Pages: [1] 2
  Print  
Autor Topic: Płatność miesięczna  (Read 6981 times)
Dornan
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 9



WWW
« on: November 30, 2008, 03:59:36 PM »

Hej, mam takie głupie trochę pytanko (być może pojawiło się w jakimś wątku, który przeoczyłem), mianowicie jak opłacić kolejny miesiąc gry? Miałem trochę przerwę ostatnio i wygasł mi okres ważności (przez co nie mogę się zalogować do gry). Na stronie COG Codemasters w swoim profilu widnieje mi: "Status: suspended" - no i ok, ale gdzie tam jest jakakolwiek opcja służąca do płatności za kolejny miesiąc? A może nie tu zaglądam? Jest ktoś, kto mógłby mnie nakierować? Byłbym wdzięczny. :)
Donlin
Przybysz
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 21



« Reply #1 on: November 30, 2008, 04:36:42 PM »

Wchodzisz na stronę: https://cogaccounts.codemasters.com/
Logujesz się na swoje konto z gry w odpowiednim miejscu i tam masz opcję reactivate subscription. :)) Ja kupuję przez paypala.
Dornan
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 9



WWW
« Reply #2 on: November 30, 2008, 05:42:29 PM »

Niestety czegoś takiego, jak "reactivate subscription" nie mam w profilu. Z opcji są tylko: upgrade, cancel i enter bonus code, nie licząc 'create new subscription' oraz 'edit account details'.
Murkar
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 857


Maruda


« Reply #3 on: November 30, 2008, 05:59:35 PM »

Mnie się wydaje, że słowo Suspended (zawieszone) jest tu dość znaczące.
Po wygaśnięciu abonamentu wpis powinien się zmienić z Open (otwarte) na Closed (zamknięte).

Wygląda to na mały ban. Trzeba pewnie napisać do CodeMasters o przyczynę. Może to tylko błąd po ostatnich zmianach i konserwacjach.
Dornan
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 9



WWW
« Reply #4 on: November 30, 2008, 06:17:50 PM »

I tak w końcu zrobiłem, napisałem maila z pytaniem, o co chodzi. Oby to faktycznie była pomyłka, bo nie mam pojęcia na jakiej podstawie miałbym dostać bana.
Huriel
GM Iron Lady ;-)
Administrator
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 10656


KoHaniutka


« Reply #5 on: November 30, 2008, 10:49:42 PM »

ewentualnie w gre wchodzi opcja "upgrade" z racji wyjscia MoM.
W kazdym razie poczekaj na maila od CM, moze dostales "suspended" przez pomyłkę
Raviell
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 7



« Reply #6 on: November 30, 2008, 10:57:38 PM »

Ja miałem podobną sytuację w EVE Online. Wystarczyło, że opłaciłem nowy miesiąc i konto automatycznie zostało aktywowane. :) A co do opcji płatnosci to jest tam takie cos jak "make payment", albo jak wolisz kup sobie na INEXUS kodzik i wpisz go jako Pre-paid
Giliarwe
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 607



« Reply #7 on: December 01, 2008, 08:47:31 AM »

suspended nic nie znaczy.   Create new subscription i nie powinnno byc problemu!
Dornan
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 9



WWW
« Reply #8 on: December 01, 2008, 09:45:13 PM »

Create new subscription nie działa, gdyż należy tam podać cd-key gry, a ten, który posiadam z egzemplarzem LOTRO jest już w użyciu, przez co nie ma możliwości aktywacji gry po raz drugi. Opcji do płatności także w panelu nie mam, cóż, czekam na odpowiedź Codemastersów.
Giliarwe
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 607



« Reply #9 on: December 02, 2008, 02:33:36 AM »

a upgrade nie dziala??
trudno mi cokolwiek powiedziec juz od dlugiego czasu mam lifetime'a i poprostu nie pamietam...
Raviell
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 7



« Reply #10 on: December 04, 2008, 03:55:49 PM »

proponuje opłacić na następny miesiąc i napisać do nich, żeby ci odblokowali konto. Powinno wystarczyć
Murkar
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 857


Maruda


« Reply #11 on: December 04, 2008, 04:16:52 PM »

Kolega nie ma opcji przedłużenia abonamentu, nie może zrobić nowej subskrypcji, nie może opłacić kolejnego miesiąca, nic nie może zrobić, właśnie to oznacza status Suspended.
Dornan
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 9



WWW
« Reply #12 on: December 05, 2008, 10:45:29 PM »

No i ostatecznie wszystko wróciło do normy, przyszedl mi mail

"Your account has been modified as requested. If you did not request these
changes please contact our support staff on: cogsupport@codemasters.com."

wchodzę na konto COG i faktycznie, wszystkie opcje są już aktywne, dzięki czemu mogę opłacić kolejny miesiąc. W sumie żadnego wyjaśnienia nie otrzymałem, ale nie ma innej możliwości, tu musiała zajść pomyłka. Tak czy inaczej jest happy end, uff. :) I dzięki za zainteresowanie tematem!
Nuomi
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 29



« Reply #13 on: June 10, 2009, 06:06:38 PM »

Witam !

Troszkę mnie tu nie było i być może wrócę do tej gry ale mam pytanko :
- widzę iż od czasu mojej gry troszkę się zmienił sposób płatności i jest możliwość opłacania bezpośrednio z karty kredytowej ( nareszcie  :D ) a nie tylko ten "clickandbuy" , ale zauważyłem iż jak wchodzę dalej na płatność kartą to chce pobierać należność w $ ?? a nie w euro ?
Proszę mi napisać czy to nie żaden bug , i jakie te kwoty są ? 41 $ na 3 miesiące ( najczęściej tak opłacam gry ) bo coś wydaje mi się tanio ...hmm  ;)
- czy warto inwestować w MM ? długo trwa lewelowanie postaci czy coś uproszczono w tym zakresie ? I jak z populacją i czy problem jest ze znalezieniem grupy ?
Kłaniam się i pozdrawiam :)
Asmodeus
Gość
« Reply #14 on: June 10, 2009, 06:25:27 PM »

placi sie w zielonych. ludzi gra sporo  lotro to teraz nr 1 jesli chodzi o gry pve. MM to chyba miałeś na myśli MoM, tak warto zainwestować. Lev up niestety uproszczono max lev wbija się 2-3 razy szybciej niż w dawnych czasach :D. Jeśli chodzi o content to lotro oferuje dużo więcej niż np: warhammer.
Pages: [1] 2
  Print