Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: DECA - addon na sekwencje skili  (Read 1995 times)
RAJ
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 673


« on: March 31, 2009, 08:02:11 AM »

http://war.curse.com/downloads/war-addons/details/decisionautomat.aspx

Ten addon pozwala na utworzenie sekwencji skili podpietych pod jeden klawisz i uaktywniajacych sie w zaleznosci od przyjetych zalozen.
Np. na moim IB mam skile:
1. Shield of Reprisal - gdy nie ma cooldownu i przeciwnik wlasnie sparowal.
2. Binding grudge - gdy skonczy sie wirtualny cooldown
3. Stone breaker - gdy skonczy sie wirtualny cooldown i grudge>49
4. Guarded attack - gdy nie ma bufa na mnie
5. Inspiring attack - gdy nie ma bufa na mnie
6. Heavy blow - bez warunkow

Addon co pewien ustawiony czas (od 0 do 1s) sprawdza ustawione dla danych skili warunki (dla kazdego inne) i udostepnia ten z nich, ktory je spelnia i jest pierwszy w kolejce.
Wirualny cooldown mozna sobie ustawic samemu i jest on liczony dla celow - ma to zastosowanie dla dotow i debufow.

Jest to bardzo przydatne bo pozwala nie zwracac uwagi na to czy bylo parowanie, czy buf sie skonczyl itd itp.

Dodatkowo jest to nieocenione jesli gra sie roznymi postaciami o roznych zasadach sterowania (nie trzeba sie z bolem przestawiac po kazdej zmianie).
Ja stosuje rozlaczenie ustawien dla kazdej postaci (opisane tutaj: http://twierdza.org.pl/index.php?topic=2521.0) - nie wiem jak deca radzi sobie bez tego.

Najwieksza zaleta DECA (i przewaga nad Bidding buttonem) jest wizulany interfejs, ktory bardzo ułatwia przygotowanie i modyfikacje sekwencji.

Opis na stronie jest dosc dobry a opcje zrozumiałe.

Jedyne co warto przyblizyc to bindowanie klawiszy.
nalezy zrobic sobie makro o postaci:
/script DecisionAutomatMain.Makro2("EA_ActionBar1Action1Action",1)
i wrzucic je na pierwszy button pierwszego bara.

Pierwsze nacisniecie klawisza przypisanego do tego buttona przywiaze makro do klawisza.
To, ktory jest to button wynika z nazwy buttona - EA_ActionBar2Action3Action oznacza 3 button na 2 barze.
Z kolei liczba po przecinku oznacza kolejny numer sekwencji przygotowanej w DECA.
Czyli:
/script DecisionAutomatMain.Makro2("EA_ActionBar1Action3Action",2)
oznacza 2 sekwencje przypisana do 3 buttona na 1 barze.
Ikonke makra nalezy wrzucic na ten wlasnie button co zaoszczedzi nam dziwnych zachowan interfejsu. :)

Znany jest mi nastepujacy problem - gra po wyjsciu obcina ostatnie 3 znaki z tego makra.
Aby tego uniknac nalezy zmienic linijke 139 in DecisionAutomatMain.lua  - trzeba zmienic "Makro2" na "M2" zas tresc makra na:
/script DecisionAutomatMain.M2("EA_ActionBar1Action3Action",2)

W nastepnych wersjach bedzie juz dostepne M2 standardowo wiec nie trzeba bedzie pozniej zmieniac zdefiniowanych makr.

Aha, na koniec - jedyna znana mi przewaga Bidding buttona jest naliczanie stakowania skili - DECA na razie tego nie robi, ale da sie to czesciowo obejsc.

Pages: [1]
  Print