Hmm.. Grafika miejscami zbyt jaskrawa. W zasadzie kiedy wylądujemy na planecie, to już jest w miarę ok, ale tutorial bombarduje nas tęczą kolorków. To zapewne kwestia stylu, ale dla mnie gdzieś przekroczono pewną granicę.
Niby ideą walki jest mobilność, ale jednak esper podstawowy atak ma całkowicie statyczny. Machanie mieczem przez Warriora, nie wiem czy ma laga czy to tak ma być - machnięcie... pauza... machnięcie 2 ... pauza ... machnięcie 3 <- w czasie tych pauz z 10 razy zdążysz walnąć w klawisz.
Pathy - Soldier i Explorera fajne. Science bez zaskoczeń - więcej lore i skanownie krzaczków. Jednak strasznie zawiodłem się na Setlerze. Spodziewałem się jakiejś ciut większej swobody i trochę więcej kreatywności, a nie - w tym miejscu postaw stację medyczną, części leżą porozrzucane wokół.
Nie skreślam tytułu i nie twierdzę, że jest zły. Jednak dla mnie na pewno nie jest wybitny. Humor to duży plus tego tytułu, ale na konia pociągowego się nie nadaje.
Więcej powiem jak zobaczę wersję finalną. Może jeszcze pozmieniają coś w systemie walki.