Teoretycznie ciężko powiedzieć, bo ilość renown/infamy zależy od różnicy w ratingu osoby zabijanej i zabijającej.
Nie wiem, nawet czy możliwe jest zejście z ratingiem do okolicy zera, bo im mniejszy rating, tym wolniej spada (różnica w ratingu jest coraz większa, czyli spadek jest coraz mniejszy, bo również zależy od różnicy w ratingu).
Tak samo dojście do 2000 ratingu graniczy z cudem. Za dawnych czasów były takie burgi, co kampiły na 5 gwiazdek (kiedyś przybliżony rating pokazywały gwiazdki, pół gwiazdki to każde 100 powyżej 1000, 5 gwiazdek przy ratingu 2000). Przez kilka tygodni trzeba by nie dać się zabić, im wyższy rating tym reszta graczy jest traktowana jako większe nooby, bo mają dużo niższy rating i przyrost ratingu jest coraz wolniejszy, a każda śmierć to duży spadek w ratingu.
Normalnie za solo kill dostaje się 80-120 renown/infamy.
Jak osoba z ratingiem 0 zabije osobę z ratingiem 2000 to pewnie serwer się zawiesi
.