Dornan
|
|
« on: November 30, 2008, 03:59:36 PM » |
|
Hej, mam takie głupie trochę pytanko (być może pojawiło się w jakimś wątku, który przeoczyłem), mianowicie jak opłacić kolejny miesiąc gry? Miałem trochę przerwę ostatnio i wygasł mi okres ważności (przez co nie mogę się zalogować do gry). Na stronie COG Codemasters w swoim profilu widnieje mi: "Status: suspended" - no i ok, ale gdzie tam jest jakakolwiek opcja służąca do płatności za kolejny miesiąc? A może nie tu zaglądam? Jest ktoś, kto mógłby mnie nakierować? Byłbym wdzięczny.
|
|
|
Donlin
|
|
« Reply #1 on: November 30, 2008, 04:36:42 PM » |
|
Wchodzisz na stronę: https://cogaccounts.codemasters.com/ Logujesz się na swoje konto z gry w odpowiednim miejscu i tam masz opcję reactivate subscription. ) Ja kupuję przez paypala.
|
|
|
Dornan
|
|
« Reply #2 on: November 30, 2008, 05:42:29 PM » |
|
Niestety czegoś takiego, jak "reactivate subscription" nie mam w profilu. Z opcji są tylko: upgrade, cancel i enter bonus code, nie licząc 'create new subscription' oraz 'edit account details'.
|
|
|
Murkar
|
|
« Reply #3 on: November 30, 2008, 05:59:35 PM » |
|
Mnie się wydaje, że słowo Suspended (zawieszone) jest tu dość znaczące. Po wygaśnięciu abonamentu wpis powinien się zmienić z Open (otwarte) na Closed (zamknięte).
Wygląda to na mały ban. Trzeba pewnie napisać do CodeMasters o przyczynę. Może to tylko błąd po ostatnich zmianach i konserwacjach.
|
|
|
Dornan
|
|
« Reply #4 on: November 30, 2008, 06:17:50 PM » |
|
I tak w końcu zrobiłem, napisałem maila z pytaniem, o co chodzi. Oby to faktycznie była pomyłka, bo nie mam pojęcia na jakiej podstawie miałbym dostać bana.
|
|
|
Huriel
|
|
« Reply #5 on: November 30, 2008, 10:49:42 PM » |
|
ewentualnie w gre wchodzi opcja "upgrade" z racji wyjscia MoM. W kazdym razie poczekaj na maila od CM, moze dostales "suspended" przez pomyłkę
|
|
|
Raviell
|
|
« Reply #6 on: November 30, 2008, 10:57:38 PM » |
|
Ja miałem podobną sytuację w EVE Online. Wystarczyło, że opłaciłem nowy miesiąc i konto automatycznie zostało aktywowane. A co do opcji płatnosci to jest tam takie cos jak "make payment", albo jak wolisz kup sobie na INEXUS kodzik i wpisz go jako Pre-paid
|
|
|
Giliarwe
|
|
« Reply #7 on: December 01, 2008, 08:47:31 AM » |
|
suspended nic nie znaczy. Create new subscription i nie powinnno byc problemu!
|
|
|
Dornan
|
|
« Reply #8 on: December 01, 2008, 09:45:13 PM » |
|
Create new subscription nie działa, gdyż należy tam podać cd-key gry, a ten, który posiadam z egzemplarzem LOTRO jest już w użyciu, przez co nie ma możliwości aktywacji gry po raz drugi. Opcji do płatności także w panelu nie mam, cóż, czekam na odpowiedź Codemastersów.
|
|
|
Giliarwe
|
|
« Reply #9 on: December 02, 2008, 02:33:36 AM » |
|
a upgrade nie dziala?? trudno mi cokolwiek powiedziec juz od dlugiego czasu mam lifetime'a i poprostu nie pamietam...
|
|
|
Raviell
|
|
« Reply #10 on: December 04, 2008, 03:55:49 PM » |
|
proponuje opłacić na następny miesiąc i napisać do nich, żeby ci odblokowali konto. Powinno wystarczyć
|
|
|
Murkar
|
|
« Reply #11 on: December 04, 2008, 04:16:52 PM » |
|
Kolega nie ma opcji przedłużenia abonamentu, nie może zrobić nowej subskrypcji, nie może opłacić kolejnego miesiąca, nic nie może zrobić, właśnie to oznacza status Suspended.
|
|
|
Dornan
|
|
« Reply #12 on: December 05, 2008, 10:45:29 PM » |
|
No i ostatecznie wszystko wróciło do normy, przyszedl mi mail "Your account has been modified as requested. If you did not request these changes please contact our support staff on: cogsupport@codemasters.com." wchodzę na konto COG i faktycznie, wszystkie opcje są już aktywne, dzięki czemu mogę opłacić kolejny miesiąc. W sumie żadnego wyjaśnienia nie otrzymałem, ale nie ma innej możliwości, tu musiała zajść pomyłka. Tak czy inaczej jest happy end, uff. I dzięki za zainteresowanie tematem!
|
|
|
Nuomi
|
|
« Reply #13 on: June 10, 2009, 06:06:38 PM » |
|
Witam ! Troszkę mnie tu nie było i być może wrócę do tej gry ale mam pytanko : - widzę iż od czasu mojej gry troszkę się zmienił sposób płatności i jest możliwość opłacania bezpośrednio z karty kredytowej ( nareszcie ) a nie tylko ten "clickandbuy" , ale zauważyłem iż jak wchodzę dalej na płatność kartą to chce pobierać należność w $ ?? a nie w euro ? Proszę mi napisać czy to nie żaden bug , i jakie te kwoty są ? 41 $ na 3 miesiące ( najczęściej tak opłacam gry ) bo coś wydaje mi się tanio ...hmm - czy warto inwestować w MM ? długo trwa lewelowanie postaci czy coś uproszczono w tym zakresie ? I jak z populacją i czy problem jest ze znalezieniem grupy ? Kłaniam się i pozdrawiam
|
|
|
Asmodeus
|
|
« Reply #14 on: June 10, 2009, 06:25:27 PM » |
|
placi sie w zielonych. ludzi gra sporo lotro to teraz nr 1 jesli chodzi o gry pve. MM to chyba miałeś na myśli MoM, tak warto zainwestować. Lev up niestety uproszczono max lev wbija się 2-3 razy szybciej niż w dawnych czasach . Jeśli chodzi o content to lotro oferuje dużo więcej niż np: warhammer.
|
|
|
|