneth on November 16, 2011, 09:17:58 PM
;D

a ja to się teraz sam zastanawiam czy nast. klasą do odblokowania będzie WL czy defi przy tych zmianach

skoro i tak inf za Q nie znerfią to początkowe lvle WL gdy jest mało użyteczny można szybko przeskoczyć


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Fenrond on November 16, 2011, 09:43:37 PM
A coś Ty, mało użyteczny? Zawsze możesz wykupić skille ze $tore.


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Arduneth on November 16, 2011, 10:15:38 PM
za drogie są, sprawdzałeś ceny? 800 TP za skill? :)

już bym wolał na Q rank wbić ;)

WL jest mi bliższy swoją rolą a defi mam wbitego na R4 już

czy rvr jest mało użyteczny? hmm często na RATcie ląduję i nie ma WLów z bąbelkami pod ręką ;)


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bondur on November 17, 2011, 08:16:36 AM
Jerzu, Bondziu nie cieszcie się tak ;)

WL:
Quote
Mobilize now dispels and blocks stealth for all fellowship members, while active.

piękna głupota - zapomnijcie o wargach w fellow czy rajdach.


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: JeRzu on November 17, 2011, 09:17:20 AM
nie do konca Bondziu sie z Toba zgodze, jak dla mnie wargi w rajdzie maja dwie funkcje, 1. scout'owac i 2. na tylach wroga siac dywersje, uciszajac healerow, dobijajac uciekinierow z pierwszej linii itp. W pierwszym przypadku mozesz sobie biegac "w rozmyciu" bo jestes za daleko od wl'a zeby dosiegnela Cie jego aura, a w drugiej sytuacji mobilizie nie jest aktywne (combat przerywa jej dzialanie), ale zgadzam sie z Toba, ze jest to glupie posuniecie, bo ogranicza dzialanie malych grupek np. Warghogh + Mamrot + Venlug  :'(


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Arduneth on November 17, 2011, 10:01:03 AM
ano rozwiązanie niestety będzie jedno, osobna grupka wargów w rajdzie

mogliby rozwiązać to tak aby stealthowany warg nie był traktowany jako w zasięgu aury

ciekawe czy nowy skill march będzie działał w stealthie


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Nepher on November 17, 2011, 10:09:30 AM
Czy burg bedzie tak samo traktowany ?


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bondur on November 17, 2011, 10:45:00 AM
@Nepher - nie sądzę - burgi zawsze mają lepiej

@Jerzu - nie do końca bo wargi musiałby przed walką uważać żeby nie załapać się na aurę WLa (co imho jest idiotyzmem do potęgi) i tak samo WL musiałby uważać żeby nie biegać w złą stronę. Odpada więc najważniejsze zadanie warga - uciszyć healerów w momencie pierwszego zwarcia kiedy żyje najwięcej creepów i można szybko ściągnąć kilka celi. Warg będzie mógł się włączyć w zasięg walk dopiero po rozpoczęciu.
W takcie combatu i tak nie wejdę w stealtha (nie liczę hipsa) więc wyłączenie efektu mobilize niewiele mnie interesuje. Głupia zmiana.

@Ardu - w porządnym rajdzie nie ma miejsca na całą grupę wargów (strata dpsa/heala), a tworzenie grupy bez WLa to spisanie kilku creepów na ciężki los.


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: JeRzu on November 17, 2011, 11:14:51 AM
ogólnie pomysł jest chybiony, ale jak wielokrotnie już pokazaliśmy, mimo starań turbinek, creepy i tak w przeważającej większości starć rajd vs rajd wyjdą zwycięsko, dzięki sprytowi, męstwu i wrodzonej woli walki z terrorem białej rady  ;D
na potęgę posępnego czerepu,


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Maet on January 18, 2012, 01:48:47 PM
Jak tam mitygacje creepów? Niby miały być naprawione, ale
http://forums.lotro.com/showthread.php?440929-Looks-like-armour-and-mits-are-back-on-the-menu-boys-)
mówi co innego.


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bondur on January 18, 2012, 08:07:43 PM
Nawet nie pytaj. Jedna wielka KUPA.


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Maet on January 18, 2012, 11:53:54 PM
Niebieski potwierdza, że nie wyszło.
http://forums.lotro.com/showthread.php?&postid=5937992#post5937992


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bondur on January 19, 2012, 12:59:28 AM
A niech się pocałują w zadek ... było źle, jest dużo gorzej.  I nie wierzę,  że to wypadek przy pracy bo sprawdzenie czy działa zajmuje 1minutę ...

I co? 4 miesiące czekania na kolejny patch? Aż się chce coś dosadnego powiedzieć, coś a'la Pazura do Figury w Ajlawiu ...


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: elrama on January 19, 2012, 09:45:34 AM
E tam, Panowie. Jest lepiej niż było. A to już postęp. W roku 2025 po następnych poprawkach na etten nie uwidzimy już świeżego mięsa ludzkiego/elfiego/krasnoludzkiego (ulubione podkreślić)  ;D. WL przestał być już taką wielką "pipką" (żeby nie było - nie mam nic do "pipek:  ;) ). Jeszcze tylko niech wyłączą coś takiego jak RAT - i jak dla mnie może być. Gra creepem zawsze wiązała się z częstymi padami i braniem w d..psko (hmm, czy w związku z tym mam skłonności S/M  ?). A wczoraj, a właściwie dzisiaj było miło. Inf ładnie leciało, co zaświadczyć może krwiożerczy Chihuahua czatujący na LM-a Twardym zwany. Bondziu, dziękuje za kompaniję w nocy. Tak więc, nie ma co narzekać. Trzeba się cieszyć że progres jest ...  ;D


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Arduneth on February 06, 2012, 06:25:30 AM
info z Feb 03 2012, specjalnie dla Bondzia :P

Quote from: Orion
Quote
Now if only Orion would re-design Wargs....
On the Warg thing...hmmm...

On the third eve from now look to my Blog.

http://forums.lotro.com/showthread.php?443573-Orion-making-classes-overpowered.&p=5969013#post5969013

ogólnie ciekawy temat


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bondur on February 06, 2012, 09:36:57 AM
O dziwo jest trochę rozsądnych postów wartych przeczytania. Cała reszta to Rejtany, którzy nie dadzą sobie wmówić, że 'białe jest białe a czarne jest czarne' :) (w stylu zabawnego tematu Dorothira udowadniającego że dps champa na Etten jest idealnie zbalansowany) albo wyścig kogo teraz Orion przytuli ;) I to w zasadzie jest najlepsze podsumowanie tematu :) Skoro wszyscy chcą żeby popracował nad ich klasą to raczej nie robi im krzywdy ;)

dodam coś z innego tematu :)

Quote
    If you cant beat them join them

    Rolling a Champion on Riddermark
   
Quote
You gota stay one step ahead of them, make a ward they are the next class orion is buffing to silly levels.


Dobrze, że Orion przynajmniej nie ma awersji do komunikowania się z graczami.


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Maet on February 06, 2012, 10:46:00 AM
Quote
    If you cant beat them join them

    Rolling a Champion on Riddermark

A to nie Purebloodworg czasem napisał? Coś mi się obiło o oczy. Gość jest przezabawny.


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bondur on February 06, 2012, 11:43:05 AM
Chyba tak :)


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Arduneth on February 07, 2012, 04:57:23 AM
here you go Bondziu

On Wargs in Update 6:
http://forums.lotro.com/showthread.php?&postid=5972660#post5972660


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Maet on February 07, 2012, 07:16:03 AM
Też chciałem wkleić, ale Ardu był szybszy. I kto dostanie bąbelka? No kto? Dobry piesek:)


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bondur on March 12, 2012, 11:43:04 PM
Też chciałem wkleić, ale Ardu był szybszy. I kto dostanie bąbelka? No kto? Dobry piesek:)

Stwierdziłem, że poczekam z odpowiedzią aż zobaczę ostateczną wersję. Niepotrzebnie :)

Bąbelkiem można było nazwać SH - 1000 morale to jeden średni cios od freepa ale zawsze coś i czasem ratowało tyłek.

Teraz warg dostał w zamian 300morale co 7sec (teoretycznie bo nie każdy tick się nalicza - brawo testerzy!) - szał ciał i uprzęży :) Jeden cios byle npca i bąbel out - rzeczywiście niesamowity boost, niemalże tak dobry sill jak 3k+ morale co 30sec pewnej freepowej klasy :)





Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Taltilar(Fuarn) on March 13, 2012, 07:42:38 AM
Dla pocieszenia. Minstrelowi zmniejszyli bąbla z 1800 na 1100  ::)


Title: Re: RoI a Creepy
Post by: Bondur on March 13, 2012, 08:48:58 AM
Dla pocieszenia. Minstrelowi zmniejszyli bąbla z 1800 na 1100  ::)

W przypadku mini bąbel to najmniejszy problem :) Co lepsi nawet go nie używają - walka z nimi wygląda tak (z perspektywy mini)

łup łup łup (heal) łup łup łup (heal) :D