Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Walka z ESO supportem.  (Read 3897 times)
Zoar
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 50



« on: April 04, 2014, 01:21:19 PM »

Jak do tej pory trzykrotnie wysyłałem zgłoszenie"by email" poprzez stronę supportu.
Niestety nie mogę powiedzieć, że jestem zadowolony.

Za pierwszym razem napisałem w sprawie zmiany userID. Szybko dostałem odpowiedź i prośbę o dane do weryfikacji. Dane wysłałem i sprawa ... umarła. Ja sprawę olałem.

Za drugim razem napisałem w sprawie zapomnianego "security answer". Jak wyżej, szybko dostałem prośbę od dane do weryfikacji. Wysłałem dane i ... następnego dnia dostałem prośbę o kolejne dane do weryfikacji, wysłałem je i następnego dnia otrzymałem moją zapomnianą "security answer".

Za trzecim razem tj. dwa dni temu napisałem ponownie o zmianę userID.
Tym razem chciałem być przebiegły więc wysłałem razem z ticketem wszystkie dane do weryfikacji o które prosili do tej pory oraz alternatywne nowe ID. Liczyłem, że załatwią to szybko i będzie git bez zbędnej korespondencji.
Niestety zero odzewu, nie napisali nawet, że coś ode mnie otrzymali.

Postanowiłem, jednak, że od teraz będę upierdliwy do bólu i jutro wysyłam kolejny ticket o tej samej treści, dodam tylko numer mojego pierwszego ticketa i tak będę wysyłał co 3 dni do skutku.

Na stronie https://help.elderscrollsonline.com/app/answers/detail/a_id/7236 piszą, że można zmienić swoj userID więc nie zamierzam tego odpuścić.

W grze widzę, że wiele osób ma ten sam problem. Robicie/robiliście coś w sprawie takiej zmiany? Ja nie wiem jak się połapać kto jest kto.
Xabbu
cigrela sabmel
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2234



« Reply #1 on: April 04, 2014, 01:29:51 PM »

Ja dostalem opowiedz po 1h w ktorej pisze ze czas oczekiwania to nawet 120h. Jest premiera. Nie ma co sie pieklic.
Maet
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1629



« Reply #2 on: April 05, 2014, 08:10:40 AM »

Podejrzewam, że mają sporo próśb typu zmiana userID. Sami to na siebie sprowadzili :)
Perun
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1015



« Reply #3 on: April 05, 2014, 08:16:40 AM »

Podczas bety - suport byl mega opozniony ale jak tylko bety sie skonczyly - suport dzialal w mig.

Wniosek: Mamy premiere wiec Zenimax ma uirwanie glowy

Ale dobra strategie obrales - Upierdliwosc do bolu az sie uda :) Uwazaj tylko na mejle pishingowe
Zoar
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 50



« Reply #4 on: April 07, 2014, 08:01:07 AM »

Dzisiaj z rana otrzymałem email z supportu, teraz przynajmniej wiem, że działają ;)
Floggas (Flogg, Khadrim)
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 227



« Reply #5 on: April 07, 2014, 08:11:36 AM »

Hehe ja też ich męczę o różne rzeczy...
3 tickety zroibłem, na jeden otrzymałem odpowiedź, a dostałem 3 surveye żeby ocenić ich pracę...
Perun
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1015



« Reply #6 on: April 07, 2014, 08:37:08 AM »

W pt wyslalem ticket w sprawie brakującego peta oraz map z explorers Pack ingame

w nd rano mialem brakujące przedmioty na poczcie
Zoar
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 50



« Reply #7 on: April 08, 2014, 03:10:35 PM »

Ja nadal czekam  :-\ ... cierpliwie.
Zoar
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 50



« Reply #8 on: April 29, 2014, 09:28:18 PM »

Już nie czekam pojechałem ich na forum w dziale supportu, nerwy mi puściły po paru lampkach czerwonego  :-[.
Zoar
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 50



« Reply #9 on: April 30, 2014, 10:04:38 AM »

Dzisiaj wchodzę na forum ESO, odnajduję swój niegrzeczny post i OMG nowy nick!!!  Niestety tylko na forum, w grze bez zmian.
Perun
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1015



« Reply #10 on: May 01, 2014, 07:54:18 PM »

Zoar a z jakiego na jaki nick zmieniles ?
Zoar
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 50



« Reply #11 on: May 01, 2014, 09:27:03 PM »

Zoar a z jakiego na jaki nick zmieniles ?

z agoto na Zoar'en (Zoar było podobno zajęte). Musiałem opuścić gildie i dołączyć ponownie.
Pages: [1]
  Print