Pages: 1 [2] 3
  Print  
Autor Topic: RoI a Creepy  (Read 13960 times)
JeRzu
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 331



« Reply #15 on: November 16, 2011, 01:14:17 PM »

Mobilize speed buff increased to 50%
no to Piesku, jak Ty nie dasz rady dogonic sterydowego freepa, to ja na "walk'u" go zlapie  ;D
freepie nie uciekniesz przed przeznaczeniem, mmmuuuhhhaaa

PS. Gratki MC
Arduneth
Administrator
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1959



« Reply #16 on: November 16, 2011, 09:11:34 PM »

Jerzu, Bondziu nie cieszcie się tak ;)

WL:
Quote
Mobilize now dispels and blocks stealth for all fellowship members, while active.
Fenrond
Przybysz.
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 442



« Reply #17 on: November 16, 2011, 09:14:36 PM »

W sumie Jerzu może się cieszyć dalej bo go to niewiele obchodzi. ;D
Arduneth
Administrator
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1959



« Reply #18 on: November 16, 2011, 09:17:58 PM »

;D

a ja to się teraz sam zastanawiam czy nast. klasą do odblokowania będzie WL czy defi przy tych zmianach

skoro i tak inf za Q nie znerfią to początkowe lvle WL gdy jest mało użyteczny można szybko przeskoczyć
Fenrond
Przybysz.
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 442



« Reply #19 on: November 16, 2011, 09:43:37 PM »

A coś Ty, mało użyteczny? Zawsze możesz wykupić skille ze $tore.
Arduneth
Administrator
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1959



« Reply #20 on: November 16, 2011, 10:15:38 PM »

za drogie są, sprawdzałeś ceny? 800 TP za skill? :)

już bym wolał na Q rank wbić ;)

WL jest mi bliższy swoją rolą a defi mam wbitego na R4 już

czy rvr jest mało użyteczny? hmm często na RATcie ląduję i nie ma WLów z bąbelkami pod ręką ;)
Bondur
Wojownik Twierdzy
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2731



« Reply #21 on: November 17, 2011, 08:16:36 AM »

Jerzu, Bondziu nie cieszcie się tak ;)

WL:
Quote
Mobilize now dispels and blocks stealth for all fellowship members, while active.

piękna głupota - zapomnijcie o wargach w fellow czy rajdach.
JeRzu
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 331



« Reply #22 on: November 17, 2011, 09:17:20 AM »

nie do konca Bondziu sie z Toba zgodze, jak dla mnie wargi w rajdzie maja dwie funkcje, 1. scout'owac i 2. na tylach wroga siac dywersje, uciszajac healerow, dobijajac uciekinierow z pierwszej linii itp. W pierwszym przypadku mozesz sobie biegac "w rozmyciu" bo jestes za daleko od wl'a zeby dosiegnela Cie jego aura, a w drugiej sytuacji mobilizie nie jest aktywne (combat przerywa jej dzialanie), ale zgadzam sie z Toba, ze jest to glupie posuniecie, bo ogranicza dzialanie malych grupek np. Warghogh + Mamrot + Venlug  :'(
Arduneth
Administrator
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1959



« Reply #23 on: November 17, 2011, 10:01:03 AM »

ano rozwiązanie niestety będzie jedno, osobna grupka wargów w rajdzie

mogliby rozwiązać to tak aby stealthowany warg nie był traktowany jako w zasięgu aury

ciekawe czy nowy skill march będzie działał w stealthie
Nepher
Lotro Officer
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 3050


Co komu do tego, skoro i tak mniejsza o to?


« Reply #24 on: November 17, 2011, 10:09:30 AM »

Czy burg bedzie tak samo traktowany ?
Bondur
Wojownik Twierdzy
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2731



« Reply #25 on: November 17, 2011, 10:45:00 AM »

@Nepher - nie sądzę - burgi zawsze mają lepiej

@Jerzu - nie do końca bo wargi musiałby przed walką uważać żeby nie załapać się na aurę WLa (co imho jest idiotyzmem do potęgi) i tak samo WL musiałby uważać żeby nie biegać w złą stronę. Odpada więc najważniejsze zadanie warga - uciszyć healerów w momencie pierwszego zwarcia kiedy żyje najwięcej creepów i można szybko ściągnąć kilka celi. Warg będzie mógł się włączyć w zasięg walk dopiero po rozpoczęciu.
W takcie combatu i tak nie wejdę w stealtha (nie liczę hipsa) więc wyłączenie efektu mobilize niewiele mnie interesuje. Głupia zmiana.

@Ardu - w porządnym rajdzie nie ma miejsca na całą grupę wargów (strata dpsa/heala), a tworzenie grupy bez WLa to spisanie kilku creepów na ciężki los.
JeRzu
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 331



« Reply #26 on: November 17, 2011, 11:14:51 AM »

ogólnie pomysł jest chybiony, ale jak wielokrotnie już pokazaliśmy, mimo starań turbinek, creepy i tak w przeważającej większości starć rajd vs rajd wyjdą zwycięsko, dzięki sprytowi, męstwu i wrodzonej woli walki z terrorem białej rady  ;D
na potęgę posępnego czerepu,
Maet
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1629



« Reply #27 on: January 18, 2012, 01:48:47 PM »

Jak tam mitygacje creepów? Niby miały być naprawione, ale
http://forums.lotro.com/showthread.php?440929-Looks-like-armour-and-mits-are-back-on-the-menu-boys-)
mówi co innego.
Bondur
Wojownik Twierdzy
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2731



« Reply #28 on: January 18, 2012, 08:07:43 PM »

Nawet nie pytaj. Jedna wielka KUPA.
Maet
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1629



« Reply #29 on: January 18, 2012, 11:53:54 PM »

Niebieski potwierdza, że nie wyszło.
http://forums.lotro.com/showthread.php?&postid=5937992#post5937992
Pages: 1 [2] 3
  Print